Het gaat erom dat Essent ineens vanalles voor me regelt waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb ook dubbel tarief lopen nu, terwijl ik nadrukkelijk om enkel tarief heb gevraagd toen ik hier kwam wonen. als ik groene stroom wil, geef ik dat zelf wel aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:21 schreef achterop23 het volgende:
ik heb ook groene stroom
daar is toch niets mis mee?
is toch niet duurder?
Ik heb ook geen groene stroom, hoe vaak ze er ook over bellen, ik wil grijze stroom, liefst opgewekt in kerncentrales.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:21 schreef achterop23 het volgende:
ik heb ook groene stroom
daar is toch niets mis mee?
is toch niet duurder?
Dat helpt nog niet veel want hoeveel gas je gebruikt met je kacheltje hangt er weer van af hoe groot je huis is, hoe goed geisoleerd etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:29 schreef achterop23 het volgende:
Wat wij in huis hebben:
- gaskacheltje (staat nooit op stand by)
- pc
- tv
- 5 lampen die 's avonds aanzijn ofzo
- droger
- wasmachine
en dan tzelfde voor dat meisje boven ons, excl. droger.
Als ik jou was zou ik investeren in een potje scheurendichter en dikke stof voor gordijnen. Scheelt echt een hele hoopquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:18 schreef achterop23 het volgende:
Het huis is niet goed geisoleerd. enkel glas, redelijk grote tochtgaten (bij de ramen).
zoooo bekend! Zelfde probleem gehad.. uiteindelijk werd er zelfs gedreigd op het oude adres de stroom af te sluiten.... van mij mogen ze..quote:Op maandag 10 januari 2005 08:54 schreef JaJoah het volgende:
EssentKlote-firma. Eerst laten ze je gvd verrotten als blijkt dat je geen stroom hebt vanwege de wanbetaler die hiervoor in de woning leefde, daarna komen ze zonder een afspraak te maken gewoon langs als er niemand is (tja, bellen is ook zoveel moeite
), om vervolgens gewoon de voorschotten van mijn oude adres te blijven afschrijven NAAST de voorschotten die ik betaal voor de nieuwe woning.
Callcenter-dude: "Ja meneer, totdat de eindafrekening plaatsvindt, blijft U idd gewoon betalen"
JaJoah: "nou, waarom kan de verhuizing van @home wel probleemloos verlopen wanneer ik dit 4 weken van te voren aangeef, maar de afrekening van de stroom niet welke zelfs nog eerder aangegeven is"
Callcenter-dude: "Dat weet ik niet, maar het zijn wel 2 op zichzelfstaande onderdelen van Essent. Daar kan natuurlijk altijd een verschil in afhandeling zitten"
JaJoah: "Let wel! De volgende automatische afschrijving aangaande voorschot van mijn oude woning wordt onmiddelijk gestorneerd door mij. Ik ben malle pietje niet! En die machtiging wordt dan ook meteen eventjes stopgezet"
Callcenter-dude: "Dat mag U doen, maar de gevolgen zijn voor U"
JaJoah: "Wat bedoelt U daarmee?"
Stelletje graaiers, eerst incasseren en daarna mag je zien dat je je geld terugkrijgtWe zullen nog wel eens zien wie er hier het laatst lacht, stelletje huichelaars!
Die laatste alinea snap ik even niet, wil jij nou graag meer betalen per maandquote:Op maandag 10 januari 2005 10:32 schreef harlingen het volgende:
Oh Essent, breek me de bek niet open. Ik maakte hetzelfde mee als JaJoah en de call center girl die ik aan de lijn had begon me zelfs uit te schelden toen ik lastig werd en vervolgens gooide ze de hoorn op de haak. Gelijk weer gebeld, maar toen kreeg ik een mannelijke collega aan de lijn die alleen maar riep: meneer, laat u mij uitpraten...
Nee, ik betaal niet voor 2 huizen en nee, ik betaal niet voor een huis waar ik al 2 maanden niet meer woon! Dat gaat er niet bij ze in.
Uiteindelijk heeft mijn vriendin gebeld en die kon wat kalmer blijven en ze kreeg het voor elkaar om binnen 3 dagen een eindafrekening in de bus te ontvangen...
De nieuwe rekeningen liepen ook niet goed: de vorige bewoners waren er nooit en hadden een maandbedrag van 20 euro. Na 2 maanden een rekening van 20 euro gehad te hebben belde ik Essent op dat ik de verhuiskosten (ik dacht dat die 20 euro waren) al had betaald en waarom ik een 2e rekening kreeg. Bleek dat dus geen verhuiskosten, maar het maandbedrag te zijn. Nou, dat wilde ik omzetten naar 100 euro. Maar dat viel ook niet mee. Dat kon pas met ingang van de 2e maand daarop, ik heb dus 4 maanden 20 euro betaald en daarna 100... wat een kutsysteem hebben ze daar zeg, waarom kan je niet per direct meer gaan betalen? Ik heb zelfs aangeboden het bedrag gelijk te storten, maar een eenmalige storting konden ze ook al niet verwerken.
Slaaf van het systeem zijn ze daar!
20 euro in de maand lijkt me niet echt afdoende als voorschot voor Gas en Licht.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die laatste alinea snap ik even niet, wil jij nou graag meer betalen per maand![]()
Nee, ben niet bekend met Essent
Groen is een kut kleurquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb ook geen groene stroom, hoe vaak ze er ook over bellen, ik wil grijze stroom, liefst opgewekt in kerncentrales.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |