aawwquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Inu het volgende:
Jah, maar dan krijg ik weer gezeik dak m dichtgooi en niks nieuws maak
Ik heb net nog wel zo mijn best gedaan om er geen opmerking over te plaatsenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Inu het volgende:
Jah, maar dan krijg ik weer gezeik dak m dichtgooi en niks nieuws maak
Zouden ze in Brazilie niet weten dat het koud is in Rusland?quote:RIO DE JANEIRO - De Braziliaanse voetballer Vagner Love is niet van plan terug te keren naar CSKA Moskou. Hij vindt het klimaat niet deugen.
"Ik ben de kou meer dan zat en ik wil mijn twee maanden oude zoontje niet langer laten lijden in de Russische winter."
Uhm...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:18 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm morgen toch maar es op vrouwenjacht... ben hard toe aan........
Piemelmasseren kan ik prima zellufquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhm...
een open vraag
Lipgloss?
Lipstick?
Piemelmassage?
Drank?
Nieuwe jurken?
Seriously ... too much infoquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Piemelmasseren kan ik prima zelluf.
En daar bedoelt u mee??quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:54 schreef Inu het volgende:
[..]
[jufinu] too[/jufinu]
* Inu gaat maar eens richting Helmond ensow...
Net wakker hèquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:58 schreef Inu het volgende:
Het is "too much info"... Hij miste een o
Hmzzz...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Piemelmasseren kan ik prima zelluf.
DJ Commercialo - I love TMFquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:11 schreef Blueman het volgende:
Hmmm van wie is de theme song van Trance Energy 2005?
ik heb het gelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef Blueman het volgende:
Toch maar ge-edit
geen idee, ben er al tijden niet meer geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:11 schreef blieblie het volgende:
MSN Nietje... Helmonders onderling... Wat een fuck binnenstad hebben jullie zeg.
Jenna... ik ben bij 3 van de eerste 4 Trance Energy's geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nah, da kan niet, das dezelfde theme als van Nature One![]()
Zoiets... Feesten organiseer je natuurlijk niet als je er zelf beter van wil wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:43 schreef febster het volgende:
Daarvoor was het natuurlijk een non profit organisatie
Commercieel in de zin van: Je wordt doodgegooid met reclame op TMF en allerlei volk dat normaal helegaar niet op zulk een feest afkomt, komt ineens ook. Vervolgens gaan ze dan ook nog voor al die Top40-muziekliefhebbers Top40-muziek-DJ's uitnodigen waardoor het zooitje voor mij helemaal compleet verpest is. Catchin' my drift?quote:
Mijn idee.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:20 schreef omegaproject het volgende:
Als jullie nu ff allemaal stil zijn ..... dan kan ik slapen!
Das lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:49 schreef Blueman het volgende:
Goeiemiddag wederom...
Wat een wind buiten!
PlayStation II is hij zeker te jong voor hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:13 schreef amaranta het volgende:
Morgen wordt het neefje van Rob gedoopt en Rob is peetoom. We weten alleen niet wat een leuk cadeau is. Dat kind heeft alles al, en kleren is ie binnen een week uitgegroeid....
Regenlaarsjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:13 schreef amaranta het volgende:
Morgen wordt het neefje van Rob gedoopt en Rob is peetoom. We weten alleen niet wat een leuk cadeau is. Dat kind heeft alles al, en kleren is ie binnen een week uitgegroeid....
Een stukje ducktape?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:13 schreef amaranta het volgende:
Wat je toch al niet allemaal met ducktape kan doen hequote:
Ja sommige mensen laten een rol ducktape in de la liggen waar ook drinken ligt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat je toch al niet allemaal met ducktape kan doen he
Witte sportschoenen zijn zoooo 1980quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
gisteren nieuwe schoenen gekocht
[afbeelding]
omdat de link niet met www begint maar meteen met een naam. Daarom. En daarom zet fok er www.fokforum.nl voorquote:
hij staat tussen tags, maar ik zal er http voor zettenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:15 schreef FlowDesign het volgende:
Dus als jij er gewoon even http:// voor zet dat is het opgelost
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:36 schreef omegaproject het volgende:
Flows liefheid vervaagt bij die van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |