abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24452572
halloo

ik ga dit jaar als t goed is met een paar vriendinnen van me weer op vakantie. we willen ergens heen waar je een mooi strand hebt, lekker weer en goed op stap kunt. we zijn niet op zoek naar een plaats als salou waar je allemaal van die 16 jarige hebt, dat hebben we nl al een beetje gehad.

weet iemand een plaats waar we mischien heen kunenn gaan?? we zijn er al een tijdje over aan t duppen dus iemand ervaring/ideetje??

xxx
pi_24452901
oke, Je naam is breezaah, je eindigt je nieuwsbericht met xxx en je wil niet op het strand zitten met 16 jarigen. Wat klopt hier niet.
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:03:32 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_24452915
Gran Canaria, hotel Buenaventure.
Goed stappen!
Goed weer!
Strand is er ook, maar met drie zwembaden met bar en bediening aan de ligstoel.... hoef je niet naar het strand.

Bovendien heeft dit hotel in de reiswereld de bijnaam: Spermabunker... vanwege het grote aantal vrijgezellen die er naar toe komen en elkaar daar "ontmoeten"

Verder is er op het eiland wel degelijk wat te zien qua natuur en cultuur dus ook voor den ontwikkelde mens is er wat te doen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_24452918
Ga naar Turkije!
clown hat-curly hair-smiley face
pi_24452963
Benidorm iets??
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:13:25 #6
59009 paullo
vini vidi vici
pi_24453059
Doe de mensen die daar zitten dat niet aan
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:18:02 #7
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24453103
Zou idd ook Turkeije aanraden. Net Spanje alleen minder 16 jarigen als in Salou
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24453107
Biarritz
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_24453193
Jurmala, te Letland

Klinkt misschien wat raar, maar 's zomers kan het er aardig warm zijn, toeristen zijn veelal wat volwassener, omdat het niet zo bekend is, en uitgaan mag er pas vanaf 18, en ze zijn er wat strenger op in Nederland, dus zowel toeristen als locals onder de 16 zul je er in café's en dergelijken niet tegen komen.

Bovendien is het weer eens (heel) wat anders, en vooral goedkoop.

-edit: voor het uitgaan zou je dan naar Riga zelf gaan, maar dat ligt dus vlakbij Jurmala
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:31:36 #10
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24453271
--------------------
smakeloos en offtopic
verwijderd dus
UIO_AMS
--------------------

[ Bericht 84% gewijzigd door UIO_AMS op 07-01-2005 17:03:52 ]
pi_24453328
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef DoctorB het volgende:
Gran Canaria, hotel Buenaventure.
Goed stappen!
Goed weer!
Strand is er ook, maar met drie zwembaden met bar en bediening aan de ligstoel.... hoef je niet naar het strand.

Bovendien heeft dit hotel in de reiswereld de bijnaam: Spermabunker... vanwege het grote aantal vrijgezellen die er naar toe komen en elkaar daar "ontmoeten"

Verder is er op het eiland wel degelijk wat te zien qua natuur en cultuur dus ook voor den ontwikkelde mens is er wat te doen.
Was zelf zeer tevreden over Hotel Gran Canaria Princess!
Is alleen wel een stukje duurder!
  Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 17:21:32 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_24453879
Wat geeft dat nou, één 16-jarige?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_24453904
turkije!!!!!!!!!!

alanya
  vrijdag 7 januari 2005 @ 20:26:07 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24454522
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 15:40 schreef Sugarlady het volgende:
halloo

ik ga dit jaar als t goed is met een paar vriendinnen van me weer op vakantie. we willen ergens heen waar je een mooi strand hebt, lekker weer en goed op stap kunt. we zijn niet op zoek naar een plaats als salou waar je allemaal van die 16 jarige hebt, dat hebben we nl al een beetje gehad.

weet iemand een plaats waar we mischien heen kunenn gaan?? we zijn er al een tijdje over aan t duppen dus iemand ervaring/ideetje??
Als je boven de 21 bent is Florida een goed idee. De Salou-jeugd komt daar niet omdat je onder de 21 geen alcohol mag drinken, en het ligt meestal een klein beetje boven het budget. Florida is echter slechts 7 uur vliegen en is vaak betaalbaarder dan je denkt.

Wil je binnen Europa blijven dan raad ik vaak Griekenland aan, op 1 van de eilanden. De eilanden zijn niet per BUS te bereiken, en dat betekend dat de goedkoopste budgetters er niet komen, en dat geldt eigenlijk ook voor bestemmingen als Mallorca, de Canarische Eilanden, etc. Persoonlijk vindt ik Kreta erg leuk, omdat het groot genoeg is om het eiland te verkennen. Kos vondt ik zelf ook leuk, en op Kreta vondt ik de plaats Rethymno het leukst. In Europa blijf je echter atijd de zuipende toeristen tegenkomen tussen de 16 en 25 jaar, omdat je zo'n beetje overal in Zuidelijk Europa vanaf je 16e mag zuipen, en daar gaat het de meesten om natuurlijk.

Wil je meer volwassenen (21+) tegenkomen dan is Florida waarschijnlijk het best. Je hebt er ontzettend veel strand en feestplaatsen (meer dan in California bijvoorbeeld) met goede uitgaansmogelijkheden. Eventueel kun je ook kiezen voor de Bahama's, net voor de kust van Florida. Wel moet je van Amerikanen en ook vooral Canadezen houden, want die komen vanuit de koudere oorden in het Noorden erg veel naar Florida.

Heb je geld te makken, dan kun je ook kiezen voor Hawaii, diverse Caribische bestemmingen, de Seychelles, en de Malediven, maar dan moet je rekenen op reizen van 1500+ Euro per persoon.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_25162831
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:25 schreef daReaper het volgende:
Jurmala, te Letland

Klinkt misschien wat raar, maar 's zomers kan het er aardig warm zijn, toeristen zijn veelal wat volwassener, omdat het niet zo bekend is, en uitgaan mag er pas vanaf 18, en ze zijn er wat strenger op in Nederland, dus zowel toeristen als locals onder de 16 zul je er in café's en dergelijken niet tegen komen.

Bovendien is het weer eens (heel) wat anders, en vooral goedkoop.

-edit: voor het uitgaan zou je dan naar Riga zelf gaan, maar dat ligt dus vlakbij Jurmala
He wat grappig, daar zijn we twee jaar geleden nog uitgekomen, per toeval eigenlijk... Wij konden echter niet echt iets vinden. Het probleem is daar wel 'n beetje dat 't niet echt 'n centrum heeft doordat 't een hoop dorpen aan elkaar zijn en aan 't strand was toen ook niets te doen. Was begin augustus...
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')