Zo is het maar netquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
je moet als student toch aan je vitamine denken.![]()
[Relmode]quote:
Khoop dat ze dat kunnen doen ja.. zou wel schelen.. maar aan de uitlaat te zien zal het wel vervangen worden...quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan een kwestie van een lasje zijn hoor
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[Relmode]
Heee, wat lekker gijs. ik gun het je
[/Relmode]
zooo genoten van die post... ik hoor het hem zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heerlijk die nieuwe koelkastIk heb er nu een vries gedeelte bij: aardappeltjes, vlees, 3 Chocolade ijs, ik heb het tegenwoordig allemaal op voorraad
Ook heb ik zooooooveel meer ruimte voor mijn melk en Karvan Cevitam
whahahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik hoop dat je een stinkende collega krijgt van de zomer in die internetloze keet van je. Dat het maar een warme zomer mag worden!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die vakantiesite van Brown![]()
Op zich wordt het voor jullie allemaal een spannende reis.Surfer tijdens het opstijgen; "lukt het wel met dit extra gewicht??? ":X Cho tijdens de vlucht en de landing; "gaat dit wel goed????" ![]()
Brown na de landing; "Kom ik het land wel in???" ![]()
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een mailtje van een leverancier, met als onderwerp "Steun Azie, bestel bij ons".quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik wordt nu echt heel moe van die reclames op de radio....
Als familiebedrijf (Naam 10x herhaald) zijn wij erg begaan met de slachtoffers etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |