abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24451768
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:03 schreef static het volgende:

[..]

Sjezus.

Kan me de eerste keer nog herinneren, wat een impact zal dit hebben op die man.
Zekers denk het ook wel...
Maar ik kan er niet over oordelen.... Het zou ook kunnen zijn dat Dhr Wiegel verstand heeft van autosabotage. Er moet niet te snel dingen worden uitgesloten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24451818
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:29 schreef JohnDope het volgende:

Het zou ook kunnen zijn dat Dhr Wiegel verstand heeft van autosabotage. Er moet niet te snel dingen worden uitgesloten.
Gelukkig ben jij er al weer snel bij met verdachtmakingen aan het adres van de nabestaande.
pi_24451828
Die arme man en kinderen.
Dat zoiets twee maal in je leven gebeurd, daar zijn geen woorden voor.
Dat is eens wat anders...
pi_24451842
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er al weer snel bij met verdachtmakingen aan het adres van de nabestaande.
Ik doe dat niet. Ik sluit gewoon niet te snel dingen uit en zeker als ik de achtergrondfeiten er niet van ken. Vrij normaal toch?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:40:21 #130
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24451899
Ik zag het op teletekst.
Triest.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24451916
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik doe dat niet. Ik sluit gewoon niet te snel dingen uit en zeker als ik de achtergrondfeiten er niet van ken. Vrij normaal toch?
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
pi_24451944
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ach, je zou het ook voor jezelf kunnen houden.
pi_24451954
Afschuwelijk voor Hans en andere nabestaanden. Zeker ook omdat het de tweede keer is.
Geen goed begin van 2005 voor Hans
pi_24451991
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Dat zou je kunnen zeggen maar die gaat nu niet op.
Ik lees een detail dat zijn eerste vrouw ook is overleden door een auto-ongeluk en dan kan je 2 dingen denken of die man heeft zwaar veel ongeluk of er is iets dubieus aan de hand. Je maakt het namelijk niet zo vaak mee dat iemand ze eerste vrouw verliest aan een auto-ongeluk en vervolgens ze 2de vrouw ook.
pi_24452032
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, je zou het ook voor jezelf kunnen houden.
Mee eens, maar dit is een forum en dan is het toch weer een stukje anders. En daar weet jij alles van, want jij zegt ook vaak genoeg dingen hier die je ook beter voor jezelf had kunnen houden.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 14:54:04 #136
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_24452068
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen zeggen maar die gaat nu niet op.
Ik lees een detail dat zijn eerste vrouw ook is overleden door een auto-ongeluk en dan kan je 2 dingen denken of die man heeft zwaar veel ongeluk of er is iets dubieus aan de hand. Je maakt het namelijk niet zo vaak mee dat iemand ze eerste vrouw verliest aan een auto-ongeluk en vervolgens ze 2de vrouw ook.
ach, je kan ook voordat je zoiets post, eerst even verder kijken. kijk bijv. naar het filmpje dat je via nu.nl kan zien (tv drenthe). uitwijken voor een hond en daardoor macht over stuur verloren.
tja, heel dubieus.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_24452273
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:54 schreef evert het volgende:

[..]

ach, je kan ook voordat je zoiets post, eerst even verder kijken. kijk bijv. naar het filmpje dat je via nu.nl kan zien (tv drenthe). uitwijken voor een hond en daardoor macht over stuur verloren.
tja, heel dubieus.
Dat had gekund, maar ik las het hier.
En verder had ik 2 opties zonder conclusie.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:27:04 #138
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24452419

Zo zag de auto er uit
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2005 @ 15:51:52 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24452763
De hond heeft het geloof ik ook niet overleefd... In het filmpje zie je het beest liggen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:56:31 #140
4593 Marty
Digi-babe
pi_24452833
Heel erg wat er gebeurd is.

Toch vraag ik me iets af wanneer ik de foto bekijk. Had ze idd haar gordel niet om? En als dat zo was had ze het dan kunnen overleven indien ze hem wel om had gehad? De bestuurdersplaats vind ik er nl. nog redelijk intact uit zien met airbags enzo.

Ik kan me vergissen hoor.. maar ik vroeg het me gewoon af..
Forza Juve!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2005 @ 16:27:04 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24453207
De auto is over de kop gevlogen, dan maak je natuurlijk wilde bewegingen. Kan best zijn dat je dan tussen de gordel vandaan glijdt of dat de gordel losraakt/stuk gaat. Ik denk niet dat je zomaar kunt concluderen dat ze de gordel niet droeg. Al blijft dat uiteraard een mogelijkheid.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24453424
Hier schrik ik wel even van, wat erg...
pi_24453468
Echt triest zeg. Dat zoiets ook voor de tweede keer in je leven gebeurd.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:20:21 #144
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_24453867
Ik zou niet remmen voor een hond in zo'n situatie
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24453962
Echt drama dit
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_24453990
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou niet remmen voor een hond in zo'n situatie
Dat kun je volgens mij nooit van te voren zeggen,hoe je zou reageren. Ik denk dat je toch wel erg schrikt als er ineens een hond over de snelweg loopt voor je auto.
pi_24460635
quote:
'ONBESCHRIJFLIJK VERLIES'

Wiegel gebroken man na dood vrouw

"Hier zijn geen woorden voor. Dit verlies is onbeschrijflijk", zegt Hans Wiegel (63) als wij hem telefonisch condoleren met het verlies van zijn vrouw Marianne Wiegel-Frederiks (53).

De populaire oud-politicus is een gebroken man. Twee keer heeft hij zijn vrouw verloren door een auto-ongeluk. Twee vrouwen die ook nog zusters van elkaar zijn. In huize Wiegel, de prachtige woonboerderij De Lindehof in het pittoreske Drentse Diever, zijn Hans Wiegel en zijn kinderen Marike (28) en Erik (30) bijeen om het verdriet te verwerken.

• Pien Wiegel-Frederiks (r) overleed in 1980 toen ze 26 was. Haar zus Marianne (l) verongelukte donderdag.

Verbijsterd
Familie, vrienden, kennissen: iedereen is verbijsterd over het drama dat zich afgelopen donderdag op de A28 tussen Pesse en Spier voltrok. Marianne keerde terug van een nieuwjaarsbijeenkomst van de ondernemerssocieteit Hoogeveen in theater De Tamboer toen het ongeluk zich voltrok.
"Dit kun je zelfs in een filmscenario niet verzinnen", zegt mevrouw Dellepoort, al jarenlang secretaresse en steun en toeverlaat van Hans Wiegel. Zij neemt dezer dagen de vele blijken van medeleven in ontvangst.
Marianne Wiegel reed met haar twee honden in de auto over de A28. Door onbekende oorzaak verloor ze de controle over haar voertuig.
De auto sloeg over de kop en Marianne Wiegel werd eruit geslingerd. Ze overleed ter plaatse. Ook een van haar honden stierf. De andere viervoeter zette het op een lopen en is nog steeds niet teruggevonden. Het gerucht dat mevrouw Wiegel uitweek voor een overstekende hond, kan de politie niet bevestigen. Vermoedelijk hebben getuigen haar eigen vluchtende hond gezien en een verband met het ongeluk gelegd. Er vindt nog verder technisch onderzoek plaats.
Vice-voorzitter Koops van de ondernemerssociëteit was een van de laatste personen die Marianne Wiegel zag. "Tegen half zeven namen we afscheid en korte tijd later is ze overleden. Het is onvoorstelbaar. Het was een vrouw met zo'n fijne uitstraling. Echt een zeer gewaardeerd lid van onze sociëteit."
Daar waar de politieke loopbaan van Hans Wiegel in de jaren zestig, zeventig en tachtig zo succesvol was, zo dramatisch is zijn privé-leven verlopen. In 1973 trouwde hij met de 19-jarige Jacqueline (Pien) Frederiks. Uit dit huwelijk werden Marike en Erik geboren. In november 1980 kwam Pien op 26-jarige leeftijd bij een auto-ongeluk in Veenendaal om het leven.

Ziekte

In 1982 huwde Wiegel met zijn schoonzuster Marianne. Een week daarna stapte hij uit de landelijke politiek en werd commissaris van de Koningin in Friesland. Marianne voedde, als ware het haar eigen kroost, de kinderen van haar zuster op en hield zich zo veel mogelijk buiten de schijnwerpers. De vriendelijke en behulpzame tweede echtgenote van Hans Wiegel overwon een ernstige ziekte en de laatste jaren ging het uitstekend met haar. Marianne was eigenaresse van de bekende koninklijke wijnhandel Dikkers in Hoogeveen, sinds 1946 in bezit van de familie Frederiks. "Ze ging helemaal in haar wijnhandel op", zegt Hans Wiegel.

Het auto-ongeluk is ook een tragedie voor Wiegels schoonmoeder Marietje. Zij heeft nu al haar drie kinderen vroegtijdig verloren, twee dochters aan een auto-ongeluk en haar zoon aan kanker.
Marianne zal hoogstwaarschijnlijk donderdag worden begraven in Hoogeveen.
bron

Je eigen kinderen overleven. Het ergste wat je als ouder kunt meemaken. Vreselijk verhaal weer.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 10:56:47 #148
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_24460676
*ril*
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_24460704
Als ze een vluchtende hond hebben gezien, kan dat toch ook de hond uit de auto van mevrouw Wiegel zijn geweest?
pi_24460729
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:00 schreef SCH het volgende:
Als ze een vluchtende hond hebben gezien, kan dat toch ook de hond uit de auto van mevrouw Wiegel zijn geweest?
Moeite met lezen? dat staat precies in het artikel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')