Strakke layout, crossbrowser, overzichtelijk en duidelijk... ik heb er niet veel op aan te merkenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:03 schreef Virus.NL het volgende:
www.svow.nl
De site van onze voetbalclub
Hij is nu een maandje online. Alle foto's heb ik genomen, en de site is gemaakt door een vriend.
Nog suggesties of opmerkingen??
Ik vond het opmerkelijk hoeveel spelfouten je zelf hebt als je het in je commentaar over de spelfouten van een ander hebt. Ik heb waarschijnlijk meer sites gecheckt dan jij (vanaf deel 1, onder Nevermindquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:43 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zeik nie, wees liever blij dat ik tijd besteed voor de sitechecks. Anders ga zelf ff wat sites checken!
Thanksquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:34 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Strakke layout, crossbrowser, overzichtelijk en duidelijk... ik heb er niet veel op aan te merken
Misschien nog een paar kleine puntjes
- De server is wel erg traag (niet reactietijd, maar bandbreedte, plaatjes duren lang om te laden)
- Je site komt niet bepaald door de validator. Sommige mensen maken daar een groot probleem van, maar aangezien je site in elke gangbare browser er prima uit ziet hoor je mij niet zeuren.
Mooi werk
Dat er spelfouten in mijn teksten staan, komt voornamelijk doordat ik mijn posts niet doorlees. Kan er ook voor kiezen om de spelfouten niet te vermelden. Daarnaast interesseert het mij niet hoeveel sitechecks jij hebt geschreven. Het interesseert mij wel hoeveel mensen er naast mij sitechecks schrijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Ik vond het opmerkelijk hoeveel spelfouten je zelf hebt als je het in je commentaar over de spelfouten van een ander hebt. Ik heb waarschijnlijk meer sites gecheckt dan jij (vanaf deel 1, onder Nevermind), dus nait soesn'n!
Kan nu maar 1 scriptje zo snel terug vinden op je website. Meen me te herinneren een langere javascript je website te hebben zien staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:19 schreef eventure het volgende:
hey jagermaster,
kan je me dit eventueel een beetje verduidelijken?
ik gebruik webtodate 3
thanks
Robbe
ik vind dat jij het juist best goed doet! Altijd een helpende hand over hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:38 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Dat er spelfouten in mijn teksten staan, komt voornamelijk doordat ik mijn posts niet doorlees. Kan er ook voor kiezen om de spelfouten niet te vermelden. Daarnaast interesseert het mij niet hoeveel sitechecks jij hebt geschreven. Het interesseert mij wel hoeveel mensen er naast mij sitechecks schrijven.
Als mijn sitechecks niet op prijs worden gesteld, zeg het gerust want dat rot ik hier wel op. Zijn genoeg andere mensen, die wel blij zijn met de reviews, die ik schrijf over hun websites.
Besef ook dat de checks die ik schrijf hier als “gezeik” opgevat kunnen worden. Ik weiger echter een hand voor me mond te nemen, als het gaat om een check of review. Het is graag of het is niet.
Wow, you got a little sand in your vagina? Maak je niet zo druk, ga lekker buiten spelen. Ik becritiseer je sitechecks niet, ik merk alleen één dingetje op en er is direct alom paniek. Je sitechecks zijn primaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:38 schreef jagermaster het volgende:
Als mijn sitechecks niet op prijs worden gesteld, zeg het gerust want dat rot ik hier wel op. Zijn genoeg andere mensen, die wel blij zijn met de reviews, die ik schrijf over hun websites.
Besef ook dat de checks die ik schrijf hier als “gezeik” opgevat kunnen worden. Ik weiger echter een hand voor me mond te nemen, als het gaat om een check of review. Het is graag of het is niet.
nog wat toevoegingen op Heliospanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:03 schreef Virus.NL het volgende:
www.svow.nl
De site van onze voetbalclub
Hij is nu een maandje online. Alle foto's heb ik genomen, en de site is gemaakt door een vriend.
Nog suggesties of opmerkingen??
Waarom kies je ervoor om alles te laden in een frame?quote:Menu structuur
Een menustructuur waar onder ieder item een aantal menu-items bevinden heeft als grote voordeel dat er op een pagina veel menu-items gegroepeerd en overzichtelijk weergegeven kunnen worden. Daar ervoor deze methode die je gebruikt javascript nodig is wil ik waarschuwen voor de problemen die hiermee kunnen ontstaan. Als bij mensen javascript uitstaat werkt dit menu niet meer.
Mensen die gehandicapt zijn hebben soms een aparte browser welke bijna nooit javascript ondersteund. Echter voor de mensen die motorische problemen hebben is deze manier van een menustructuur niet prettig navigeren.
Zou er daarom willen aan raden om de subitems van ieder menu-item in een menu, bijvoorbeeld aan de linkerkant, op te nemen.
tekengrote is niet veranderbaar.quote:Nadelen:
Door het werken met frames is het meestal niet mogelijk om de pagina goed te kunnen bookmarken (de link opslaan zodat later dit deel van de site snel weer terug gezocht kan worden), maar wordt echter de url van de algemene frameset opgeslagen.
Het laden van de eerste keer van de hele frameset, duurt langer doordat de browser eerst alle losse frames download en deze daarna pas op het scherm gaat tonen.
Als een zoekdienst informatie heeft over een specifiek deel van de website, zal deze alleen een url kunnen opgeven naar het overkoepelende frameset.
gaat moeilijk als je die niet hebtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:09 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Wow, you got a little sand in your vagina?
nog te veel te doen voor ik buiten kan gaan spelen.quote:Maak je niet zo druk, ga lekker buiten spelen.
probleempje opgelost tnx. Wat vind je ervan als ie het wel goed doetquote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
Klik, dan weet je meteen hoe ik over de layout denk gok ik zo
Erg grappig en mooiquote:Op maandag 28 februari 2005 08:11 schreef jagermaster het volgende:
[..]
probleempje opgelost tnx. Wat vind je ervan als ie het wel goed doet
2? Groene stenen rechts zijn een andere?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef jagermaster het volgende:
is het te zien dat de header uit meerdere foto's betaat? zoja, uit hoeveel foto's bestaat deze dan?
zijn er idd 2. De stenen rechts en klein gedeelte onder snavel is een andere foto. Vond het wat natuurlijker dan een muurquote:Op maandag 28 februari 2005 11:57 schreef Heliospan het volgende:
[..]
2? Groene stenen rechts zijn een andere?
de site is beter dan de frontpage. Een paar foto's zeggen mij zo niets. Aan de ene kant denk ik wat voor kinderpretpark is dit en aan de andere kant past de inhoud van de foto daar niet bij. Daarbij komt dat ik lui ben en er nie van hou om niet zinvol extra te moeten klikken om er achter te komen wat voor website het is.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:10 schreef Stratus het volgende:
Wat vinden jullie van www.stratusworks.com, de voorpagina althans?
En www.stratusworks.com/souvenirs.html?
Mooie site hoor.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:10 schreef Stratus het volgende:
Wat vinden jullie van www.stratusworks.com, de voorpagina althans?
En www.stratusworks.com/souvenirs.html?
Je moet in ieder geval dit doctype voor je frameset gebruiken:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:13 schreef Bierik het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb mijn website ook effe door die "validator" geslingerd.
Het is trouwens http://www.wapata.nl
Vervolgens krijg ik dit eruit: Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser.
1.
Line 2, column 0: no document type declaration; will parse without validation
<frameset rows="100%" frameborder="0" framespacing="0" border="0">
✉
http://www.handleidinghtml.nl/html/karakters/karakters05.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:36 schreef Bierik het volgende:
Waar is dat voor dan?
Ik gebruik meestal dreamweaver, en die doet dat volgens mij automatisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |