Vanavond pasquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn rolletjes zijn binnen. Vanavond de scanner maar eens aanschoppen
Er moet natuurlijk wel even gewerkt worden om die scanner aan te kunnen schoppenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel even gewerkt worden.....
Ach, een post heb je er sowieso al aan overgehoudenquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:28 schreef Xilantof het volgende:
gesprek voor 2de stageplek iets minder toen ik over hun vergoeding begon
het topic was al lang niet benut, ik dacht: ik meld het even...quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:47 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ach, een post heb je er sowieso al aan overgehouden
Toch beter je tanden poetsen hequote:Op woensdag 12 januari 2005 19:51 schreef huiz het volgende:
En ik heb 'm binnen (voor wie het zich nog herinnert) :
[afbeelding]
Ik heb een mooi en regelmatig gebit alleen zijn dit soort foto's er niet op gericht om dát weer te gevenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:57 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Toch beter je tanden poetsen he![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Ouwesok, ik heb net Sergej aan de ICQ hangen
Helaas, geen Russar te vinden in de plaatselijke fotowinkels voor zover die niet onder water staan
Naast Hartblei zijn dit inderdaad goeie veredelaars van het Russisch produkt. Een Hartblei of een Arax is een prima en redelijk betaalbare middenformaatmachinequote:Op woensdag 12 januari 2005 21:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Van Sergej kreeg ik net de volgende link binnen, speciaal voor de middenformaat liefhebbers
http://araxfoto.com/
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Subhuman het volgende:
De postbode was net aan de deur met een pakketje... Zou het zijn? Mijn mooie objectief?![]()
Jaaa!quote:
quote:BTW, moet jij niet legolabben?
Ik zal ze z.s.m. posten. Ik heb een fuji rolletje van 2003-1 volgeschoten. zonder te compenseren. Ik heb er nog 2, dus als het een 'suc6' is, maak ik er meer ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:39 schreef Hayk het volgende:
Zien Shark! Ik ben matig tevreden over mijn poging (zie Naardentopic). Heb je nog iets aan belichting gecorrigeerd?
quote:
Hoi Offyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |