Taal is ook layout...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 07:48 schreef Chandler het volgende:
Ok; ik moet de taal nog even aanpassengeheel correct maar verder niets op de layout en of navigatie aan te merken?
oud-google layout...quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:04 schreef Chandler het volgende:
Libris; je hebt gelijk taal is ook layout.
<cut>
5. Hmm... waar zie je die footer?ik heb er staan
(c) 2004-2005 E. Bruggema, scripting & graphical all reserved by its rightful owners
Tnx alvast.
-Mischien een intro tekst met wat de bedoeling is van de sitequote:Op woensdag 12 januari 2005 04:42 schreef Libris het volgende:
[..]
das het weer voor even, als er nog aanbevelingen zijn voor mijn pagina zijn hoor ik het graag
-En het menu laten staan: Als ik dus bijvoorbeeld op September klik moet ik daarna eerst weer terug om naar bijvoorbeeld Augustus te gaan.quote:Warning: fopen(log/log20050112.log): failed to open stream: No such file or directory in /opt/web/webfriso/www.kluit.com/includes/pl_functions.php on line 622
Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /opt/web/webfriso/www.kluit.com/includes/pl_functions.php on line 623
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /opt/web/webfriso/www.kluit.com/includes/pl_functions.php on line 624
Merci bien, kijk er morgen naarquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:05 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
-Mischien een intro tekst met wat de bedoeling is van de site
-Als je op register klikt krijg je een fout melding
[..]
-En het menu laten staan: Als ik dus bijvoorbeeld op September klik moet ik daarna eerst weer terug om naar bijvoorbeeld Augustus te gaan.
-Voor de rest overzichtelijke en rustige site
Eerste indruk, mooi, maar een beetje standaard. De 555 banner valt inderdaad een beetje uit de toon.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:34 schreef Tom_B het volgende:
Graag wil ik nu jullie menig/ kritiek op de site weten
www.xboxforce.nl
p.s let niet op de grio 555 banner, deze is er om toch azie een beetje te helpen, de banenr is iets te breed waardoor de site iets uitgetrokken wordt. Deze banner is eer tijdelijk dus de site zal na het verwijderen van de banner weer de goede vorm krijgen.
ziet er wel leuk uit, snap alleen niet echt wat je gereviewd wilt hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:52 schreef sop het volgende:
Ik zal nog eens een site van mi ter check aanbieden.
url:
http://www.bleermakers.com
http:/vanderkamp.bleermakers.com
http://vanversendaal.bleermakers.com
Uitleg
Het betreft hier eigenlijk meer een site-engine. En dan vooral de content, de layout wordt hoofdzakelijk middels CSS geregeld (Met als basis een CSS-sheet van stopdesign, maar die is inmiddels wel flink omgebouwd).
Over de sites die hierboven gemeld staan: Ze draaien allemaal met dezelfde database en ook in hetzelfde mapje op de webserver. Door het subdomein wordt er bepaald welk account het betreft.
Functionaliteiten:
* Fotoalbum
* Weblog
* Artikelen
* Reactie systeem
* Statistieken op alle site-onderdelen (inclusief afzondelijke foto's, artikelen en weblogitems)
Voor het foto album kunnen foto's direct (indien daartoe gerechtigd) worden geupload. Daarbij wordt de foto 'as is' opgeslagen, daarnaast wordt er een thumbnail aangemaakt en wordt de foto indien te groot volgens account specificaties geresized naar de maximale grootte (dus drie verschillende versies).
Het weblog en artikelengedeelte is nog niet helemaal af. Er moet nog een Archief/browse functie inkomen.
Voor ieder pagina is trouwens een aparte header te uploaden (binnen het CMS). Ook het toevoegen van pagina's en indeling van die pagina's is via het CMS te doen.
Ik heb die zin nu drie keer gelezen, maar ik snap niet wat er staatquote:de graphic bj zoeken in vanderkamp layout de achtergrond wit van is. Als ik in die layout ook over home ga dat ik twee keuzes krijg. Wil gewoon als bezoeker naar home.
Klik de foto nou maar gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je kan Cerror selecteren, en als je dan opzij schuift staat er error?
je moet een reactiesysteem maken voor elke auto die gespot isquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:37 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.autogespot.com
Hij is weer geupdate
graag weer commentaar
een mailform en eigen gastenboek staan in de wachtrij
(TVP)
Op deze url http://vanderkamp.bleermakers.com/?TID=33 zie je in het horizontale menu home staan. Echter daar zit een pulldown menuutje onder met de items Trouwen connie en Eddy en Cobus. Dat is verwarrend voor de bezoekers als ze terug willen naar home.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef sop het volgende:
@jagermaster: De layout verschilt nu alleen op background & headerniveau. Wat ik daarmee bedoelde is dat het mogelijk is om er een andere layout in te proppen. (via deze zie je de site zonder stylesheet[/url])
[..]
Ik heb die zin nu drie keer gelezen, maar ik snap niet wat er staat
Als ze alleen home zien, dan zitten ze ook in homequote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:01 schreef jagermaster het volgende:
[..]
Op deze url http://vanderkamp.bleermakers.com/?TID=33 zie je in het horizontale menu home staan. Echter daar zit een pulldown menuutje onder met de items Trouwen connie en Eddy en Cobus. Dat is verwarrend voor de bezoekers als ze terug willen naar home.
Iemand?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:38 schreef Da_Koen het volgende:
www.ring2mobile.nl
Je kunt hier ringtones of wallpapers naar je mobiel sturen. Kunnen jullie ff kijken of het duidelijk is hoe het werkt en ook of alles werkt. De layout is niet zo belangrijk, check vooral de functionaliteit
Leuk idee voor de site dat ten eerste, maar het ziet er nog wat simpel uit. Bijvoorbeeld in de FAQ heb je die links naar antwoorden die zijn blauw, maak daar is een wat andere kleur van.quote:
yups ziet er al stuk beter uitquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:50 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
http://www.autogespot.com/
zoiets??
mail form is ook gemaakt!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:50 schreef jagermaster het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Stievus het volgende:
www.airwolf00.com
- knip -
[/quote Na een snel je site door gelopen te zijn zijn me de volgende dingen opgevallen (hopelijkzie je het niet als afzeiken want zo is het niet bedoeld):
- de avatars zijn redelijk aan de grote kant waar door de comments veel ruimte in beslag nemen. Dit heeft als gevolg dat als er veel mensen een comment plaatsen dat het "te" veel scherm ruimte in beslag gaat nemen. Zelf hou ik meer van iets subtieler. Neeem een voorbeeld aan de reply's van de frontpage.fok.nl
klopt, is eigenlijk beetje uit de hand gelopen. zelf gebruik ik redelijk groot scherm en breedbeeld laptop, dus niet zo opvallend voor mezelf maar met 15inch wel
- Menu volgorde vin dik niet helemaal logisch: submit dailly's zegt mij niet wat dat is, tevens zou ik submit review er direct onder plaatsen. Dit omdat je dan groepeerd op actie die gebruiker kan uitvoeren. Het is een apart gedeelte naar mijn mening van je site van mij zou je er tussen ook dat naar voren laten komen en niet laten beschouwen als de "gewone" menuitems. Een stukje witruimte tussen de menuitems en de twee submit items een idee??
dat is het probleem met een CMS als e107, dus niet mogelijk. het liefst wil ik zelf nog een theme maken met pull downs of iets dergelijks
Je hebt in het menu 5 items over blink 182. Zover ik begrijp gaat de site niet over blink182 maar ruimer. Door hoog in het menu hier een accent op te leggen ga je denken dat het over blink182 gaat. Deze 5 items horen bij elkaar, misschien ook laten onderscheiden van de rest van het menu?
Begrijp dat de makers Crystal Clear zijn?? komt niet uit het menu
Het blink gedeelte heb ik met spoed erbij geplaats vanwege aantal hits dat ik die dagen kreeg nadat ik foto's van hun concert had geplaats. ongeveer 500.000 hits dus moest ff snel tijdelijk oplossing vinden. is aangepast nu
home pagina
Als ik je site bekijk zie ik voornamelijk engels. Waarom zou je in de home pagina dan een stukje in het Nederlands, zweedsen dat indonesich zetten? Voor de rest moeten ze toch engels lezen op de comments na.
klopt ongeveer 25% is nederlands de helft allemaal engels, indonesisch of uit het "hoge noorden"
Misschien de plaatjes kleiner maken van het concert en naast elkaar zetten zodat ook duidelijk is dat daarna nog tekst komt? Je chatbox aan de rechterkant neemt veel ruimte in beslag en toch probeer je de home pagina vol te stoppen met informatie. Je kan ook te veel informaite geven waardoor het onduidelijk wordt.
blink182 menuitems volgorde bekijken, is het wel logisch oom eerst foto's aan te bieden en daarna een review? en als laatste nieuws?
fixed
Jammer dat het grijs van de fotoalbum niet helemaal in de stijl van de site past. Zou het grijs van de achtergrond wegdoen en gewoon wit maken. In de album lijst van je foto's moet je oppassen dat je niet te veel informatie zet aan de rechterkant van de foto. De ruimte is er te klein voor en je ziet al dat het "voor het oog" uit z'n verband wordt gerukt.
Random picture vind ik persoonlijk overbodig net zoals last addictions, dit vind ik doordat het onnodig ruimte en laattijd in beslag neemt zonder dat je hier naar mijn mening veel nut vanterug ziet. Dit is puur een mening en smaak! en dat verschilt per persoon.
klopt is een plug in en heb al veel mot ermee gehad en de themes pakt ie op een 1 of andere manier niet goed over. maar staan nu teveel foto's in om te switchen naar ander gallery pakket, beetje jammer weet het.
- leuk dat je het forum in de layout hebt gezet!
- jammer dat je events in een nieuw scherm openen probeer aan de evnet pagina iets meer opmaak en styling te geven en niet in een nieuw scherm te laten openen.
klopt zijn de "content pages" in e107 is niet te fixxen jammer genoeg...
-gallery ziet er goed uit, alleen jammer van dat grijs als achtergrond kleur maakt het wat afwijkend van de rest van de site.
Hier past random picture en last addicts wel bij
- news is home??? geen twee menuitems met de zelfde content raak je het spoor bijster als bezoeker.
-daily news. Probeer het korter te houden, dat het minder ruimte in beslag neemt.
-christal clear, waarom more info about [name] in een nieuw venster laten openen?? zonde!
(wat betekend lieven??? uit de comment van quest)
Crystal Clear is me eigen band. ben de drummer ervan dus vandaar steeds die naam. uhh lieven? geen idee lol
- links
je pagina wordt uit z'n verband gehaald door de banners.Zoek een ander oplossing ervoor door bijvoorbeeld ze te verkleinen. als je een link zet naar een ander scherm wees dan zo fatsoenlijk om ze ook het hele scherm te geven inplaats van een popup! want dat zou je zelf ook niet leuk vinden als er zo naar je website gelinkt wordt
- http://www.milavia.net/users/crystalclear/links.php daar is je menu een beetje uit de vorm gedrukt
yups zie het, zal het fixen als ik tijd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |