abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:09:03 #1
35485 rique
with Canon, I can
pi_24449978
Beste mensen

Zijn er mensen die hier ervaring hebben met (wonen in) de wijk Liendert in Amersfoort. Het is natuurlijk geen nette villawijk maar ik ben toch benieuwd hoe het is om daar te wonen, hoe de mensen zijn, hoe de sfeer op straat is, etc.

Dus......ervaringen?
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:24:04 #2
44561 ikmoi
Met heel veel dank
pi_24450192
Hier heb je dus je Paspoort echt nodig, duidelijke Allochtonen wijk met veel criminaliteit. Zeker rond de liendertseweg. In de vogelenburt iets minder.

Greetz
Ik heb er geen verstand van, maar jullie wel ;)
  zondag 16 januari 2005 @ 15:27:13 #3
35485 rique
with Canon, I can
pi_24597576
Nog meer ervaringen?

Is liendert echt zo erg of is er best wel te wonen? Is randenbroek net zo erg?
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:10:08 #4
35485 rique
with Canon, I can
pi_24656633
Nog 1 sgopje voor de liefhebber
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:24:24 #5
80089 kres
Komt goed...
pi_24688982
Ik heb daar vier jaar gewoond.

Nog nooit problemen gehad met niemand.

Heb op de Lleindertseweg 279 gewoond. Dat was zo'n vier jaar geleden. Ben laats nog een keertje langsgereden en zag dat de flat waarin ik heb gewoond nu l helemaal is behangen met die vieze lelijke schotel antenes.
Voor de rest tja wat zal ik zeggen. Het is een uit vornaamelijk alochtonen mensen bestaande buurt.

Waarom wil je het weten ? Woon je al daar of heb je een aabiedeing gahd van de SCW?
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_24689030
Ik ben daar absoluut niet bekend
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24695999
Ik kom uit Amersfoort
Tja wat kan ik zeggen over Liendert? Het is opzich wel een nette wijk enzo Mooie huizen enzo.
Maar Amersfoort is sowieso leuk wonen
pi_24696326
Hmmm, een vriendin haar vriend is daar afgerekend in zijn huis...
Geen beste buurt dus, maar ja als je zelf niet zo bent...Denk ik niet dat je het gauw zal tegenkomen.

Is het huren of kopen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24696392
Allochtonen-buurt, links laten liggen dus.
X
X
X
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 22:31:48 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24696486
ik weet alleen dat daar een keer mijn band is lek gestoken
:')
pi_24696500
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik weet alleen dat daar een keer mijn band is lek gestoken
Je fiets stond er dus nog wel?
X
X
X
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:35:36 #12
101754 Jaal
Verhaal van Jaal
pi_24696557
Je hebt Liendert vogelbuurt ... dat valt nog wel mee. Ik ken iemand die in de Spreeuwenflat woont en daar is het goed wonen. Voor de rest ken ik Liendert niet zo goed, maar weet dat het wel slecht bekend staat.

Ik woon zelf in Randenbroek en zelfs daar heb je goede en minder goede gedeeltes ...
"My mother, she don’t love me. She said she wish she was raped by somebody else" - Borat
pi_24697068
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:26 schreef Frasier het volgende:
Allochtonen-buurt, links laten liggen dus.
Ik denk dat dat wel ligt aan in welk deel je van Liendert gaat wonen...
  maandag 24 januari 2005 @ 21:09:46 #14
35485 rique
with Canon, I can
pi_24730074
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:24 schreef kres het volgende:
Waarom wil je het weten ? Woon je al daar of heb je een aabiedeing gahd van de SCW?
Ik ben me aan het ori๋nteren in Amersfoort voor een koopwoning. Qua prijs zit ik zowieso niet in de betere buurten en ik heb al een aantal keren in Liendert rondgereden (vogelenbuurt) en ik moet zeggen dat ik niet zoveel slechts ben tegengekomen. Niet de meest gezellige wijk maar ook niet dat ik er een slecht gevoel van kreeg.

De meningen zijn ook hier dus nogal verdeeld...
pi_24731401
Als ik uit mijn huis kijk vanaf de zolder dan kijk ik zou Liendert in (vanaf de goede kant van het spoor )

Nou als je het mij vraagt dan zou ik er niet gaan wonen, nouja, meteen niet gaan wonen is wel heel erg bot, maar ik heb toch niet al te beste ervaringen met de buurt.
Ik heb regelmatig ruzie, helemaal om niks, en ja, ik moet zeggen dat het altijd met allochtonen is, ik kan er ook niets aan doen, en dat is niet generaliserend.
Je hebt vaak gewoon dat je over straat loopt/fietst/rijdt en dan beginnen ze tegen je te schreeuwen als je ook maar een keer in hun richting kijkt.
Verder komt er wel redelijk wat kleine criminaliteit voor, fietsen worden gesloopt, af en toe worden de bushokjes aan de Liendertseweg gesloopt, en er zijn wel veel groepen hangjongeren die uit verveling maar irritante dingen te gaan doen.
Als laatste is dan een vriend van mij daar het ziekhuis in geslagen door een groep Marokkanen die naar zijn school (het Hooghe Landt) kwamen, ze hadden nog iets bij te stellen, volgens hun.

Ja, je kunt zeggen wat je wilt maar er lopen gewoon een hoop allochtonen rond die wel aardig wat rotzooi veroorzaken. En dit is mijn mening erover dus ik hoop niet dat mensen nu allemaal huilie gaan doen dat ik generaliseer.

Btw is de vogelenbuurt wel wat rustiger, wat verder de wijk in en daar wonen wat meer oude mensen en wat minder allochtonen.

Succes ermee!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:58:47 #16
35485 rique
with Canon, I can
pi_24745807
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik uit mijn huis kijk vanaf de zolder dan kijk ik zou Liendert in (vanaf de goede kant van het spoor )

Nou als je het mij vraagt dan zou ik er niet gaan wonen, nouja, meteen niet gaan wonen is wel heel erg bot, maar ik heb toch niet al te beste ervaringen met de buurt.
Ik heb regelmatig ruzie, helemaal om niks, en ja, ik moet zeggen dat het altijd met allochtonen is, ik kan er ook niets aan doen, en dat is niet generaliserend.
Je hebt vaak gewoon dat je over straat loopt/fietst/rijdt en dan beginnen ze tegen je te schreeuwen als je ook maar een keer in hun richting kijkt.
Verder komt er wel redelijk wat kleine criminaliteit voor, fietsen worden gesloopt, af en toe worden de bushokjes aan de Liendertseweg gesloopt, en er zijn wel veel groepen hangjongeren die uit verveling maar irritante dingen te gaan doen.
Als laatste is dan een vriend van mij daar het ziekhuis in geslagen door een groep Marokkanen die naar zijn school (het Hooghe Landt) kwamen, ze hadden nog iets bij te stellen, volgens hun.

Ja, je kunt zeggen wat je wilt maar er lopen gewoon een hoop allochtonen rond die wel aardig wat rotzooi veroorzaken. En dit is mijn mening erover dus ik hoop niet dat mensen nu allemaal huilie gaan doen dat ik generaliseer.

Btw is de vogelenbuurt wel wat rustiger, wat verder de wijk in en daar wonen wat meer oude mensen en wat minder allochtonen.

Succes ermee!
Heel erg bedankt voor je reactie Dit zijn toch dingen die je niet van de makelaar hoort. Ik neem het zeker mee in mijn overwegingen!
pi_24752374
Als je snachts nog lekker over straat wil zou ik niet in Liendert gaan wonen, overvallen op de plaatselijke supermarkt waren een tijd terug aan de orde van de dag, waardoor winkeliers zelfs hun zaak wilde sluiten (weet niet hoe het nu is, maar heeft in de krant gestaan)

Tankstation op de liendertse weg is ook niet voor niets onbemand geworden.

Dan heb je op het eind van de liendertse weg nog zo'n fijne school zitten (tegenover bovenstaand tankstation) waar je ook niet langs kan lopen zonder bespuwt te worden . Fijn nog onze medelanders

Je kan beter iets zoeken in Randenbroek of nog beter Schothorst/Zielhorst/Kattenbroek/Vathorst
  woensdag 26 januari 2005 @ 19:33:19 #18
35485 rique
with Canon, I can
pi_24764867
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:25 schreef Gixxer_Dude het volgende:

Je kan beter iets zoeken in Randenbroek of nog beter Schothorst/Zielhorst/Kattenbroek/Vathorst
Randenbroek is inderdaad ook een optie, hoewel ik de ringweg randenbroek wel errrug vol met schotelantennes vond hangen Maar deze buurt is dus wel "beter" ?
pi_24765273
Randenbroek is eigenlijk een beetje hetzelfde, het is wel wat minder maar het is nog steeds wel een ''achterstandswijk'' van Amersfoort denk ik.

Ik was trouwens helemaal vergeten dat het tankstation idd onbemand is geworden na de vele overlast.
pi_24765491
Toen ik daar woonde vond ik het echt een vieze wijk. Ik had een collega uit Liendert: een en al white trash was het
Ik vind het echt de ergste wijk van heel Amersfoort.
pi_24765566
*tvp*

(Ik fiets er alleen om 8:30 en 17:00 uur doorheen. .)
pi_24765618
Elke wijk in Amersfoort heeft zijn betere en slechtere stukken. Dat geldt voor Liendert (waar ik toch niet zo graag zou willen wonen), dat geldt voor Randenbroek (waar ik in een prima gedeelte heb gewoond), dat geldt voor het Soesterkwartier, maar zelfs ook al voor Schothorst (dat vergeleken bij de voornoemde wijken relatief wat nieuwer is).

Als je niet in de prijsklasse zit voor Zielhorst, Kattenbroek, Nieuwland en Vathorst, dan zijn het wellicht het Leusderkwartier (alhoewel ook wel prijzig) en bepaalde delen van het Bergkwartier, Randenbroek , Liendert en het Soesterkwartier wel opties.

Ik woon zelf in de zogenaamde goede kant van het Soesterkwartier en wel met zo verschrikkelijk veel plezier terwijl er van die wijk ook altijd gezegd wordt wat een ellende het is. Hooguit in bepaalde delen, maar in de rivierenbuurt en de bomenbuurt zit je toch echt goed hoor. Ik woon hier fijn, zit hooguit 10 minuten (op de fiets) van de binnenstad en hooguit 10 minuten (lopen) van het bos.

Succes met het zoeken naar een huis . Er zijn in elk geval genoeg Amersfoorters om je van info te voorzien die je van de makelaar niet hoort
pi_24766023
Bergkwartier ja daar moet je wonen
pi_24766127
Ik heb er 4 jaar op school gezeten, in Liendert. Om eerlijk te zijn vond ik dat wel genoeg Gezien het hoge schotelpercentage in Liendert maak ik geen kans op vrienden daaro

Tinkerbell > Nu moet je niet over schothorst beginnen ja. Ook schothorst heeft grotere huizen. Ik denk dat jij vooral in de war bent met de kleinere flatjes en rijtjes huizen. Met name in schothorst-noord bij de 2-onder-1-kap huizen, vind je wel degelijk een stuk meer welvaart.
  woensdag 26 januari 2005 @ 21:10:02 #25
35485 rique
with Canon, I can
pi_24766864
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Succes met het zoeken naar een huis . Er zijn in elk geval genoeg Amersfoorters om je van info te voorzien die je van de makelaar niet hoort
TNX!

Ik merk dat er vooral vanavond veel amersfoorters zijn opeens Echt goed om de verschillende verhalen te horen. Als buitenstaander kan je deze info toch minder snel zelf opdoen dus dan is het leuk als er mensen met je meedenken!

Ik ben benieuwd wat de makelaar voor een verhaal heeft...
pi_24767232
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Tinkerbell > Nu moet je niet over schothorst beginnen ja. Ook schothorst heeft grotere huizen. Ik denk dat jij vooral in de war bent met de kleinere flatjes en rijtjes huizen. Met name in schothorst-noord bij de 2-onder-1-kap huizen, vind je wel degelijk een stuk meer welvaart.
Wat een rare toon sla je aan zeg.
Dat weet ik best hoor, wij hebben zelf nog gezocht naar een huis in Schothorst. Als je goed zou lezen zeg ik delen van die wijken die ik opnoem en als ik delen zeg bedoel ik hetzelfde als jij.
pi_24767343
Sorry, dat heb ik dan fout geinterpreteerd. Ik was nogal verontwaardigd dat schothorst niet in het rijtje van Zielhorst, Vathorst, Nieuwland en Kattenbroek zat
pi_24769020
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, dat heb ik dan fout geinterpreteerd. Ik was nogal verontwaardigd dat schothorst niet in het rijtje van Zielhorst, Vathorst, Nieuwland en Kattenbroek zat
Ach ik doelde daarmee slechts op de wat nieuwere wijken waar iedereen maar heen wil en wij niet
pi_24830605
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:10 schreef rique het volgende:

[..]

TNX!

Ik merk dat er vooral vanavond veel amersfoorters zijn opeens Echt goed om de verschillende verhalen te horen. Als buitenstaander kan je deze info toch minder snel zelf opdoen dus dan is het leuk als er mensen met je meedenken!

Ik ben benieuwd wat de makelaar voor een verhaal heeft...
Ik vind niet echt trouwens dat er veel verschillende meningen zijn hier over Liendert. Het merendeel zegt gewoon dat er veel buitenlanders wonen en dat er redelijk wat overlast is in delen van de wijk. En dan zeggen een aantal nog dat er ook wel delen zijn waar je wel vrij rustig kan wonen (wat verder de wijk in) maar over het algemeen zijn er niet veel Amersfoorters hier die een verschillende mening hebben, voor de meeste staat het wel een beetje bekend als kutwijk.
  zondag 30 januari 2005 @ 12:19:33 #30
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24830648
Ja me broer heeft er gewoont.
Hij had een flatje van een vriend overgenomen. Die was net verhuist, had de flat netjes schoon achtergelaten.
Een paar dagen later komt me broer met de verhuiswagen... Blijkt er een hele Turkse familie in die flat te zitten!!!!
Een of andere slonsige Achmed, van het type schoonmaker, bazelde iets van "Ja, wij flat kraken. Niemand hier wonen, dus wij hier wonen".

Gelukkig heeft de politie ze der uit geflikkert. Stelletje parasieten.

Maar goed, zo'n wijk is het dus
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 30 januari 2005 @ 12:23:49 #31
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24830714
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Shithorst, daar heb ik nog gewoont. Kutnieuwbouw (Ja, ik woon liever in een oude binnenstad).
In Kattebroek en Zielhorts heb ik nog de krant bezorgt in de tijd dat het allemaal in aanbouw was.
Ja ik bezorgde dus in de delen die al opgeleverd en bewoont waren
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:07:16 #32
35485 rique
with Canon, I can
pi_24863946
Sjah na deze reacties vraag ik me af of een huis kopen wel handig is in deze wijk. Als je koopt ga je niet zo snel weer iets anders zoeken als het na een jaartje niet blijkt te bevallen. Die twee keer dat ik door Liendert reed en dat ik wat rond heb gelopen daar bij de Lidl vond ik de sfeer wel rustig, ik had het idee dat er veel ouderen woonden en ik vond de wijk mooi ruim opgezet.

Ik blijf het topic een beetje kicken om nog meer reacties te vergaren. Op dit moment staan er huizen te koop aan de rietzangerstraat en de trekvogelweg, qua appartement best goed te doen maar zou de wijk Liendert mijn woongenot ernstig verstoren....?
pi_24864793
Je bent dan zeker overdag bij de Lidl geweest daar?
Als je daar 's avonds een keer zult gaan kijken zul je zien dat er een stuk meer tuig rondloopt, dat stuk is eigenlijk het meest erge van Liendert.
Er wonen idd bij die kleine huisjes wel veel ouderen maar aan de andere kant van de Lidl heb je vast wel gezien dat er een hoop flats staan?
pi_24865558
Nou nou het valt allemaal wel mee hoor. Ik ken twee studenten die in Liendert wonen, en ik heb er op school gezeten. Ik heb nog nooit ergens last van gehad (behalve van die andere school ernaast maar dat lag niet aan de buurt ) En die studenten die er wonen hebben ook nooit ergens last van. En idd elke buurt heeft zo zijn mindere stukken. Ik woon in Nieuwland en daar heb je ook een (klein) alochtonenstuk en wat hangjongeren (niet dat ik daar last van heb maargoed).
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:05:08 #35
35485 rique
with Canon, I can
pi_24867964
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
Je bent dan zeker overdag bij de Lidl geweest daar?
Als je daar 's avonds een keer zult gaan kijken zul je zien dat er een stuk meer tuig rondloopt, dat stuk is eigenlijk het meest erge van Liendert.
Er wonen idd bij die kleine huisjes wel veel ouderen maar aan de andere kant van de Lidl heb je vast wel gezien dat er een hoop flats staan?
Dat wordt dus een keer 's avonds omrijden via Amersfoort om te kijken hoe het tuig er bijhangt.

Ben overigens wel eea al gewend, woon nu in Diemen waar ook op elke hoek van de straat wel iets gebeurt.
pi_24881603
Joh ik kan je geen raad geven. Ik woon zelf in het Soesterkwartier en daar heeft ook iedereen wel wat over te zeggen. Ik heb in een gedeelte gewoond waar constant wat gebeurde en woon nu in een ander deel en nu schrik ik al als er iemand anders dan de postbode door de straat loopt

Ik kan alleen zeggen dat ik zelf niet graag in Liendert zou willen wonen.
pi_24889034
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef rique het volgende:

[..]

Dat wordt dus een keer 's avonds omrijden via Amersfoort om te kijken hoe het tuig er bijhangt.

Ben overigens wel eea al gewend, woon nu in Diemen waar ook op elke hoek van de straat wel iets gebeurt.
Ik ga nu trainen in het Sportfondsenbad, zal er even langs rijden, even kijken of er een hoop rond hangt op dit moment.
pi_24907033
Ik ben er gisteravond door heen gereden en er stond gek genoeg geen een groepje hangjongeren!
Het regende trouwens wel, maar het zal ook niet altijd zijn dat er een hoop kutjongeren op straat zijn.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:05:39 #39
35485 rique
with Canon, I can
pi_24909486
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben er gisteravond door heen gereden en er stond gek genoeg geen een groepje hangjongeren!
Het regende trouwens wel, maar het zal ook niet altijd zijn dat er een hoop kutjongeren op straat zijn.
Dus als het regent is het een prima wijk?

Heheh naja als ik als buitenstaander in de wijk zou lopen waar ik nu woon zou ik wel schrikken maar als je er eenmaal inzit blijkt het allemaal best mee te vallen.

Ik sluit iig niets uit!
pi_24909742
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:05 schreef rique het volgende:

[..]

Dus als het regent is het een prima wijk?

Heheh naja als ik als buitenstaander in de wijk zou lopen waar ik nu woon zou ik wel schrikken maar als je er eenmaal inzit blijkt het allemaal best mee te vallen.

Ik sluit iig niets uit!
Ow, je woont nu in Amsterdam zie ik!

Dan kan het bijna niet erger toch? Dan zou Liendert misschien nog wel een vooruitgang zijn!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:59:52 #41
35485 rique
with Canon, I can
pi_24924021
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:18 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ow, je woont nu in Amsterdam zie ik!

Dan kan het bijna niet erger toch? Dan zou Liendert misschien nog wel een vooruitgang zijn!
Ja veel erger kan het niet worden Ik ga denk ik volgend weekend eens rondsnuffelen daar op zoek naar geluk.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 00:52:16 #42
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_24929848
Mijn moeder woont vlak achter het station en vlak bij een begraafplaats (ik dacht dat het Soesterkwartier was) en ik pas zo nu en dan op haar huisje. Ik moet zeggen dat dat een hele gezellige buurt is met aardige mensen.
Volgens mijn ma staat de buurt bekend als een aso buurt, maar ik heb nog nix er van gemerkt.
Twee coffeeshops op loopafstand en een supermarkt met Jupiler. Wat wil een mensch nog meer?
pi_24930618
Ik heb alle wijken van Amersfoort wel zo een beetje bewoond. Geboren in Rustenburg. Opgegroeid in Schothorst tot mijn 13de, toen naar Soesterkwartier, toen naar centrum en vandaar naar het bergkwartier.

Van alles waar ik gewoond heb heb, heb ik het het meest genoten van mijn tijd in het soesterkwartier. Ik woonde in de bomenbuurt en ik heb mij nog nooit zo thuis gevoeld als in die straat. Bergkwartier waar ik nu zit is ook mooi en lekker rustig.

De wijken Liendert en Randenbroek en ook leusderkwartier heb ik niets dan problemen gehad. Ik vind het daar 1 grote onreine bende. Schotelantennes tellen is daar een dagtaak en het aantal pinguins met kinderwagens tellen ook.

Ik ben zowiezo een voorstander van wonen in de zogeheten volksbuurtjes. Men zegt wel dat het soesterkwartier een asociale wijk is, maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit bij zulke sociale mensen in de buurt gewoond.

Soesterkwartier en dan de bomenbuurt is zeker een aanrader. In de Kastanjestraat staan leuke huisjes te koop. (Mijn oude straat)
pi_24937049
In Liendert is je fiets niet veilig, ik spreek uit ervaring. Wat ook irritant is zijn mensen met een bepaalde afkomst die je alsmaar uitschelden.. Dan lijkt het me beter om in Schothorst of het Soesterkwartier te wonen, dat zijn wel leuke buurten .
pi_24940466
Ik woon vlakbij het station (spoorstraat). Erg goed te doen. Staat dan wel een bordeel in de straat maar daar heb je echt geen last van.
pi_24944681
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef NoXxa het volgende:
Ik woon vlakbij het station (spoorstraat). Erg goed te doen. Staat dan wel een bordeel in de straat maar daar heb je echt geen last van.
Is daar een bordeel? Waar is dat dan? Nog nooit gezien.
pi_24977859
Liendert is een van de grootste wijken van Amersfoort... noem me de straat en ik geef meer info. De postbode daar....
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:05:46 #48
35485 rique
with Canon, I can
pi_24991855
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:05 schreef wwwaus het volgende:
Liendert is een van de grootste wijken van Amersfoort... noem me de straat en ik geef meer info. De postbode daar....
Het gaat op het moment om onder andere de Rietzangerstraat (flat bij de lidl) en de Trekvogelweg.
  woensdag 9 februari 2005 @ 16:06:09 #49
35485 rique
with Canon, I can
pi_25007700
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 20:05 schreef rique het volgende:

[..]

Het gaat op het moment om onder andere de Rietzangerstraat (flat bij de lidl) en de Trekvogelweg.
Andere appartementen in die prijsklasse zijn Ringweg Randenbroek en de L. Heijnrichsstraat, allebei niet in Liendert maar daar is het dus mee te vergelijken.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:43:09 #50
35485 rique
with Canon, I can
pi_25045492
Wellicht dat er op vrijdagavond nog wat Amersfoort experts rondlopen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')