Wel als hij de beste film ooit gemaakt voortgebracht heeftquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:20 schreef Hare het volgende:
Iemand die Kurosawa eruit gooit verdient het niet te winnen
ik vond Eyes Wide Shut behoorlijk tegenvallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef Eluc het volgende:
Wel als hij de beste film ooit gemaakt voortgebracht heeft
Neehoor, de regisseur die de beste film ooit heeft gemaakt ligt er al wel een tijdje uitquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
vond dat echt een super film. wellicht zelfs zijn beste.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:30 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik vond Eyes Wide Shut behoorlijk tegenvallen hoor.
Vind ik ook,quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef dolle_hond het volgende:
blanco
helemaal mee eens. Scorese verdient het niet, maar ik kan gewoon niet op Kubrick stemmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 08:17 schreef GFP het volgende:
Scorsese verdient het niet om het toernooi te winnen, maar ik kan me er niet toe zetten om op Kubrick te stemmen![]()
Ik stem dus toch Scorsese, maar dat is meer voor de vorm geloof ik...
Ach, van de 256 zijn er ook zeker 240 die ik minder vind. Maar 't is zo voorspelbaar. Zoals Armstrong die weer de tour wint of Schumacher die weer een WK wint. Verdiend, maar er zijn er anderen die 't ook verdienen en ik wilde eens iemand anders.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
kan er wel mee leven dat SK heeft gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |