Daarquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je mag terugkomen wanneer je een argument hebt, tijn. Of moet je eerst even bij je moeder informeren voor de onderbouwing? Ze ligt vast al te slapen.
Had Tijn daar een argument dan? Ik dacht het niet.quote:
Pot ketel.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Had Tijn daar een argument dan? Ik dacht het niet.
Dan beschuldig je hem er nog steeds van geen argument te hebben. Terecht of niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, maar het is een beetje suf om vervolgens precies hetzelfde bij een ander te flikken he.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat het zo'n rotzooi wordt op straat als er overal rommel slingert. Tevens is het beter voor het milieu.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:36 schreef DeHeldjes het volgende:
* DeHeldjes is tolerant en vraagt zich af waar Steijn zich druk om maakt...
Goh, Tijn, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet jouw vrouwbeeld erop na hou. Je komt wel erg graag terug op 'net een wijf zijn'.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar het is een beetje suf om vervolgens precies hetzelfde bij een ander te flikken he.
Je bent *echt* net een wijf
Ik ben het graag met mezelf eens, Olliequote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Goh, Tijn, ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet jouw vrouwbeeld erop na hou. Je komt wel erg graag terug op 'net een wijf zijn'.
Ha Tijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:47 schreef Tijn het volgende:
Hoi JaneIk bedoelde met "wijf" natuurlijk alleen "nare vervelende wijven" he, dat begrijp je
Ik hecht er toch aan om je mee te delen dat ik je vanaf nu niet meer serieus zal nemen Tijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben het graag met mezelf eens, Ollie
Nou nou, je bent wel snel definitief hequote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik hecht er toch aan om je mee te delen dat ik je vanaf nu niet meer serieus zal nemen Tijn.
Geen dank.quote:
Ik wil RSI voorkomen.quote:Steijn zou ik willen aanraden wat minder naar de grond te kijken als hij over straat loopt, dan ziet hij die peuken ook niet.
Shaffy.quote:Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy...
Leg es uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:59 schreef Tijn het volgende:
Hou dan gewoon je toetsenbord. Dat was sowieso de boodschap.
Eens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:05 schreef veejay het volgende:
kut rokers! Ongezien de typhus voor jullie allemaal!
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:03 schreef MUUS het volgende:
Is het niet erg als ze niet afgezogen zijn?
Zo lang er niet om de 1.5 meter een asbak staat of je een dikke boete ala singapore krijgt, hou je dat toch...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Let er maar eens op. Sommige rokers gooien hun peuk achteloos op straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |