Hup voor de goeie, boe voor de slechte !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ja probeert ie zich professioneel te gedragen is het weer niet goed. Stelletje Hollandse zeiksnorren.
quote:
Ik wacht nog op de eerste rode kaart bij het darten.quote:
Moest ie van z'n reclasseringsambtenaar.quote:
In zijn reclasseringsambtenaar bedoel jequote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Moest ie van z'n reclasseringsambtenaar.
Tuukquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:47 schreef tuut84 het volgende:
barney d'r uit.
Het is een hagenees, dat roep weerstand op.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Ja, hij wekt bij mij geen vertederende gevoelens op.
Groot sportman, maar hij heeft iets over zich dat me tegen de borst stuit. Kan het niet benoemen.
Ik hoop wel altijd dat ie wint, want een echte hekel heb ik niet aan hem.
Maar het is geen Wennemars of vd Hoogenband die je het echt als persoon gunt.
Er zijn veel verhalen over dat raymond buiten het darten om erg arrogant is. Als je hem op straat tegenkomt negeert hij je, als je om een handtekening vraagt zeiktie je af. Bij het handtekneningen uitdelen blijft hij ook echt tot de tijd om is en dan isie gelijk weg. Iedereen die er nog staat heeft dan gewoon pech.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:10 schreef Buddha_Monk het volgende:
ik snap niet waarom iedereen hem arro vind... ik vind het wel meevallen... hij is alleen met de jaren wat serieuzer en proffesioneler geworden en dat komt ook omdat darts eerst als een kroegsport werd gezien en nu ook als 'echte' sport serieus genomen wordt... dus ik vind het logisch dat hij zich daar dan ook naar gaat gedragen...
Klopt, hij moet winnen.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:04 schreef Leatherface het volgende:
Eigenlijk is Barney een on - Nederlandse sportman, omdat hij een echte winnaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |