AAAAAH, gadveredamme. Wrom moest je dan nou weer postenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:36 schreef laffer het volgende:
...
Hou het dan wel ff netjes en post niet van die gore zooi, om op te kotsenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:41 schreef laffer het volgende:
tis dirkh z`n topic hoor, we bekijken z`n leven hier![]()
laat ik je niet storen bij het aftrekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hou het dan wel ff netjes en post niet van die gore zooi, om op te kotsen
Hé Dirk, al wat flessen bier achter de kiezenquote:
maar wie is die kale dan??quote:
Onder he?quote:
ow ik dacht yvonnequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:09 schreef DarkFly het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dit z'n favoriete speeltje...
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik dacht meer aan deze. Tevens TVP
Is toch echt menquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat het net echt leek he ?
Nee, natuurlijk niet dit is zijn ideale wereld en hij voelt zich er thuis.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:26 schreef Sjoe538 het volgende:
wow.. hij heeft dit topic nog niet gesloten?
Linkje dan schop ik hem welquote:Op zondag 16 januari 2005 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik durfde zijn allereerste topic niet te schoppen
quote:
Zo dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Als nummerbord
[afbeelding]
zonder dat I'm NOT
zit je een beetje mn lay-out te verkutten met die nostalgiepic van dirkieboyquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:31 schreef Wrinex het volgende:
[afbeelding]
Dirkh voelt zich helemaal ideaal als hij aan het chillen is met zijn homies![]()
Dirkh is dat kereltje achteraan
Als ik dat ding stijf moet krijgenquote:Op zondag 23 januari 2005 13:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[[url=http://img162.exs.cx/img162/1251/jamaica0lg.th.jpg]afbeelding][/URL]
DirkH op Jamaica![]()
dirkh de american psycho?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:26 schreef klootje het volgende:
Als ik die icoon van hem zie,moet ik altijd aan die film "american psycho" denken, of is ie dat niet?
WHAHAHAHAHAAAAA klopt, DirkH's ideale wereld: een onzinforum zonder onzin!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:48 schreef Moreno het volgende:
DirkH is homo want hij closed alle onzin topics
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:30 schreef wappiej het volgende:
Volgens mij heeft ie evenveel chromosomen als Dinand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |