abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24483959
Moslims hebben het probleem dat ze kennelijk niet in staat zijn om zelf na te denken, dus wat gebeurt er, een hoogstaand persoon verkondigd iets en de moslims geloven het meteen. Ze geloven dus niet in Allah, maar in uitspraken van allerlei figuren die dus heel slim op deze manier het domme moslimvolk bepaalde idioten ideeen probeert te geven. En wat jammer dat het zo goed lukt, dit zegt heel veel over het intellect van de funda-moslim!

Volgens mij weet de gemiddelde moslim helemaal niet wat er in de Koran staat, en neemt elke uitspraak gedaan door zo'n idioot meteen maar voor waar aan.

Hoe primitief en simpel kunnen aanhangers van een religie zijn zeg.
pi_24484162
Vrouwen moeten zich bedekken want anders brengen ze de mannen op slechte gedachten.
Vrouwen dienen als maagd het huwelijk in te gaan, anders zijn ze gelijk een hoer.
Vrouwen dienen zich gepast te kleden, anders zijn ze gelijk een hoer
Sex is iets wat je binnen het huwelijk doet, alles daarbuiten is hoererij.

maar vervolgens belonen ze martelaren met 72 onbeperkt en onbestraft neukbare maagden.
je zou denken dat het Paradijs een wat verhevener tijdverdrijf biedt, maar nee het Paradijs wordt als bordeel gepropageerd en het vooruitzicht op platte lege geile sex, die hier op aarde zo veroordeeld en veracht en bestraft wordt, brengt mensen er toe bepaalde daden te stellen en wordt dan ineens een Goddelijke beloning.

hoe krom wil je het hebben ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24493108
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
Vrouwen moeten zich bedekken want anders brengen ze de mannen op slechte gedachten.
Vrouwen dienen als maagd het huwelijk in te gaan, anders zijn ze gelijk een hoer.
Vrouwen dienen zich gepast te kleden, anders zijn ze gelijk een hoer
Sex is iets wat je binnen het huwelijk doet, alles daarbuiten is hoererij.

maar vervolgens belonen ze martelaren met 72 onbeperkt en onbestraft neukbare maagden.
je zou denken dat het Paradijs een wat verhevener tijdverdrijf biedt, maar nee het Paradijs wordt als bordeel gepropageerd en het vooruitzicht op platte lege geile sex, die hier op aarde zo veroordeeld en veracht en bestraft wordt, brengt mensen er toe bepaalde daden te stellen en wordt dan ineens een Goddelijke beloning.

hoe krom wil je het hebben ?
Dat bedoel ik. Wanneer gaan ze nadenken
pi_24493149
Precies, zo denken moslims nou eenmaal, dat is algemeen bekend.

zondag 9 januari 2005 @ 23:07:28 #105
136 V.
Like tears in rain...
pi_24493179
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
72 onbeperkt en onbestraft neukbare maagden
Nou ja... zolang blijven ze geen maagd, natuurlijk.

Met een beetje geluk blaast zo'n kamelenlikker zich daar in een paar dagen met beurse ballen doorheen.

En dan zijn het ineens hoeren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24493260
Ik vraag me altijd af he... Hoe lang kun je met 72 vrouwen en verder niks te doen opgescheept zitten, voordat het gaat vervelen? Want we hebben het wel over de eeuwigheid zeg.
Okay de eerste paar jaren zijn misschien wel leuk, maar na 4-5 jaar alleen maar neuken gaat volgens mij zelfs seks saai worden. Na nog een paar jaar heb je alle standjes uit de kamasutra ook wel weer gehad, en dan heb je nog de eeuwigheid over...
  zondag 9 januari 2005 @ 23:13:18 #107
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24493298
Sex van mannen met mannen komt bij moslims juist erg veel voor, meer nog wellicht dan bij Westerlingen.
Alleen noemen ze zichzelf geen homo's.

Lekker belangrijk verder eigenlijk BansheeBoy
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 9 januari 2005 @ 23:17:19 #108
136 V.
Like tears in rain...
pi_24493388
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:11 schreef Sessy het volgende:
Ik vraag me altijd af he... Hoe lang kun je met 72 vrouwen en verder niks te doen opgescheept zitten, voordat het gaat vervelen?
Ik denk dat verveling nog het minst kwalijke scenario is...

Ik heb bij twee van mijn banen als enige man tussen de vrouwen gezeten.... MÈÈÈÈÈÈN, wat een narigheid. Wat een gezeik. Wat een geëmmer.

Echt, bijna voldoende om na een paar maanden je ogen met een schoenlepel uit je kassen te willen wrikken en je trommelvliezen op te blazen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24493549
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou ja... zolang blijven ze geen maagd, natuurlijk.

Met een beetje geluk blaast zo'n kamelenlikker zich daar in een paar dagen met beurse ballen doorheen.

En dan zijn het ineens hoeren.

V.
ze zijn direct na de gemeenschap weer maagd, eeuwige maagden dus.
mocht je man als martelaar sterven, en jij als echtgenote volgt hem in de dood, denk maar niet dat je daarboven herenigd wordt met je geliefde, die heeft het immers te druk met het penetreren van 72 eeuwige maagden.

kortom het Paradijs is gelijk een hoerenhuis of een darkroom zo u wilt, waar banale losbandige sex de boventoon voert, een beloning is zelfs en ondertussen heeft een imam het gore lef een ieder hier de les te lezen over dergelijk losbandig gedrag.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:26:14 #110
136 V.
Like tears in rain...
pi_24493577
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:24 schreef milagro het volgende:

[..]

ze zijn direct na de gemeenschap weer maagd, eeuwige maagden dus.
Jamaardakantochhelemaalnietjoh...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24493778
kweenie, hullie zeggen van wel

veel ellende vindt uiteindelijk zijn oorsprong in een benauwd omgaan met sex en sexualiteit,
je ontzegt het iemand zijn halve of hele leven, en/of je linkt het aan Zonde en Schande en Schaamte en Boete, de een vliegt er vervolgens een toren voor in om het te krijgen, en jaagt daar mee 3000 anderen de dood in, een ander vergrijpt zich aan een makkelijke prooi, de koorknaap en brengt het onherstelbare schade toe.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 23:39:17 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24493831
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:24 schreef milagro het volgende:

kortom het Paradijs is gelijk een hoerenhuis of een darkroom zo u wilt, waar banale losbandige sex de boventoon voert.

Maar dat klinkt iig al stukken beter dan op een wolkje zitten harpspelen.
  zondag 9 januari 2005 @ 23:41:42 #113
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24493880
Zou een priester in de hemel eindelijk sex mogen hebben na een leven lang vol fustraties en een volle zak?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2005 @ 23:43:28 #114
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24493921
Volgens mij kent de christelijke leer geen dergelijke plastische beschrijvingen van het hiernamaals.

Of die priesters moeten iets weten wat ik niet weet.
pi_24493963
Moeten we tegenwoordig elke bewering van een krankzinnige aandacht geven?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24494282
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maar dat klinkt iig al stukken beter dan op een wolkje zitten harpspelen.
Oh zeker!

Echter, harp spelen is weliswaar dodelijk saai en gruwelijk braaf, maar hier op aarde geen zonde.
Losbandige sex echter wel, althans volgens de Imam , en juist dát is de ultieme beloning in het Paradijs, mits u zich als martelaar opwerpt.

Ik zou daar als gelovige toch wat vraagtekens bij zetten.
pi_24494721
Zeg
Maar als dat Mohammed zei dat er maar weinig vrouwen waren in 't paradijs... zijn er ook wel ERG weinig martelaren denk ik.
pi_24494780
Trouwens volgens mij is harp spelen helemaal niet dodelijk saai. Als je ze op middeleeuwse markten en carnavals en dergelijke hoort spelen, is het eigenlijk best vrolijk nog, en zo veel saaier dan gitaar spelen of zo zal 't ook niet zijn.
pi_24494852
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens volgens mij is harp spelen helemaal niet dodelijk saai. Als je ze op middeleeuwse markten en carnavals en dergelijke hoort spelen, is het eigenlijk best vrolijk nog, en zo veel saaier dan gitaar spelen of zo zal 't ook niet zijn.
ik probeer het afzeiken een beetje gelijk te verdelen, dus dan moet de harp er ook aan geloven..

geloven

pi_24494984
Ik vind dat je muziekinstrumenten niet mag afzeiken.
pi_24495022
ook een blokfluit niet
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2005 @ 00:40:52 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24495152
quote:
Op zondag 9 januari 2005 23:59 schreef milagro het volgende:

Ik zou daar als gelovige toch wat vraagtekens bij zetten.
Als een gelovige dat zou doen zouden we al wat verder zijn.
pi_24495210
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als een gelovige dat zou doen zouden we al wat verder zijn.
als een ongelovige dat zonder nare consequenties hardop zou mógen doen, nog verder.
pi_24496147
pi_24497159
Van zo'n domme moslimleider heb ik nog nooit gehoord.
Geeft weer een fantastische naam aan de moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')