Dat bedoel ik. Wanneer gaan ze nadenkenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
Vrouwen moeten zich bedekken want anders brengen ze de mannen op slechte gedachten.
Vrouwen dienen als maagd het huwelijk in te gaan, anders zijn ze gelijk een hoer.
Vrouwen dienen zich gepast te kleden, anders zijn ze gelijk een hoer
Sex is iets wat je binnen het huwelijk doet, alles daarbuiten is hoererij.
maar vervolgens belonen ze martelaren met 72 onbeperkt en onbestraft neukbare maagden.
je zou denken dat het Paradijs een wat verhevener tijdverdrijf biedt, maar nee het Paradijs wordt als bordeel gepropageerd en het vooruitzicht op platte lege geile sex, die hier op aarde zo veroordeeld en veracht en bestraft wordt, brengt mensen er toe bepaalde daden te stellen en wordt dan ineens een Goddelijke beloning.
hoe krom wil je het hebben ?
Nou ja... zolang blijven ze geen maagd, natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
72 onbeperkt en onbestraft neukbare maagden
Ik denk dat verveling nog het minst kwalijke scenario is...quote:Op zondag 9 januari 2005 23:11 schreef Sessy het volgende:
Ik vraag me altijd af he... Hoe lang kun je met 72 vrouwen en verder niks te doen opgescheept zitten, voordat het gaat vervelen?
ze zijn direct na de gemeenschap weer maagd, eeuwige maagden dus.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou ja... zolang blijven ze geen maagd, natuurlijk.
Met een beetje geluk blaast zo'n kamelenlikker zich daar in een paar dagen met beurse ballen doorheen.
En dan zijn het ineens hoeren.
V.
Jamaardakantochhelemaalnietjoh...quote:Op zondag 9 januari 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zijn direct na de gemeenschap weer maagd, eeuwige maagden dus.
quote:Op zondag 9 januari 2005 23:24 schreef milagro het volgende:
kortom het Paradijs is gelijk een hoerenhuis of een darkroom zo u wilt, waar banale losbandige sex de boventoon voert.
Oh zeker!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar dat klinkt iig al stukken beter dan op een wolkje zitten harpspelen.![]()
ik probeer het afzeiken een beetje gelijk te verdelen, dus dan moet de harp er ook aan geloven..quote:Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens volgens mij is harp spelen helemaal niet dodelijk saai. Als je ze op middeleeuwse markten en carnavals en dergelijke hoort spelen, is het eigenlijk best vrolijk nog, en zo veel saaier dan gitaar spelen of zo zal 't ook niet zijn.
Als een gelovige dat zou doen zouden we al wat verder zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
Ik zou daar als gelovige toch wat vraagtekens bij zetten.
als een ongelovige dat zonder nare consequenties hardop zou mógen doen, nog verder.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als een gelovige dat zou doen zouden we al wat verder zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |