quote:"Waarnemingen van UFO's (unidentified flying objects) waren veelvuldig in het getroffen gebied. Buitenaardse wezens hebben waarschijnlijk geprobeerd de baan van de aarde te veranderen."
't was 'The Architect' uit de Matrixquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:12 schreef Leffe48 het volgende:
Lijkt de telegraaf wel.
Waarom kan het niet gewoon veroorzaakt zijn door een aardbeving?
Nee, het waren de Amerikanen die kernproeven deden, nee aliens probeerden de baan vd aarde te veranderen, nee de Illuminatie verveelde zich..
Dit is toch wel een heel mooi stukje. Die bewaar ik in mijn "plakboek". Het laat goed zien hoeveel de wereldmachten eigenlijk al weten maar er gewoon niks over zeggen. Ik denk dat India flink onder druk wordt gezet niks los te laten. Mijns inziens al een indirecte maar best goed bewijs dat ze meer weten en zelfs al jaren contact hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef Aurora025 het volgende:
"India may be the first country to explain to the world about extra-terrestrial and UFO contacts – the secret debate is on"
http://www.indiadaily.cm/editorial/01-06a-05.asp
Hij verdient geloof ik $400.000,- per jaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:04 schreef Aurora025 het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar kon het niet laten dit bericht te plaatsen.
Bush Contributes $10,000 in Personal Funds for Tsunami Relief
The Associated Press
http://ap.tbo.com/ap/breaking/MGBMRGYUL3E.html
Dat is 7000 euro ofzo, belachellijk
Wat een kerel die Bush
![]()
Zo kun je dat niet zien, om president te worden moet je over heel veel geld bezitten en de Bushes zijn toch echt niet arm hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:11 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hij verdient geloof ik $400.000,- per jaar.
Hij geeft dus 2,5% van zijn loon.
Hoeveel heb jij gegeven?
hoe duur is een tomahawk ook nou weer?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:14 schreef PeeJay het volgende:
had die miljarden van irak dan gegeven man...
7000 euro, wat n gierigaard...
Yosomite, heb je eventueel het complete artikel, if so, please paste/link it, thanks!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef Yosomite het volgende:
Je kon erop wachten. In het NRC van vandaag (6 jan 2005)
[..]
Ojah, dus omdat men 400 jaar geleden dacht dat de aarde plat was, is deze aardbeving/tsunami veroorzaakt door iets totaal anders wat we nu nog niet kunnen bevatten? Ohk. Logisch. Er zullen ongetwijfeld dingen zijn waar we fout in zitten, maar je kan jezelf ook gek maken met dit soort dingen, niet achter iedere gebeurtenis zit een complot of een diepere betekenis.quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:17 schreef Hallulama het volgende:
De aarde is plat, toch? Ik weet 't zeker, ik kan toch uit m'n doppen kijken, kom nou! Wat is er platter dan de aarde, ik zie 't toch? De grond waarop ik sta is toch echt plat hoor, of eeh.......... ?
Hee, verrek, hij is rond, hoe kan dat nou?
Nothing is as it seems.
555 = wat dacht je van 05 05 05 (= 5 mei 2005) of omgekeerd zoals iemand al eerder zei in het topicquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:17 schreef DJKoster het volgende:
Het waren de vrijmetselaars..
Het getal 5 is voor hun toch erg belangerijk? Alle giften op giro 555 komen in hun zak terecht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |