Daar geloof ik geen ene bal van, of werkt Stenders ook part time als stadswacht?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:10 schreef Robertje het volgende:
Mijn collega...wat doe je
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen ene bal van, of werkt Stenders ook part time als stadswacht?
Alweer niet met mien eensch Dos37? Wanneer was iej t nog meer nie met mien eensch?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben het alweer niet met BrauN eens
laat die kearl mooi goan hij kuiert toch ook maar wat op een radio doar ziej hem aalt joa nie
joa zien mane goat der al af veur 10000 euri dus dan weej der vanquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alweer niet met mien eensch Dos37? Wanneer was iej t nog meer nie met mien eensch?
Die kearl kuiert moar mooi naar d'n vuilnisbelt, mee zien drekhoofd.
Ik hoorde 't Dos, ik hoorde 't. Da's in ieder geval al vooruitgang.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
joa zien mane goat der al af veur 10000 euri dus dan weej der van
Kapsalon Tillyquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen ene bal van, of werkt Stenders ook part time als stadswacht?
Ernst Jan Smit deed pas cool Snoop Dogg naquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik hoorde 't Dos, ik hoorde 't. Da's in ieder geval al vooruitgang.
Schitterende acte de presence van Dries Roelvink trouwens.Die technici achter hem hadden behoorlijk moeite om hun lachen in te houden.
Ernst-DANIEL Smit wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ernst Jan Smit deed pas cool Snoop Dogg na![]()
Keihardquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
die lui in azie zijn ook knap dakloos hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:40 schreef Blik het volgende:
wees blij dat hij zich sympatiseert met daklozen ipv met slachtoffers van azie
daklozen worden vergeten hier in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |