quote:Het allervreemdste is dat als je de pagina bekijkt in IE, je naar Extra -> Internet Opties -> Bestanden verwijderen gaat, en je op OK drukt, verschijnt opeens de hele pagina, zonder te refreshen?! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik begrijp het totaal niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:56 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
www.lostboys.nl
Een overduidelijke inspiratiebron?
dat je zelf een sitecheck doet op iemands site. Zou ik in ieder geval wel op prijs stellen.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.autogespot.com
Is nu ongeveer iets meer dan een maand goed aan het draaien.
Graag wilde ik ff weten of jullie nog op of aanmerkingen. Ideeen enz hebben
Als ik kies 'Aston Martin' en naar pagina 2 wil blijkt die pagina leeg, en het valt me op dat veel foto's (de thumbnails) verwrongen zijn. Da's jammer.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.autogespot.com
Is nu ongeveer iets meer dan een maand goed aan het draaien.
Graag wilde ik ff weten of jullie nog op of aanmerkingen. Ideeen enz hebben
Dat werkt inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2005 08:25 schreef Roönaän het volgende:
En wat als je de overflow en ongein allemaal uitzet en het houdt bij <iframe src="guest.php"></iframe>
Als je gaat lopen drammen niet nee.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:07 schreef nodisch18 het volgende:
Heeft werkelijk niemand iets te melden...
Ik weet dat mijn website ook niet echt fantastisch eruit ziet, maar die van jou is echt zo'n website waarvan je ziet dat ie voor een groot gedeelte gemaakt is met een WYSIWYG editor... Het is te standaard..quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:25 schreef nodisch18 het volgende:
Zouden jullie ff mijn site willen checken?!www.onzereizen.nl
Ik heb de site gemaakt met behulp van Dreamweaver, Web Album Generator, en Photoshop.
Al het layout technische gebeuren heb ik vandaag gemaakt. De inhoud heb ik in een jaartje of 3 verzameld....
Alvast bedankt!![]()
`quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:25 schreef nodisch18 het volgende:
Zouden jullie ff mijn site willen checken?!www.onzereizen.nl
Ik heb de site gemaakt met behulp van Dreamweaver, Web Album Generator, en Photoshop.
Al het layout technische gebeuren heb ik vandaag gemaakt. De inhoud heb ik in een jaartje of 3 verzameld....
Alvast bedankt!![]()
zeik nie, wees liever blij dat ik tijd besteed voor de sitechecks. Anders ga zelf ff wat sites checken!quote:
loop even snel door heen moet zo weg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:40 schreef eventure het volgende:
Wat vinden jullie van mmijn site?
www.eventure-events.be
dat die misschien wel niet vergeleken kan worden met iemand die het voor zijn werk doetquote:
plaats een sitecheck of zinnig commentaar, zou ik tenminste wat leuker vinden.quote:
gebruik te mken van een contactformulier scriptjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:54 schreef eventure het volgende:
bedankt van de reacties,
ik heb de maillink aangepast, maar de link komt nog steed in outlook...
hoe kan ik die verbergen.
ik wou een gastenboek inbouwen, maar foutje in javascript.
wat bedoel je met een exterene koppeling voor java?
thanks
Robbe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |