Waar zeg ik dat wij geen geluk hebben ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:54 schreef qizl het volgende:
En daarmee is alles gered natuurlijk. lekker makkelijk kots klaar.
Heeft met geloof te maken en cultuur tja makkelijk, klaar.
Kunnen we niks aan doen klaar.
zonde van tijd om bij stil te staan klaar.
zucht.
Enne hoezo hebben wij geen geluk.... is het hier niet goed dan ? De zowat enige zorg die we hebben is dat we niet te dik worden. Verder is het natuurlijk doodgewoon dat je hier geboren bent en zij daar. Tja eigen schuld dikke bult.
Denken mensen hier ook wel eens na ?
Er wordt door ons gierige Hollanders anders genoeg gegeven op Giro 555......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
Ziedaar de gierige hollander.
Het is inderdaad niet een al te sterke openening. Maar hij was ook een beetje op mezelf van toepassing. Ik probeerde te relativeren, excuus als dat niet over is gekomen. Het is overigens denk ik altijd goed om de aandacht te richten op dit soort berichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef Mirage het volgende:
Je openingszin "Jullie denken dat je het slecht hebt ?" , is een beetje raar.
hoe kan jij nou weten wie het slechter heeft ?
En doet dat er iets toe ?
Dat is ook prima maar moet er dan een wereld drama voor nodig zijn om het leed te zien ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:13 schreef Krullie het volgende:
[..]
Er wordt door ons gierige Hollanders anders genoeg gegeven op Giro 555......
kerel van bijna 33 .. bijna met pensioen (!) heeft al 2 vrouwen en 14 kinderenquote:The man, who was nearly thrice Muslima's age, had sired 14 children with his two wives and was an Administration Police sergeant, approaching retirement
Guttegut gaan we weerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
wat een ongelooflijk oppervlakkige kut reacties. Denk toch eens na !!!
Hoezo geen gevoel voor andere mensen. Denk je eens in dat jij zo'n kind, want dat is het, bent.
Leuk als mensen dan zo laconiek, gevoelloos en koud reageren.
Bah...
Wij mogen inderdaad eens beter stilstaan bij ons geluk. En andere mensen helpen die dat niet hebben. Maar dat is gezien bovenstaande reacties teveel gevraagd zelfs medeleven kan er niet vanaf. Ziedaar de gierige hollander.
Tenzij je een lekker strak maagdje wil..... dan moet je toch in die lijftijdskategorie gaan kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, beter dan een 9-jarig meisje in ieder geval.
Ben jij gek geworden ofzo? Een beetje ver555d?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
Hoezo geen gevoel voor andere mensen. Denk je eens in dat jij zo'n kind, want dat is het, bent.
Medeleven? Ik kan er niks aan doen dat dat kind geboren is in een achterlijk kutland, ik kan het land niet veranderen en de cultuur al helemaal niet. Dus wat verwacht je nou?quote:Wij mogen inderdaad eens beter stilstaan bij ons geluk. En andere mensen helpen die dat niet hebben. Maar dat is gezien bovenstaande reacties teveel gevraagd zelfs medeleven kan er niet vanaf. Ziedaar de gierige hollander.
Hoe bedoel je achterlijk landquote:Op]vrijdag 7 januari 2005 15:35[/url] schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat dat kind geboren is in een achterlijk kutland, ik kan het land niet veranderen en de cultuur al helemaal niet. Dus wat verwacht je nou?
Ja, daarnaast ligt de levensverwachting in dat soort landen een stuk lager waardoor de mensen daar een stuk minder oud worden als hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Guttegut gaan we weer
Romeo & Julliet waren 13 en 14... en geen kinderen meer
. in italie is de huwbare leeftijd van een meisje (ZONDER TOESTEMMING OUDERS DUS) nog steeds 14
Een meisje van 11 is geen meisje maar is een vrouw (daar )
kindertijd is een (west) europese luxe
Stop met je krokodilletraantjes en ga een boom knuffelen
Misschien is het een idee als jij heeeeel gauw teruggaat naar je land van herkomst?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je achterlijk land
Dat het niet Nederland is waar verwende pestjochies en meisies met hun GSMtjes rondparaderen.
En huilen dat ze tot hun 16e naar school MOETEN de studiefinanciering te laag is,
Waar vrouwen lopen te zeiken over hun carriere (Hier ga ik reacties op krijgen)
Dat "kind" (ze is geen kind meer), deze jonge vrouw heeft altijd gewerkt en deed waar de natuur haar voor bedoeld heeft, voortplanten/jong werpen.
Het is eigenlijk verbazingwekkend dat deze vrouw kon scheiden?
Wat was de reden dat dit zomaar kon?
En? Wie zegt dat het de bedoeling is dat we allemaal zo stokoud worden? De overbevolking wordt veroorzaakt door juist die gedachte.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, daarnaast ligt de levensverwachting in dat soort landen een stuk lager waardoor de mensen daar een stuk minder oud worden als hier.
Het leven is niet bedoeld om te genieten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Als ze dan ook nog van hun kindertijd moeten genieten blijft er helemaal weinig tijd over om volwasen te zijn.
Alleen maar om onszelf een goed gevoel te geven. :\.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:13 schreef Krullie het volgende:
Er wordt door ons gierige Hollanders anders genoeg gegeven op Giro 555......
Nu kan ze met d'r kind spelen!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef haagse_elfje het volgende:damn....op je 13e hoor je nog met dingen te gaan spelen enzo...
idd zwaar klote voor dr, maar dat hoort bij volwassen zijn....zoals velen al zeiden...das de cultuur, ze zijn niet anders gewend....en trouwens...zal ik eens een poging wagen omquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:31 schreef buachaille het volgende:
Jullie denken dat je het slecht hebt?? Lees dan dit maar eens:
http://allafrica.com/stories/200501060733.html
Gaat over een dertien jarig meisje uit Kenya. Op haar 11e getrouwd, op haar dertiende gescheiden inclusief één kind![]()
quote:Save your marriage today
A successful program to turn your relationship into a happy one/aff.
hop.clickbank.net/?pukeko/savema
ohh ervaring? moet je maar niet zo'n stoere player uitzoeken, lekker voor je!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef SHE het volgende:
Zo slecht heeft dat kind het helemaal niet!
Ze is er op haar 13e al achter dat mannen nutteloze klootzakken zijn...daar doen de meeste vrouwen hier toch minstens 2 snotpeuters, een vinexwijk en 2 korte haarcoupes over
Nou ga je de ene cultuur met de andere verglijken. Zo is die cultuur daar nou eenmaal. Zo zou het eik niet moeten maar zo gaat het daar. Wie weet wat ze van onze cultuur denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
hij heeft zeker een gevoelige snaar geraakt whaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:39 schreef SHE het volgende:
Zeg DDL; jij kent mij niet, laten we dat vooral zo houden.
ze is gewoon een vuile sletquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:00 schreef FuifDuif het volgende:
SHE houdt wel van stoere players die constant lopen te flirten met andere dames, terwijl hij zijn hand op je achterwerk heeft tijdens de dagelijkse stadswandeling.
zwak om jezelf zo te laten kennenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
Kunnen de rukkertjes het testosteron peil weer naar een acceptabel niveau brengen?
En voor vuile sletten , moet je bij dat loeder dat zich je moeder noemt verhaal gaan halen , Limburger.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
En voor vuile sletten , moet je bij dat loeder dat zich je moeder noemt verhaal gaan halen , Limburger.
Zo 2003 om negatief over limburgers te praten hequote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:59 schreef SHE het volgende:
Kunnen de rukkertjes het testosteron peil weer naar een acceptabel niveau brengen?
jij als geen ander hier zou moeten weten dat je andere meningen moet respecterenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:25 schreef FuifDuif het volgende:
of jij, coz?
Allereerst ik ben nederlands (en ik schaam me diep)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien is het een idee als jij heeeeel gauw teruggaat naar je land van herkomst?
En neem in godsnaam je hele familie mee, voordat Nederland net zo'n achterlijk kutland is als het land wat jullie om duistere redenen ontvluchtten.
Mensen als jij hebben he-le-maal niets in Nederland te zoeken. Ja, geld, en daarom zijn jullie hier ook. En ondertussen het kapitalisme vervloeken natuurlijk. Hypocriete graftak.
She is jaloers dat ze niet legaal mocht neuken.... (neukvergunning uh trouwbriefje)...heeft het jarenlang stiekem achter het fietsenhok moeten doen ...en kreeg daarna geen allimentatie.....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:32 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
ze is gewoon een vuile slet![]()
Ik pest mijn collega's uit brabant/limburg anders nog altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:17 schreef hallo_mensen het volgende:
Zo 2003 om negatief over limburgers te praten he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |