Die aflevering met Irene was inderdaad tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wilfred genee, ik vond em super!Zou een betere opvolger zijn voor Beau. Bij voetbal insite is ie ook super!
Vooral die uitzending dat ie, volgens mij, ruzie had met irene vd laar.
Ze irriteerden zich iig mateloos aan elkaar.
Vind John Williams trouwens helemaal niet zo slecht hoor, vind em wel grappig
Jeroen Latijnhouwersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef TheMassive het volgende:
Hoe heet die knakker die het net presenteerde ? Oh, wat vind ik dat een ongelovelijke kneus. Probeert zo jong, hip en trendy eruit te zien, maar ik vind het een saaie slome lul.
Hij kan tenminste autocue (??) lezenquote:
Radio aan en de mute-knop van de TV onder handbereik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het op staan met het geluid uit tegenwoordig
Precies, even aanklikken als er een leuk onderwerp langs komt. Ik kijk luister niet meer. Het is te erg voor woorden, draai ik liever m'n muziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Radio aan en de mute-knop van de TV onder handbereik.
Ik kan er gewoon niet meer om lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Precies, even aanklikken als er een leuk onderwerp langs komt. Ik kijk luister niet meer. Het is te erg voor woorden, draai ik liever m'n muziek.
Ik dacht al een tijdje, waar ken ik die gozer toch van ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
die Jo
Was toch een tijd geleden dat 'de bladen' brachten dat Koeman een verhouding had?quote:
Hmmmz, Bartina is toch niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Ach Koemans vrouw heeft een Tarzan in haar nachtkastje vertelde ze bij Paul de Leeuw. Dan ga je wel vreemd.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, Bartina is toch niet verkeerd.
Hoe lang heeft ze die Tarzan al, een jaar of 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |