Wat een kut-plaatjes om icoontjes van te maken zegquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:18 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand misschien de 4 hier boven staande plaatjes naar fok! formaat verkleinen.. ik zou erg dankbaar zijn
en als iemand een plaatje van kid lucky, dus lucky luke als kleind kind heeft zou ik dat helemaal geweldig vindenik kan er geen vinden op namelijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:39 schreef Lu_uK het volgende:
ik vind ze goed genoeg hoor, alleen kan je dan niet bij kid 'inzoomen' alleen bij zijn hoofd, maar wel zodat nog net de kattepult erop staat?
Tnx trouwens voor de andere!
Heb jij dan wel goeie plaatjes van Luckey Luke die ik als avater kan icon kan gebruiken?
Geweldigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:19 schreef Young_David het volgende:
Nog een lucky luke sugestie:
[afbeelding]
Met een Gif Animator, maar die heb ik ook niet by the way.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:01 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Geweldig, nu nog een vraagje, ik kan maar niet besluiten welke ik wil.. ik neem ze dus maar allebij? maare hoe moet dat
![]()
![]()
zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:01 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Geweldig, nu nog een vraagje, ik kan maar niet besluiten welke ik wil.. ik neem ze dus maar allebij? maare hoe moet dat
![]()
![]()
Pratigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
of met de nieuwe suggesties
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:04 schreef Janetje het volgende:
Mag ik een verzoekje doen? Kan iemand deze voor mij op een fok!formaat zetten?
Ik weet niet of het mogelijk is, maar niet geschoten is altijd.. ehhh. toch?
[afbeelding]
quote:
Omdat je het zo lief, vrolijk en aardig vraagtquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:53 schreef Talietje het volgende:
ik wil een wit plaatje met een cheerleadertje erin![]()
Mag jij de plaatjes zoekenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Wie kan voor mij een avatar van ONM en GTST maken?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:09 schreef Orginial het volgende:
Wie kan voor mij een avatar van ONM en GTST maken?![]()
Maare gewoon van GTST van hierboven is ook goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier wat gevalles en op www.onderwegnaarmorgen.nl en dan bij biografien staan ook kleine fotos en dan het liefste van Lizzie/Yolanthe/ Maare ik heb deze fotos van GTST even geupload en kan dan een paar GTST foto`s hiervan een paar van de ONMbiografien foto site + mijn huidige avatar? AUBB![]()
GTST + ONM + HUIDIGEE AVATAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:53 schreef Talietje het volgende:
bedoel eigenlijk die cheerleader smiley![]()
http://images.fok.nl/s/static.gif
Als iemand anders deze 11 ff in een gif animator achter elkaar kan zetten dan is ie klaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier wat gevalles en op www.onderwegnaarmorgen.nl en dan bij biografien staan ook kleine fotos en dan het liefste van Lizzie/Joost/Hugo/Marjolein. Maare ik heb deze fotos van GTST even geupload en kan dan een paar GTST foto`s hiervan een paar van de ONMbiografien foto site + mijn huidige avatar? AUBB![]()
GTST + ONM + HUIDIGEE AVATAR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |