FOK!forum / Klaagbaak / fucking ergenissen
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 21:18
ik post maar foto's... dan hoef ik nix meer te tikken.





Godverdomme!
die kuttrucker deed er gewoon serieus 4 kilometer over om 2 fucking vrachtwagens in te halen! oprotten naar de rechterbaan en blijf daar, stel mongolen

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 06-01-2005 21:21:33 (afb gefixt) ]
Marjomutsdonderdag 6 januari 2005 @ 21:28
ze moeten eigenlijk ook op de rechterbaan, maar dat zie ik geen enkele vrachtwagen-chauffeur doen.... stelletje honden
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 21:28
niemand hier komt ooit op de snelweg zeker?
dwergdonderdag 6 januari 2005 @ 21:29
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:28 schreef kikoooooo het volgende:
niemand hier komt ooit op de snelweg zeker?
Niet om foto's te maken in ieder geval.
sungaMsunitraMdonderdag 6 januari 2005 @ 21:31
En als de ene de andere heeft ingehaald......... dan gaat de andere de ene weer inhalen

Afschieten
RijstNatiedonderdag 6 januari 2005 @ 21:31
tja, ze kenne er niks aan doen. Zo'n ding gaat eenmaal niet sneller...
Is eigenlijk de schuld van de regering, die moet meer wegen bouwe of harder laten rijden.
Die chaffeur wil wel harder maarja kan niet.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 21:34
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:31 schreef RijstNatie het volgende:
tja, ze kenne er niks aan doen. Zo'n ding gaat eenmaal niet sneller...
Is eigenlijk de schuld van de regering, die moet meer wegen bouwe of harder laten rijden.
Die chaffeur wil wel harder maarja kan niet.
dan blijft ie er maar lekker achter, lekker op de rechterbaan waar ie hoort
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 21:43
ook zo leuk, gaan ze een kwartier met groot licht beknipperen omdat ze elkaar bedanken voor t inhalen, of met hun beide richtingaanwijzers knipperen. helmjosti's
beware_reageerddonderdag 6 januari 2005 @ 21:52
Punt a, die rijden voor jou.
punt b, ze mogen op de linkerhelft rijden.
punt c, aangezien jij alles goedkoper wil, moeten ze wel.

Is jouw kokosmakroon zo klein om dat te vatten ???? Kennelijk wel.
Zeker met het inhalen is knipperen een bedankje. Dat jij nu net je 5 cm penis kan overzien wil niet zeggen dat jij een 18 meter lange truck met trailer in je spiegel kan inschatten.

Die mensen helpen elkaar. Iets wat jij niet kan zeggen.

Ach ja, 1985 he.

Zeur gewoon eens niet. En waardeer dat jouw spullen in de winkel staan.
Denk daar eens aan.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 22:11
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:52 schreef beware_reageerd het volgende:
Punt a, die rijden voor jou.
punt b, ze mogen op de linkerhelft rijden.
punt c, aangezien jij alles goedkoper wil, moeten ze wel.

Is jouw kokosmakroon zo klein om dat te vatten ???? Kennelijk wel.
Zeker met het inhalen is knipperen een bedankje. Dat jij nu net je 5 cm penis kan overzien wil niet zeggen dat jij een 18 meter lange truck met trailer in je spiegel kan inschatten.

Die mensen helpen elkaar. Iets wat jij niet kan zeggen.

Ach ja, 1985 he.

Zeur gewoon eens niet. En waardeer dat jouw spullen in de winkel staan.
Denk daar eens aan.
flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 22:19
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 22:23
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:19 schreef Oldbie het volgende:

[..]

OMG, alweer zo'n stoere puber die net zijn rijbewijs heeft en dan gaat huilen omdat hij even niet harder dan 90 km/h kan rijden.
Donder op

Ik vind t gewoon kut dat vrachtwagens vrachtwagens inhalen met 1 km/u verschil.

Helemaal als ie links blijft rijden en dan besluit om er nog maar 1 in te halen.
King_Nothingdonderdag 6 januari 2005 @ 22:24
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Beetje jammer dit.
Geef dan normale argumenten ipv meteen te gaan schelden.
Opercdonderdag 6 januari 2005 @ 22:26
en kikoooooo je kunt ook gewoon op iemand reageren, hoef je hem echt niet meteen af te zeiken omdat hij argumenten aandraagt waar jij nix tegenin kan brengen.
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 22:27
jij mag meteen je rijbewijs weer inleveren.

Weet je wat zo'n pak papier met je kan doen als dat op je dashboard ligt en je krijgt een aanrijding
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 22:29
weet je vader trouwens dat zijn auto met je rijdt?
Opercdonderdag 6 januari 2005 @ 22:29
vertel eens... *Operc is nieuwsgierig*
Stuartdonderdag 6 januari 2005 @ 22:30
Dat er geen inhaalverbod geldt voor vrachtwagens is al belachelijk
beware_reageerddonderdag 6 januari 2005 @ 22:32
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Tsja, het was te verwachten he.

Geen argumenten, behalve dat meneer zijn frustratie langer doorgaat dan de lengte van zijn penis.

ff inhoudelijk reageren op jou, voor zover mogelijk, ja hou van gehakt, en nee ben geen chauffeur meer. Jaren geweest.

En weet je wat het mooiste is van dat vak ????

Kom je jongens zoals jou tegen. Grote bek, totdat je ze met de neus op de feiten drukt.
Stil dat ze zijn.....

Met mijn neus bedoel ik dus duidelijk wel de voorkant van de wagen.
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.

Zoals duidelijk, ik blijf vriendelijk.
Jij kennelijk niet.

Ga maar lolly halen bij mama en zeg maar dat die enge meneer jou stuurde. Whoahahahahaha
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 22:34
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Tsja, het was te verwachten he.

...de lengte van zijn penis.

[..]


En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.
jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of niet
beware_reageerddonderdag 6 januari 2005 @ 22:38
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:34 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

jij hebt volgens mij ook een klein piemeltje of niet
18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.
Dagblad_De_Limburgerdonderdag 6 januari 2005 @ 22:38
Whahaha dit topic is genieten man
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 22:43
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:23 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Donder op

Ik vind t gewoon kut dat vrachtwagens vrachtwagens inhalen met 1 km/u verschil.

Helemaal als ie links blijft rijden en dan besluit om er nog maar 1 in te halen.
Denk eens na.....alle vrachtwagens zijn begrensd.....alle vrachtwagens hebben cruise control.....
Dus ze rijden plankgas, zetten zo'n ding op CC en rijden lekker achter elkaar aan. Langzaam maar zeker komen ze dichterbij elkaar en dan gaan ze inhalen. Dan duurt het wel ff, maar als iedereen nou eens wat geduld heeft valt het best mee. Die gasten zitten de hele dag op de weg en gaan heus niet aan de kant voor Sjonnie die net 4 weken zijn rijbewijs heeft......
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 22:44
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:38 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

18 meter red ik niet, maar zoals je kan zien, klaagt mijn vrouw er ook niet over.


anyway

De TS moet maar eens een vrachtwagen rijles nemen. Dan houd hij voorlopig z'n kop wel ff en toontie wat meer respect voor de chauffeurs die de boel bevoorraden.

been there, done that.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 22:48
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:32 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Tsja, het was te verwachten he.

Geen argumenten, behalve dat meneer zijn frustratie langer doorgaat dan de lengte van zijn penis.

ff inhoudelijk reageren op jou, voor zover mogelijk, ja hou van gehakt, en nee ben geen chauffeur meer. Jaren geweest.

En weet je wat het mooiste is van dat vak ????

Kom je jongens zoals jou tegen. Grote bek, totdat je ze met de neus op de feiten drukt.
Stil dat ze zijn.....

Met mijn neus bedoel ik dus duidelijk wel de voorkant van de wagen.
En geloof me, als ik met een scania voor je neus sta, piepen jouw bandjes en je stem een octaaf hoger vriend.

Zoals duidelijk, ik blijf vriendelijk.
Jij kennelijk niet.

Ga maar lolly halen bij mama en zeg maar dat die enge meneer jou stuurde. Whoahahahahaha
dat is nog eens een stoer bericht zeg

ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 22:51
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

dat is nog eens een stoer bericht zeg

ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
en dan het liefst een paar meter verder...10 ofzo
beware_reageerddonderdag 6 januari 2005 @ 22:55
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

dat is nog eens een stoer bericht zeg

ts piept wel anders als ik met een scania voor je sta, roflmao
Wederom weer een kul bericht.

Neem anders eens een proefles op een vrachtwagen, zoals gemeld, misschien dat je dan eindelijk eens iets inziet, wat nu kennelijk jouw kokosmakroon te bovengaat.

Als je met zo'n wagen mag rijden ben je trouwens wel stoerder dan in zo'n gewone auto.
Daar voel je wat gewicht met een wagen doet.
Dat zal in jow auto wel meevallen.

En hoevaak moeten de chauffeurs wel niet bijna het onmogelijke doen om jouw veilig te laten thuiskomen??????

Zo te merken heel veel.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 22:57
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Wederom weer een kul bericht.

Neem anders eens een proefles op een vrachtwagen, zoals gemeld, misschien dat je dan eindelijk eens iets inziet, wat nu kennelijk jouw kokosmakroon te bovengaat.

Als je met zo'n wagen mag rijden ben je trouwens wel stoerder dan in zo'n gewone auto.
Daar voel je wat gewicht met een wagen doet.
Dat zal in jow auto wel meevallen.
donder alsjeblieft op zeg, nooit dat ik in zo;n ding stap. Ik heb er geen behoefte aan.
quote:
En hoevaak moeten de chauffeurs wel niet bijna het onmogelijke doen om jouw veilig te laten thuiskomen??????

Zo te merken heel veel.
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?
Het_Biertjedonderdag 6 januari 2005 @ 23:00
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:02
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:57 schreef kikoooooo het volgende:
ooow, omdat ik dan 90 rij, rij ik ineens een stuk veiliger?
Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 23:04
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:02 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je in de auto ook zo overdreven agressief bent als hier dan rij je zelfs met 5 km/h niet veilig.
ik ben helemaal niet agressief
greatgonzodonderdag 6 januari 2005 @ 23:05
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:44 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]



anyway

De TS moet maar eens een vrachtwagen rijles nemen. Dan houd hij voorlopig z'n kop wel ff en toontie wat meer respect voor de chauffeurs die de boel bevoorraden.

been there, done that.
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...

Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt. Dat is toch van den gekke?? Door dit soort onzin worden dus files veroorzaakt. 1 vrachtwagen haalt de andere in, auto's erachter moeten op de rem.. opstopping dus met file tot gevolg.

Niet voor niets zijn er op grote delen van de weg tijdens spitsuren inhaalverboden voor vrachtwagens...
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:05
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ik ben helemaal niet agressief
Je eerste leuke opmerking
kikoooooodonderdag 6 januari 2005 @ 23:07
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:05 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Je eerste leuke opmerking
jij weet niet hoe ik irl ben
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:09
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:05 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...

Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt. Dat is toch van den gekke?? Door dit soort onzin worden dus files veroorzaakt. 1 vrachtwagen haalt de andere in, auto's erachter moeten op de rem.. opstopping dus met file tot gevolg.

Niet voor niets zijn er op grote delen van de weg tijdens spitsuren inhaalverboden voor vrachtwagens...
Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.
Het ligt uiteindelijk niet aan de vrachtwagens maar aan de gestressde leasebak rijders die hun plekje nooit en te nimmer af willen staan.
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:10
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

jij weet niet hoe ik irl ben
Als ik je topic doorlees ben ik daar eigenlijk best blij om. Ik moest tenslotte ook opdonderen.....
Troeldonderdag 6 januari 2005 @ 23:16
Tuurlijk, het is irritant als ze vlak voor je neus gaan inhalen, maar over het algemeen als jij al bijna hen inhaald, blijven ze nog netjes rechts rijden. Daarnaast vind ik juist de vrachtwagenchauffeurs altijd een stuk vriendelijker dan de gewone automobilist...


Alleen die tig extra lampjes aan de voorkant van zo'n bak vind ik irritant...

Overigens, met zo'n toon weet ik al dat als ik die vrachtwagenchauffeur zou zijn hem JUIST vlak voor jou nog even naar links zou duwen...
Vaatdoekdonderdag 6 januari 2005 @ 23:20
Helemaal met TS eens!
En die 2 chauffeurtjes moeten zich niet zo op hun pikken getrapt voelen, er is heus wel waardering voor chauffeurs. Dit is gewoon een kutsituatie waarover je mag klagen, toch?
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:22
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:20 schreef Vaatdoek het volgende:
Helemaal met TS eens!
En die 2 chauffeurtjes moeten zich niet zo op hun pikken getrapt voelen, er is heus wel waardering voor chauffeurs. Dit is gewoon een kutsituatie waarover je mag klagen, toch?
Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijden
greatgonzodonderdag 6 januari 2005 @ 23:24
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:09 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Files ontstaan eerder door abrupte remacties van automobilisten. Als je, als automobilist, ziet dat er ingehaald wordt moet je geleidelijk vaart minderen en niet tot tegen die vrachtwagen aan te jagen en dan vol in de ankers..... Als je dat doet zien mensen, een stuk verder achterop, je remlichten en gaan ook op de rem en dan krijg je een kettingreactie.....FILE. Geleidelijk vaart minderen en daarna weer doorrijden verminderd dit effect.
Het ligt uiteindelijk niet aan de vrachtwagens maar aan de gestressde leasebak rijders die hun plekje nooit en te nimmer af willen staan.
maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:

Groningen - Amsterdam: 180 kilometer

80 km/u : 2,25 uur
85 km/u: 2,11 uur

Jeuh... een kwartiertje eerder, mits hij dan ook echt constant 85 zou kunnen rijden, maar dat kan hij niet aangezien hij ook nog meer dan eens in zal moeten halen. Daarvoor moet hij dus ook weer ietsjes zachter rijden, om automobilisten die nog inhalen ruimte te geven. Hij kan immers niet 1 km voor de tijd naar links gaan.

Bovendien loopt hij weer kans dat zijn taxograaf wordt nagekeken, waarop ze zien dat hij te hard heeft gereden. Plus een hoop stress omdat hij links en rechts om zich heen moet kijken voor flitspalen, rijdende controles etc.

AL met al schiet hij er dus maar een kwartiertje mee op, met daarbij wel stress etc. Ik zie dus absoluut geen voordeel.
Vaatdoekdonderdag 6 januari 2005 @ 23:25
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:22 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik ben geen chauffeur(alleen auto en motor). Ik heb geduld en jank niet als ik een minuutje 90 moet rijden
Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:27
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:25 schreef Vaatdoek het volgende:

[..]

Toch kan het wel irritant zijn als je even lekker door wil rijden, laten we zeggen 130, en dan zwenkt er opeens zo'n gevaarte naar links waardoor je op de rem moet en dan er lekker achter blijven met 90
Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:29
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:
....verhaal....
Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegeven Hij stelt zijn CC in en wil hem graag laten staan. Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
Vaatdoekdonderdag 6 januari 2005 @ 23:30
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Dat is dus 40 km/h verschil. Laten we zeggen dat je er 90 sec achter zit. Dan heb je 1 km verloren......anders was je maar EEN KILOMETER verder geweest. Is dat nou echt zo'n ramp?
Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.
Of ben jij altijd zo kalm en vriendelijk als je je hier voordoet?
Oldbiedonderdag 6 januari 2005 @ 23:31
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:30 schreef Vaatdoek het volgende:

[..]

Nou kun je natuurlijk wel alles gaan relativeren, maar ik kan om minder geirriteerd raken.
Of ben jij altijd zo kalm en vriendelijk als je je hier voordoet?
Ik maak me niet druk om een vrachtwagen die inhaalt.....ik heb vast wel andere nukken
greatgonzodonderdag 6 januari 2005 @ 23:35
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Idd, weinig winst voor de chauffeur, maar nu mag jij eens toegeven Hij stelt zijn CC in en wil hem graag laten staan. Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Daarom ben ik ook een voorstander van om die vrachtwagens min of meer verplicht 80 te laten rijden, ik weet, dat is niet realistisch misschien, maar zo ben je wel een van de oorzaken van het fileprobleem af (in het midden latend wie daarbij de schuldige is, de niet goed oplettende remmende automobilist, of de trucker die de doorgang belemmerd)
beware_reageerddonderdag 6 januari 2005 @ 23:35
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:24 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

maar zeg nu zelf, denk je werkelijk het niet van de zotte is om 85 kilometer te rijden ipv 80? In Nederland maakt dat toch bijna geen verschil. FF een voorbeeldje:

Groningen - Amsterdam: 180 kilometer

80 km/u : 2,25 uur
85 km/u: 2,11 uur

Jeuh... een kwartiertje eerder, mits hij dan ook echt constant 85 zou kunnen rijden, maar dat kan hij niet aangezien hij ook nog meer dan eens in zal moeten halen. Daarvoor moet hij dus ook weer ietsjes zachter rijden, om automobilisten die nog inhalen ruimte te geven. Hij kan immers niet 1 km voor de tijd naar links gaan.
Kijk nu eens echt.
Jij hebt het over een rit van 2 uur en 15 minuten.
Een chauffeur draait meer per dag.

En internationaal helemaal meer.
Dan kan dat dus betekenen dat je wel of niet het weekend thuis bent.

Daar gaat het om.
Het wordt zo vol gepland dat er geen ruimte is om te verslappen.
Dan pak je elk minuutje mee.
Want zeker op een week scheelt het vaak meer dan een dag.

Stel, vertrek uit nederland om 11:00 en moet binnen 20 uur in barcelona zijn. (net op tijd voor de siesta)
Verlies ik op die rit 2 uur, dan ben ik het haasje, kan ik weer een paar uur wachten waardoor ik te laat ben bij de fabriek.
Kan ik wachten tot de volgende dag etc etc.
Dan is mooi al mijn tijd met het gezin pleite.
En waarom????? Omdat jullie 5 minuten eerder aan de koffie willen of thuis zijn.
Dan wacht je maar.
quote:
Bovendien loopt hij weer kans dat zijn taxograaf (tachograaf) wordt nagekeken, waarop ze zien dat hij te hard heeft gereden. Plus een hoop stress omdat hij links en rechts om zich heen moet kijken voor flitspalen, rijdende controles etc.

AL met al schiet hij er dus maar een kwartiertje mee op, met daarbij wel stress etc. Ik zie dus absoluut geen voordeel.
misschien nu wel.
greatgonzodonderdag 6 januari 2005 @ 23:48
toch blijf ik van mening dat met inhalen etc ook weer tijd gaat zitten. BTW mag men maar 80, dan vind ik het ook niet raar dat men zich daar aan houdt, dat doe ik als automobilist ook. Dan kan ik ook wel een verhaal tegen de agent op gaan hangen, ja meneer agent, ik moet wel 180 rijden, want ik zit de hele dag op de weg.. en als ik niet 180 rijdt komt het werk niet af.

Ik kan het helemaal begrijpen dat je soms in een onmogelijke tijds op een lokatie moet zijn, maar dat probleem ligt dan eerder bij de planner die jou ergens bij in plant. Laat hij jou dan om 8 uur weg gaan ipv 11 uur, zodat je rustig 80 kan rijden en op tijd op je bestemming komt.

Maar ik ben wel zo realistisch dat dat tegenwoordig helaas niet meer mogelijk is. Maar daar kijk ik jou niet op aan, maar de maatschappij in zijn algemeen.

Ik kan niets meer dan respect op brengen die ervoor kiezen om dagenlang van huis weg te zijn van het gezin, daarnaast soms nog een zeer verantwoordelijke baan hebben, al denken de meesten daar niet aan (je wil niet weten wat er gebeurt als er iets met die soms gevaarlijke lading gebeurt)
YuckFouvrijdag 7 januari 2005 @ 00:00
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij rijdt 81, zijn collega 79.
Do the math
4 km file?


stiekeme tvp
beware_reageerdvrijdag 7 januari 2005 @ 00:01
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef greatgonzo het volgende:
toch blijf ik van mening dat met inhalen etc ook weer tijd gaat zitten. BTW mag men maar 80, dan vind ik het ook niet raar dat men zich daar aan houdt, dat doe ik als automobilist ook. Dan kan ik ook wel een verhaal tegen de agent op gaan hangen, ja meneer agent, ik moet wel 180 rijden, want ik zit de hele dag op de weg.. en als ik niet 180 rijdt komt het werk niet af.
Klopt niet.

Het probleem is dat er begrensd wordt.
En bij de 1 is het 79 en de ander weer 82.
Daar komt dat vandaan.
Fout dus van de regering.
Die moeten dan volledig begrensen op 80. Maar dat schijnt een heel karwei te zijn.
(en dat met een man op de maan)
quote:
Ik kan het helemaal begrijpen dat je soms in een onmogelijke tijds op een lokatie moet zijn, maar dat probleem ligt dan eerder bij de planner die jou ergens bij in plant. Laat hij jou dan om 8 uur weg gaan ipv 11 uur, zodat je rustig 80 kan rijden en op tijd op je bestemming komt.
Kan de planner wel doen, maar dan is de baas niet blij want de kosten gaan door.
En juist die kosten moet verdiend worden.
En dat doe je nu eenmaal niet door te slapen voor de poort van een fabriek.
Begrijp jou ook wel, maar als het zo moet, staat transport nederland stil.
Waarom??? Omdat de polen uren kunnen draaien en de tsjechen etc.

En je wil niet weten wat logistiek nederland aan bijdrage levert.
quote:
Maar ik ben wel zo realistisch dat dat tegenwoordig helaas niet meer mogelijk is. Maar daar kijk ik jou niet op aan, maar de maatschappij in zijn algemeen.
Ik dus ook.
Vandaar mijn omscholing.
En mijn vrouw is er zeer blij mee.
Maar we moeten uitkijken hier dat we niet alles zo doen, want dan is nederland niets meer dan een luchtbel.
En die klappen nu altijd.
Kijk naar de zeevaart (mijn opleiding)
Alle schepen varen bekant onder buitenlandse vlag.
Daar kunnen dingen die hier niet mogen.
En zo gaat het met alles.
quote:
Ik kan niets meer dan respect op brengen die ervoor kiezen om dagenlang van huis weg te zijn van het gezin, daarnaast soms nog een zeer verantwoordelijke baan hebben, al denken de meesten daar niet aan (je wil niet weten wat er gebeurt als er iets met die soms gevaarlijke lading gebeurt)
Thnx, jaren gedaan.

Mooie jaren en zware jaren.
Maar ook blije jaren als je toch net op tijd bent om soms fabrieken te laten draaien.
Ook mooi, met gehandicapten rijden of eens een jongen mee te nemen die er altijd van droomde.

Alleen dat al is het geheel waard.

Meer is er namelijk niet.
Voor het geld kun je het gerust laten.
greatgonzovrijdag 7 januari 2005 @ 00:06
denk dat het voor velen ook een stukje vrijheid is, je ziet nog eens wat van de wereld, voor sommigen misschien een reden om thuis te ontvluchten (ja, ik ken van die Sjonnie chauffeurs en hun Anita vrouwen ), of noem maar op
beware_reageerdvrijdag 7 januari 2005 @ 01:54
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 00:06 schreef greatgonzo het volgende:
denk dat het voor velen ook een stukje vrijheid is, je ziet nog eens wat van de wereld, voor sommigen misschien een reden om thuis te ontvluchten (ja, ik ken van die Sjonnie chauffeurs en hun Anita vrouwen ), of noem maar op
Ook dat vrijheid was leuk. Maar dat is allang niet meer.
Omkoppelen etc is meer dan ooit de standaard.
En meestal net over de grens.

Sommige gaan nog ver, maar dat zijn meestal of vaste ritten of speciale ritten.
Op de vaste zitten chauffeurs waar ze van op aan kunnen, en de speciale al helemaal.
Blijven de koppelritten over, nou dan heb je het wel gehad als je vertrekt in rotterdam dat je mag slapen in haaksbergen.

Nou dan zie je de wereld hoor.

Die situatie is bijna niet meer aanwezig en wordt steeds minder.
Ook weer een reden om te stoppen.

Vroeger was het leuker, maar tegenwoordig is een chauffeur een echte specialist.
Die maar weinig onderdoet qua scholing dan wie dan ook.
Maar er blijft neer gekeken worden.
En dat steekt dan weer.
Vitalogyvrijdag 7 januari 2005 @ 02:02
Het argument wat geldt voor de terecht gefrustreerde bestuurder achter de vrachtwagen geldt zeker voor de vrachtwagen-chauffeur zelf. Het heeft totaal geen enkel nut als hij toch maar 1 of 2 km sneller kan om in te halen.
Bovendien veroorzaakt dit opstoppingen in het verkeer.
Deze opstoppingen zijn uitermate gevaarlijk als het 's avonds of 's nachts gebeurd wat kennelijk ook de situatie is aangezien het donker is.


Ehrm...geef nu eens argumenten waarom men dit niet zelf kan bedenken.

Vul in:
a: ik kan niet rijden en heb geen rijbewijs
b: ik heb wel een rijbewijs maar kan spreekwoordelijk niet rijden
c: mijn auto gaat niet sneller dan die vrachtwagen
Vitalogyvrijdag 7 januari 2005 @ 02:05
Of
d: ik ben zelf die lul in die vrachtwagen

JDudevrijdag 7 januari 2005 @ 02:19
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

flikker op, gehaktballenvreter
ben je zelf zo'n trucker met zo;n kerstboomvrachtwagen ofzo?
idioot
Een hoger niveau dan dit haal je ook echt niet he?
NoBody122vrijdag 7 januari 2005 @ 07:09
nou, aan de ene kant staat iemand die dit jaar 20 wordt en alleen maar agressieve reacties kan geven inclusief de nodige flames, terwijl aan de andere kant iemand staat die het constant over de ander's pikgrootte heeft en in zijn tweede reactie "respect" lijkt op te willen eisen puur en alleen vanwege "die stoere scania" (dus omdat je een groter voertuig rijdt mag je opeens inhalen en het verkeer blokkeren?)

Ik heb er overigens niet zo veel problemen mee, zeker na dit topic gelezen te hebben, dat er eens een keer een vrachtwagen de ander inhaalt. Ik heb zelf wel met een VW Transporter + middelgrote caravan erachter in Duitsland gereden en dan communiceer je ook wel eens met vrachtwagenchauffeurs als die je inhalen (bergop gaat die VW Transporter niet zo hard met caravan, erg frustrerend ), bijv. door de chauffeur middels lichtsignalen te laten weten dat hij me voorbij is en weer naar rechts kan gaan. Sommige chauffeurs laten dan hun richtingaanwijzer even aan beide kanten omstebeurten knipperen, wel leuk (ik weet dit allemaal omdat mijn vader ook wel op de vrachtwagen rijdt voor zijn werk, ben vroeger ook wel een paar keer mee geweest daar op, erg leuk)
Klonkvrijdag 7 januari 2005 @ 07:36
laten we ons allemaal nou eens voornemen in 2005 ons niet meer te ergeren aan inhalende vrachtwagens, waarom niet, nou ten eerste is het slecht voor je humeur, ten tweede iedereen wil z'n pak melk, breedbeeld tv, hondenvoer of wat dan ook op tijd geleverd krijgen.

snelheidsverschillen op de snelweg bestaan nu eenmaal, niets aan te doen, gewoon rustig wachten tot de vrachtwagens klaar zijn met inhalen, kun je toch gewoon weer verder, beetje anticiperen op de rest van het verkeer doet wonderen.

mocht ik nu als een bomenknuffelende hippie overkomen, fout, ik heb een jaartje geleden besloten me er gewoon niet druk meer over te maken, die 2 minuten, tijd om een sigaretje te pakken, je kunt er toch niets aan doen, waarom dan stressen.

en ja ook ik was chauffeur.
Oldbievrijdag 7 januari 2005 @ 07:45
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 02:02 schreef Vitalogy het volgende:
Het argument wat geldt voor de terecht gefrustreerde bestuurder achter de vrachtwagen geldt zeker voor de vrachtwagen-chauffeur zelf. Het heeft totaal geen enkel nut als hij toch maar 1 of 2 km sneller kan om in te halen.
Bovendien veroorzaakt dit opstoppingen in het verkeer.
Deze opstoppingen zijn uitermate gevaarlijk als het 's avonds of 's nachts gebeurd wat kennelijk ook de situatie is aangezien het donker is.


Ehrm...geef nu eens argumenten waarom men dit niet zelf kan bedenken.

Vul in:
a: ik kan niet rijden en heb geen rijbewijs
b: ik heb wel een rijbewijs maar kan spreekwoordelijk niet rijden
c: mijn auto gaat niet sneller dan die vrachtwagen
Heb jij cruise control in je auto? Probeer dan eens op een provinciale weg achter iemand te rijden en dan je cruise control zo af te stellen dat de tussenafstand tov je voorligger constant gelijk blijft. Dat is bijna niet te doen. Je zit voortdurend te prutsen om hem goed te krijgen.
Nu de vrachtwagenchauffeurs: zij hebben ook cruise control en die staat, uiteraard, aan. Nu rijdt de achterste 3 km/h harder dan zijn voorligger. Nu vind jij dat die chauffeur maar 10 minuten moet gaan prutsen om zijn snelheid zo aan te passen dat hij braaf achter zijn collega aan kan rijden. Alleen maar zodat jij ongestoord door kan rikkepokken??? Beetje vergezocht.

Als je dit niet eens zelf kan verzinnen denk ik dat optie b voor jou geldt.
Vitalogyvrijdag 7 januari 2005 @ 11:20
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.

Prutsers
Oldbievrijdag 7 januari 2005 @ 14:09
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.

Prutsers
Huilie
greatgonzovrijdag 7 januari 2005 @ 14:18
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 11:20 schreef Vitalogy het volgende:
Boehoehoe het ligt aan de cruise-control.
Boehoehoe het ligt aan de planning.

Prutsers
lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.
Troelvrijdag 7 januari 2005 @ 14:19
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:54 schreef beware_reageerd het volgende:
slapen in haaksbergen.
Er is niets mis met Haaksbergen

Zeker in dat hotel bij Het Hooge Land ofzo?
Vitalogyvrijdag 7 januari 2005 @ 15:05
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:18 schreef greatgonzo het volgende:

lees de stukjes van beware_reageerd maar eens door, misschien krijg je net als mij toch een beetje door dat het niet zo simpel is als het lijkt.
Ik zijn posts gelezen en tussen al het gescheld, opschepperij en verwijzingen naar geslachtsdelen heb ik het prima begrepen....en het doet totaal niet ter zake.

Ik zal je eigen punt eens aanhalen wat hij dan wegwuift.
quote:
Maar ik zie het nut er niet van in waarom de ene vrachtwagenchauffeur, die zelf 85 kan, percé zijn collega in moet halen die netjes 80 rijdt.
Voor zijn ritje naar Barcelona zou hij inderdaad 2 uur in totaal kwijt zijn.
Als hij de gehele rit en weer terug met dat verschil achter een andere vrachtwagen aan moet kachelen.



En wat dan nog. Het punt is dat vrachtwagen chauffeurs zich het recht toe eigenen om zich op zijn minst asociaal op te stellen en op sommige momenten ronduit gevaarlijk.

Cruise control is moeilijk te veranderen? Zorg dan dat dit in orde komt ipv dat je gaat vertrouwen op zo'n systeem. Planning is te krap, leer rekenen en doe wat aan die planning.
Je verwacht dankbaarheid voor je werk? Ga bij je baas janken dat je geen dankbaarheid krijgt.
quote:
vooropgesteld, heb respect voor vrachtwagenchauffeurs, daar gaat het niet om...
Nee ik begin het zo langzamerhand ook totaal kwijt te raken. Vanochtend ook zo'n figuur.
Ik rij op een dubbele invoegstrook en ben bezig een vrachtwagen in te halen. Ik zit dus links van hem dus hij mag sowieso niet naar links toe. De rechterkant gaat dan op een gegeven moment over in een uitvoegstrook maar hij heeft tijd zat om mij ervoor bij te laten om achter mij in te voegen.
Maar nee hoor, dat doen we uiteraard niet. Hij dwingt mij gewoon over het verdrijvingsvlak te gaan.

Niet dat ik daar overspannen op ga reageren want ik verwachte sowieso niets anders dan dat asociale gedrag. Maar ik kan me goed voorstellen dat zo'n vent dagelijks een groot aantal middelvingers krijgt te zien.

Tenminste als hij uberhaupt let op die kleine autotjes.
-Petor-vrijdag 7 januari 2005 @ 17:22
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...
JDudevrijdag 7 januari 2005 @ 17:31
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...
Die vent weet de juiste volgorde van het alfabet nog niet eens...
kikoooooozaterdag 8 januari 2005 @ 19:47
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:22 schreef -Petor- het volgende:
ik erger me aan topicstarters die niet weten hoe je 'ergernissen' schrijft...
owja
-Petor-zaterdag 8 januari 2005 @ 19:52
Ja
kikoooooozaterdag 8 januari 2005 @ 20:08
ow
Catch22-zaterdag 8 januari 2005 @ 20:28
die chauffeurs knipperen met hun licht om de volgende reden

als je een kar trekt van 15 meter oid kan je niet zo goed zien of je er langs bent, de ja of de nee. En degene die wordt ingehaald knippert even met zijn lampen als de inhaler er voor bij is, om aan te geven dat hij weer naar rechts kan
kikoooooozaterdag 8 januari 2005 @ 20:37
dat snap ik ook wel hoor
ZedKetzondag 9 januari 2005 @ 04:01
Het kan mij inderdaad ook soms ENORM ergeren.
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 14:19
gelukkig
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 14:25
Vrachtwagens verplicht rechts bij drukte
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 9 januari 2005 @ 10:48
geldropse_polleke en Riot hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat start vanaf morgen een proef met het 'dynamisch inhaalverbod' voor vrachtwagens. Tijdens de verkeersdrukte op de A2 tussen Abcoude en Maarssen gaan er voortaan elektronische borden boven de weg aan waarop een inhaalverbod voor vrachtwagens staat. Later deze maand moeten ook truckers op de A2/A76 tussen Grathem en het knooppunt Ten Esschen in Limburg hier aan geloven. Vrachtwagenchauffeurs moeten dan rechts blijven rijden tijdens de spits en files.

De Europese Commissie betaalt een gedeelte van de kosten van de proef. Een inhaalverbod voor vrachtwagens is niet nieuw, maar volgens eeen woordvoerder van het ministerie is het wel nieuw dat het verbod alleen zal gelden als het druk is op de weg. Tijdens rustige perioden zoals vakanties zal er geen inhaalverbod worden ingesteld.

Lussen in het asfalt moeten registreren hoe druk het op de weg is. Deze worden ook al gebruikt voor de signalering van files.
JDudezondag 9 januari 2005 @ 14:45
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Vrachtwagens verplicht rechts bij drukte
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: zondag 9 januari 2005 @ 10:48
geldropse_polleke en Riot hadden ons via de nieuws-submit te melden:

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat start vanaf morgen een proef met het 'dynamisch inhaalverbod' voor vrachtwagens. Tijdens de verkeersdrukte op de A2 tussen Abcoude en Maarssen gaan er voortaan elektronische borden boven de weg aan waarop een inhaalverbod voor vrachtwagens staat. Later deze maand moeten ook truckers op de A2/A76 tussen Grathem en het knooppunt Ten Esschen in Limburg hier aan geloven. Vrachtwagenchauffeurs moeten dan rechts blijven rijden tijdens de spits en files.

De Europese Commissie betaalt een gedeelte van de kosten van de proef. Een inhaalverbod voor vrachtwagens is niet nieuw, maar volgens eeen woordvoerder van het ministerie is het wel nieuw dat het verbod alleen zal gelden als het druk is op de weg. Tijdens rustige perioden zoals vakanties zal er geen inhaalverbod worden ingesteld.

Lussen in het asfalt moeten registreren hoe druk het op de weg is. Deze worden ook al gebruikt voor de signalering van files.
Misschien dat het dan ook eens gaat werken, die vaste tijden werken niet. Als het niet druk is kan ik me voorstellen dat de gemiddelde trucker er schijt aan heeft...
4nimazondag 9 januari 2005 @ 15:09
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

jij weet niet hoe ik irl ben
Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?
Freeflyerzondag 9 januari 2005 @ 15:28
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 23:35 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

nu moet ik de eerste chauffeur leren kennen die zachter gaat rijden dan hij mag, die gaan dan liever even op een parkeerplaatst staan en relaxen, dus dan gaat je verhaal niet op. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Daarom ben ik ook een voorstander van om die vrachtwagens min of meer verplicht 80 te laten rijden, ik weet, dat is niet realistisch misschien, maar zo ben je wel een van de oorzaken van het fileprobleem af (in het midden latend wie daarbij de schuldige is, de niet goed oplettende remmende automobilist, of de trucker die de doorgang belemmerd)
kip ei verhaal is dit aan het worden.

vanuit de beleving van de automobilist is het de vrachtwagen die de file veroorzaakt door in te halen met als gevolg het remmen van de automobilisten achter hem.
vanuit de beleving van een vrachtwagenchauffeur ligt het aan de automobilisten omdat zij niet geleidelijk afremmen terwijl er op het moment van inhalen meer dan genoeg ruimte was voor de vrachtwagen om dit te doen. oftewel de automobilist anticipeert niet genoeg.

overigens erger ik me ook aan vrachtwagenchauffeurs die dit doen. het signaleren om te laten weten dat ze er voorbij zijn kan ik alleen maar begrip voor opbrengen. zelfs als automobilist doe ik dat om de vrachtwagenchauffeur te laten weten dat hij weer in kan voegen. en daar wordt je dan ook altijd keurig voor bedankt.
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 15:32
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:09 schreef 4nima het volgende:

[..]

Als je je op het forum nou eens iets meer zou gedragen zoals je irl bent... zou je dan misschien nu geen conflicten hebben?

idioot

ik zit hier op dit forum om conflicten te veroorzaken
BrauNzondag 9 januari 2005 @ 15:33
Ik vind dat altijd tof als vrachtwagens elkaar inhalen. Hup, over de vluchtstrook er voorbij schieten, dan ervoor gaan rijden en vol in de remmen. Beetje sarren he, die mannen.
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 15:35
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:33 schreef BrauN het volgende:
Ik vind dat altijd tof als vrachtwagens elkaar inhalen. Hup, over de vluchtstrook er voorbij schieten, dan ervoor gaan rijden en vol in de remmen. Beetje sarren he, die mannen.
met die uno van je zeker
BrauNzondag 9 januari 2005 @ 15:39
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:35 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

met die uno van je zeker
Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.

Dat zal ze leren.
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 15:43
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:39 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ja, waarvan de remlichten kapot zijn, dus het schrikeffect bij de heren vrachtwagenchaffeurs is extra groot.

Dat zal ze leren.
ik begin je steeds minder een mongool te vinden
4nimazondag 9 januari 2005 @ 16:52
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]


idioot

ik zit hier op dit forum om conflicten te veroorzaken
omg... omdat je met je bami-etiopierlijf zeker irl geen conflicten durft te maken..
*sick*
4nimazondag 9 januari 2005 @ 17:00
=edit= input: ingeving ]\Ruzie maken makes no sense.. dus ik laat dit topic maar hangen en laat klikoooo maar in zijn waarde.
BrauNzondag 9 januari 2005 @ 17:02
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

ik begin je steeds minder een mongool te vinden
Apart.

Ik vind jou nog steeds een zak dikke stront.
kikoooooozondag 9 januari 2005 @ 22:19
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:02 schreef BrauN het volgende:

[..]

Apart.

Ik vind jou nog steeds een zak dikke stront. [afbeelding]
gelukkig maar!
Djeezzondag 9 januari 2005 @ 23:58
Inhalende vrachtwagens zijn kut. Hier in het Noorden, waar het nog mag, halen ze elkaar ook steeds in. En het is nog slecht voor het milieu ook! Vol in de ankers, waarna je weer moet optrekken tot 130. Kut-Henk Wijngaards!
kikoooooomaandag 10 januari 2005 @ 00:04
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:58 schreef Djeez het volgende:
Inhalende vrachtwagens zijn kut. Hier in het Noorden, waar het nog mag, halen ze elkaar ook steeds in. En het is nog slecht voor het milieu ook! Vol in de ankers, waarna je weer moet optrekken tot 130. Kut-Henk Wijngaards!
mijn foto's zijn ook gemaakt op de A37