quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:03 schreef deliberator het volgende:
wie kan deze in het juiste formaat maken?
[afbeelding]
en eventueel deze toevoegen zodaat je eerst de naam metallica langs ziet scrollen van rechts naar links, en aan het einde de ster even in beeld blijft
[afbeelding]
9k dus uploadbaar...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 34,4kb
[afbeelding] of 18kb
(maar kleiner krijg ik'm niet)
je mag als je wil deze imageshack.us url gebruiken(dat werkt prima tot imageshack Fok weer es band)
vraag ik teveel als je die in hogere kwaliteit maakt?quote:Op woensdag 2 februari 2005 03:57 schreef Calella het volgende:
[..]
9k dus uploadbaar...
[afbeelding]
Je hebt nu toch ook een niet uploadbare, neem gewoon een van degene die iets hoger staan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:29 schreef deliberator het volgende:
[..]
vraag ik teveel als je die in hogere kwaliteit maakt?dus voor webicon
ja snap ik, maar de volgorde e.d. van de plaatjes vind ik mooier.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je hebt nu toch ook een niet uploadbare, neem gewoon een van degene die iets hoger staan.
Euh, de volgorde van de plaatjes is niet gewijzigd door Calella, het is alleen kleiner in kb.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:56 schreef deliberator het volgende:
[..]
ja snap ik, maar de volgorde e.d. van de plaatjes vind ik mooier.
ben misschien iets te perfectionistisch.
maar anyway, allen thnx![]()
![]()
oeps, niet goed opgeletquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:12 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Euh, de volgorde van de plaatjes is niet gewijzigd door Calella, het is alleen kleiner in kb.
http://www.imageshack.us bijvorbeeldquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:53 schreef PAA-053 het volgende:
Ik wil hier wel graag iets posten, heb al wat plaatjes, maar die zijn denk ik te groot voor de Fok! server, dus waarvandaan kan ik die uploaden????
Zoals......?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef siekman het volgende:
als iemand tijd en of zin heeft mag ie van die van mij ook wel wat leuks maken
Neen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:22 schreef AMD64 het volgende:
Kunnen jullie iets aan mijn plaatje doen?
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:49 schreef Yeahinho het volgende:
Nieuw icoontje voor KV Oostende-supporter BramK.
[afbeelding]
iets leuk er van maken iets schokkens of iets lachwekkendsquote:
Met je huidige icon, of een nieuw plaatje?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:21 schreef siekman het volgende:
[..]
iets leuk er van maken iets schokkens of iets lachwekkends
het mag allemaal ik weet niet wat want mijn fantasie is te beperkt
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef PAA-053 het volgende:
Ongeveer ja![]()
Geweldig man!! Bedankt!
-edit-
Zoals je ziet is het al gefixt, nogmaals bedankt!!
Origineel:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:39 schreef PAA-053 het volgende:
Kan iemand de volgende plaatjes voor mij achter elkaar zetten, zodat ze dus overspringen??
't zijn trouwens niet de beste plaatjes, maar dat komt later nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |