Waar zeg ik dat wij geen geluk hebben ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:54 schreef qizl het volgende:
En daarmee is alles gered natuurlijk. lekker makkelijk kots klaar.
Heeft met geloof te maken en cultuur tja makkelijk, klaar.
Kunnen we niks aan doen klaar.
zonde van tijd om bij stil te staan klaar.
zucht.
Enne hoezo hebben wij geen geluk.... is het hier niet goed dan ? De zowat enige zorg die we hebben is dat we niet te dik worden. Verder is het natuurlijk doodgewoon dat je hier geboren bent en zij daar. Tja eigen schuld dikke bult.
Denken mensen hier ook wel eens na ?
Er wordt door ons gierige Hollanders anders genoeg gegeven op Giro 555......quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
Ziedaar de gierige hollander.
Het is inderdaad niet een al te sterke openening. Maar hij was ook een beetje op mezelf van toepassing. Ik probeerde te relativeren, excuus als dat niet over is gekomen. Het is overigens denk ik altijd goed om de aandacht te richten op dit soort berichten.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef Mirage het volgende:
Je openingszin "Jullie denken dat je het slecht hebt ?" , is een beetje raar.
hoe kan jij nou weten wie het slechter heeft ?
En doet dat er iets toe ?
Dat is ook prima maar moet er dan een wereld drama voor nodig zijn om het leed te zien ?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:13 schreef Krullie het volgende:
[..]
Er wordt door ons gierige Hollanders anders genoeg gegeven op Giro 555......
kerel van bijna 33 .. bijna met pensioen (!) heeft al 2 vrouwen en 14 kinderenquote:The man, who was nearly thrice Muslima's age, had sired 14 children with his two wives and was an Administration Police sergeant, approaching retirement
Guttegut gaan we weerquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
wat een ongelooflijk oppervlakkige kut reacties. Denk toch eens na !!!
Hoezo geen gevoel voor andere mensen. Denk je eens in dat jij zo'n kind, want dat is het, bent.
Leuk als mensen dan zo laconiek, gevoelloos en koud reageren.
Bah...
Wij mogen inderdaad eens beter stilstaan bij ons geluk. En andere mensen helpen die dat niet hebben. Maar dat is gezien bovenstaande reacties teveel gevraagd zelfs medeleven kan er niet vanaf. Ziedaar de gierige hollander.
Tenzij je een lekker strak maagdje wil..... dan moet je toch in die lijftijdskategorie gaan kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, beter dan een 9-jarig meisje in ieder geval.
Ben jij gek geworden ofzo? Een beetje ver555d?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:43 schreef qizl het volgende:
wat een ongelooflijk oppervlakkige kut reacties. Denk toch eens na !!!
Hoezo geen gevoel voor andere mensen. Denk je eens in dat jij zo'n kind, want dat is het, bent.
Leuk als mensen dan zo laconiek, gevoelloos en koud reageren.
Medeleven? Ik kan er niks aan doen dat dat kind geboren is in een achterlijk kutland, ik kan het land niet veranderen en de cultuur al helemaal niet. Dus wat verwacht je nou?quote:Wij mogen inderdaad eens beter stilstaan bij ons geluk. En andere mensen helpen die dat niet hebben. Maar dat is gezien bovenstaande reacties teveel gevraagd zelfs medeleven kan er niet vanaf. Ziedaar de gierige hollander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |