wat wil je weten? hij is van 95 met 17000 mls, oa rombo demper voor de sound, stuurdemper, zwart double bubble ruitje, dubbele koplamp (vrij uniek in ZXR400 landquote:Vertel eens wat meer Misschien kunnen we een soort van Rietvaerder-hicham verhaaltje ervan maken. Ik denk overiges dat het me misschien niet helemaal bevalt, als ik zo lees over hoogtoerig, veel geluid, en klein motortje. Maar het is zeker een idee. Heb jij 2 motoren dan, of was je niet serieus
We want picsquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Zo, nu ook de 2de remklauw helemaal kaal en geschuurd met 320 papier![]()
Ongelooflijk tering werk maar ziet er nu wel blits uitZal binnenkort ff pics maken, hoop ze in het weekend te kunnen gaan spuiten!
![]()
ben benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Zo, nu ook de 2de remklauw helemaal kaal en geschuurd met 320 papier![]()
Ongelooflijk tering werk maar ziet er nu wel blits uitZal binnenkort ff pics maken, hoop ze in het weekend te kunnen gaan spuiten!
![]()
Ja tof, 25kw makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:16 schreef hicham het volgende:
Huh, ik dacht dat je een 1200S ging nemen?
Verkeerd gedacht
Huhquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat wil je weten? hij is van 95 met 17000 mls, oa rombo demper voor de sound, stuurdemper, zwart double bubble ruitje, dubbele koplamp (vrij uniek in ZXR400 land), 2 nieuwe banden Pilots Roads.
check http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/ressen290804.wmv voor de sounden ja, ik was zeker wel serieus
Hoorde vanmiddag dat het voor as week gecancelled is. Volgende week gaan we waarschijnlijk weer wel, las je dan zin heb kan ik ook wel kijken of ik mee kan. Maar heb daar niet te veel vertrouwen inquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We want pics
Weet je al of je mee gaat?Zijn we denk je dinsdagavond om 19:00 thuis?
Wat maakt dat nou uitquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja tof, 25kw makenMoet nog een jaar 25kw he.....
Ach ze zien er hetzelfde uit
Hm ok... jammerquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoorde vanmiddag dat het voor as week gecancelled is. Volgende week gaan we waarschijnlijk weer wel, las je dan zin heb kan ik ook wel kijken of ik mee kan. Maar heb daar niet te veel vertrouwen inHet is namelijk tegen verwachting in stervens druk op de unit
![]()
Waar staat datquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
Er staat '1200' op je motor, dus je bent bij voorbaat al stoer
euh, je had het over een ZXR-400 toch...? mark, lars en ik zijn de enige die hier er een hebben...en ik ben de enige die hem eind 2004 wilde verkopen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:18 schreef Youssef het volgende:
HuhIk haal even iedereen door elkaar hoor.
![]()
Maar ik raad je aan eerst eens te zeggen in wat voor catogorie je de prijs van je motor zoekt. Het budget van de motoren die ik momenteel zoek kan je namelijk misschien beledigen?
(Een Amerikaan? Die krijg ik toch nooit 25kW op kenteken)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben benieuwdbeter dat jij nu weet hoe het moet, kun je mij mooi helpen als we de mijne gaan
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef Didiot het volgende:
Trouwens wel erg, was het eerst al de Al Quaida die vlieglessen in Amerika volgt, zijn ze nu al in Nederland motorrijlessen aan het volgen![]()
Moet niet gekker worden![]()
![]()
link doet het niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat wil je weten? hij is van 95 met 17000 mls, oa rombo demper voor de sound, stuurdemper, zwart double bubble ruitje, dubbele koplamp (vrij uniek in ZXR400 land), 2 nieuwe banden Pilots Roads.
check http://home.kabelfoon.nl/~pvdmeul/fok/ressen290804.wmv voor de sounden ja, ik was zeker wel serieus
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Beetje gaar dat ik niet gewoon de ontluchtingsnipel heb gebruik om de remvloeistof via een slangetje of te voeren![]()
![]()
![]()
Gelukkig was reetspeerder ook erg wakker op het bewuste moment![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |