Als hier ergens een concert van ze is dan ga ik backstage om dat meisje te ontmoeten. Waar ik hekel aan heb? Destiny's child, juffrouw carey,morissete, anansie.
IDD! Die Abba Teens zuigen echt hard! Daar weet zelfs Bill Clinton geen raad mee.
en wat zijn die wijven lelijk..
en bdw.. wat heeft dat ene mens een bek zeg.. zeker teveel gezogen
A-Teens SuCK!
oh en BDW, muziek zuigt?!?!!? hmmm zonder muziek zou ik niet eens kunnen leven!
En volgens mij jij ook niet!
Ehh, oh nee, dit wordt biologisch.
Mag ik leeftijdsgenoten niet leuk vinden?
Ehh, oh ja! Ik ben al wat ouder...
Maar ach, toch vind ik die clip wel leuk.
Egbert.
Ik heb het album, actually. I figured: abba leuk en cheap dance music leuk. A-teens leuk. Is ook wel een aardig album hoor. Waarom denk ik toch dat ik niemand overtuig???
quote:
op 11-09-1999 om 09:48 PM schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb ze in de Fame gezien. Daar zongen ze hun 3 singles (niet live). Was wel grappig. Dansen was een beetje stijf. Ik vond die blonde ook altijd wel leuk, maar IRL is hij ferrie skerrie. Die donkere jongen is wel leuk IRL, maar die is in de clips weer nieh zo leuk.Ik heb het album, actually. I figured: abba leuk en cheap dance music leuk. A-teens leuk. Is ook wel een aardig album hoor. Waarom denk ik toch dat ik niemand overtuig???
Waarschijnlijk vanwege je woordkeuze en je afzwakkende bijvoeglijk naamwoorden... wel leuk, wel aardig, beetje stijf... tja, daarvan zit ik niet recht op in mijn bed...
echt 36x niks....
Maar ja, wie zou niet hun producer willen zijn. Het verkoopt helaas.....
Marie lijkt me wel een leuke meid.
de rest maakt me niet zoveel uit.
Björn Again en ABBAcadabra zijn betere covergroepen.
muziek is alleen covers=slecht
muziek v.d covers A-teens= ook slecht
Abba=veel en veel beter
Maar wel lekker klinkt het, kon ook gezongen worden door wie dan ook. De jongens figureren zowiezo, was ook bij Bjorn en bennie zo. Maar die schreven die lekkere oude wijn ten minste nog.
Ik zag ze laatste playbacken op tv (bij de Pepsipop ofzo) en in een interviewtje met zon TMF babe beweerden ze dat er ook oorspronkelijk materiaal komt op een eventuele nieuwe cd
Wisten jullie muziekvriendjes eigenlijk dat ze eerst Abba teens heetten en nu dus A*teens. Anders zien de oudere consumenten het verschil niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |