Lees de OP nog eens?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Volgens mij ben je juist alternatief bezig als je niet stort.
Vandaar dat ook alto's het in hun hoofd durven te halen om te gaan lopen klagen op mensen die wél sociaal zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Volgens mij ben je juist alternatief bezig als je niet stort.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef King_Nothing het volgende:
Optiefen snol. Ga ergens anders verkondigen hoe goed je wel niet bent en hoeveel je wel niet hebt gegeven. Kun je vannacht weer lekker slapen.
Zag 't al.quote:
Ik hoop dat jij de volgende keer familie verliest bij een dergelijke ramp.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef King_Nothing het volgende:
Optiefen snol. Ga ergens anders verkondigen hoe goed je wel niet bent en hoeveel je wel niet hebt gegeven. Kun je vannacht weer lekker slapen.
Ja dat is weer een kans voor jou om tegen iedereen te vertellen dat je weer geld gestort hebt en dat je het zooooo erg vind. En ondertussen een harde plasser krijgen omdat je jezelf zo geweldig en mensenlievend vind en iedereen om je heen nu natuurlijk ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef erkez het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij de volgende keer familie verliest bij een dergelijke ramp.
Ga jij even lekker in jezelf snijden, wereldvreemde kneus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:02 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ja dat is weer een kans voor jou om tegen iedereen te vertellen dat je weer geld gestort hebt en dat je het zooooo erg vind. En ondertussen een harde plasser krijgen omdat je jezelf zo geweldig en mensenlievend vind en iedereen om je heen nu natuurlijk ook.
Goed argument!quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:03 schreef erkez het volgende:
[..]
Ga jij even lekker in jezelf snijden, wereldvreemde kneus.
jezelf goed voelen door geld te storten en daarom denken dat je mensen mag uitschelden als ze dat niet doen...nee, jij bent idd goed bezig...wees trots op jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:03 schreef erkez het volgende:
[..]
Ga jij even lekker in jezelf snijden, wereldvreemde kneus.
ow sorry...he verdomme, nu reageer ik toch nog...houdt dan ook je bek dicht ivetjequote:Op donderdag 6 januari 2005 21:09 schreef Stuart het volgende:
Mee eens, vooral die uitkeringstrekkers die geen reet doneren moeten eens hun bek dicht houden![]()
Haha je voelt je aangesproken he?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
ow sorry...he verdomme, nu reageer ik toch nog...houdt dan ook je bek dicht ivetje
Dat klopt wel, maar alto's moeten overal tegenaan trappen, zijn associaal, en omdat iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef nietzman het volgende:
Ik snap de link tussen die zeikerts en alto's even niet hoor.
Misschien ligt het aan mij, maar eigenlijk niet. Misschien is "Nijntje en de vergelijking" iets voor je? Alto's zijn te dom om een coherente zin te tikken, laat staan eentje waarin ze giro 555 acties afzeiken. Daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat de gemiddelde alto nog gewoon iemand is van het niveau "Het isj heul ergies wat er gebeurt is ik ga snijduh en teegu papa segge dat ie geld geeve moet want ik krijgt togg geen zakgeldjuhs."
Dat klopt wel, maar alto's moeten overal tegenaan trappen, zijn associaal, en omdat iedereen stort, willen zij juist niet storten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef nietzman het volgende:
Ik snap de link tussen die zeikerts en alto's even niet hoor.
Misschien ligt het aan mij, maar eigenlijk niet. Misschien is "Nijntje en de vergelijking" iets voor je? Alto's zijn te dom om een coherente zin te tikken, laat staan eentje waarin ze giro 555 acties afzeiken. Daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat de gemiddelde alto nog gewoon iemand is van het niveau "Het isj heul ergies wat er gebeurt is ik ga snijduh en teegu papa segge dat ie geld geeve moet want ik krijgt togg geen zakgeldjuhs."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |