Avatorquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:48 schreef Irris het volgende:
Kan iemand een avator voor mij maken? mn huidige is een fractal..
Jij met je sneeuw!quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:49 schreef Orginial het volgende:
Mag mijn avatar wat bewegende sneeuw?![]()
Met mijn noob-skills kom ik tot deze:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:57 schreef Timo20 het volgende:
wie kan hier een icoon van maken??
[afbeelding]
thnx
Dat kan ik niet...quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:49 schreef Orginial het volgende:
Mag mijn avatar wat bewegende sneeuw?![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:23 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mijn icoon een beejte fleuriger maken?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:03 schreef Calella het volgende:
[..]
Met mijn noob-skills kom ik tot deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee,jij kan ook gewoon die avatar voor me maken.Ik vind het persoonlijk nogal laag,had verwacht dat jij wel boven zulke acties zou staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
Kan er geen topic-verbod worden uitgeschreven voor Orginial en Chen?
Zoiets bedoel je?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
hoi ik ben zo onhandig met al die programma's
ik wil dat mijn huige avatar en dat die dan ook overspringt naar deze twee afbeeldingen....
dat je die dan na elkaar ziet verschijnen ( btje moeilijke omschrijving ik denk wel dat jullie het snappen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alvast duizend maal dank
![]()
Wil je ook iets moois voor mij maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:25 schreef Sigg het volgende:
[..]
Graag gedaan! Gelijk in gebruik genomen ook nog zie ik![]()
![]()
ja ik ben helemaal happy heb ik ook eindelijk een mooie avatar!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:25 schreef Sigg het volgende:
[..]
Graag gedaan! Gelijk in gebruik genomen ook nog zie ik![]()
![]()
Wat voor moois wil je hebben dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:58 schreef Chen het volgende:
[..]
Wil je ook iets moois voor mij maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |