Waarom? Als blijkt dat een cel juist zeer goed presteert in die vorm, waarom zou hij dan moeten wijzigen?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:57 schreef Aegir het volgende:
maar als cellen eenzelfde structuur hebben en de dna ook grotendeel identiek is, klinkt ontwerp toch weer logischer als ontwikkeling, bij ontwikkeling over miljoenen jaren zou je daar toch juist een inmense verscheidenheid in verwachten
thx. dat is weer eens wat info, ga het lezenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Waarom? Als blijkt dat een cel juist zeer goed presteert in die vorm, waarom zou hij dan moeten wijzigen?
Over de creativiteit van DNA (hier werden een stuk terug in het topic namelijk wat vraagtekens bij gezet) (wel wat wetenschappelijk ingesteld) http://noorderlicht.vpro.(...)936+4257491+20282600
maandag 13 december 2004 (vrij recent dus).
Lees maar eens door voor wat creatieve ideëen over evolutie.
oke dan meneer de aspirant-moderator zet alsjeblieft even een slotje op jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:18 schreef Doffy het volgende:
Wat is dit, het grote evolutie-herhalings-topic? Van mij mag hier een slotje op, TS leest eerst de overige 10 bestaande evolutietopics maar eens en komt dan terug.
Ik heb geen enkel bewijs gezien, hooguit een lijstje flauwekul-argumenten die meer zeggen over de kennis van TS dan over de validiteit van de evolutie-theorie. Maar goed, TS's sig is niet voor niets
[..]
en hier precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Waarom? Als blijkt dat een cel juist zeer goed presteert in die vorm, waarom zou hij dan moeten wijzigen?
Over de creativiteit van DNA (hier werden een stuk terug in het topic namelijk wat vraagtekens bij gezet) (wel wat wetenschappelijk ingesteld) http://noorderlicht.vpro.(...)936+4257491+20282600
maandag 13 december 2004 (vrij recent dus).
Lees maar eens door voor wat creatieve ideëen over evolutie.
Dat heb ik gedaan en ik las weer hetzelfde als wat ik hier al honderd keer gelezen heb. Maar waarom kom je met deze keer-op-keer weerlegde onzin aandragen alsof het argumenten zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:36 schreef Aegir het volgende:
man oh man, ik wist niet dat je bij fok ook 100% origineel moest zijn om een topic te mogen openen daarnaast is het misschien wel handig als je eerst de voorgeschiedenis leest voordat je ergens over heen WALST![]()
Ahha, dus daar heb je die flauwekul vandaan. Hier, wat meer leesvoer: 15 Answers to Creationist Nonsense.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:44 schreef Aegir het volgende:
en hier precies het tegenovergestelde
http://www.real-life.nl/evolutie.html
met de test: ben je een mens of ben je een aap![]()
Die kon natuurlijk niet ontbrekenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:44 schreef Aegir het volgende:
en hier precies het tegenovergestelde
http://www.real-life.nl/evolutie.html
met de test: ben je een mens of ben je een aap![]()
quote:Ik bedoel: het feit dat je iets niet ziet,
is in het geheel geen bewijs dat het niet bestaat.
Als je iets niet ziet, bewijst dat slechts één ding:
Je gezichtsvermogen is beperkt.
God is nu eenmaal van een
veel hogere dimensie dan jij en ik.
Maar hoewel hij oneindig veel groter is,
wil hij toch graag een heel persoonlijk
contact hebben met jou en mij.
in het geval dat je het daadwerkelijk gelezen had, zou je gelezen hebben dat ik daar een opsomming van argumenten tegen de evolutietheorie plaatste op verzoek van MrData echter als je het ook echt gelezen zou hebben zou je tevens weten dat ik geen argumenten tegen de evolutietheorie heb, omdat ik ipv bijv. ene zekere 'doffy' nu eenmaal het antwoord niet weet en ga ik me dus met jouw bezwaren ook niet vermoeien,quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik las weer hetzelfde als wat ik hier al honderd keer gelezen heb. Maar waarom kom je met deze keer-op-keer weerlegde onzin aandragen alsof het argumenten zijn?
On-topic: ga je mijn bezwaren nog beantwoorden?
daar gaat nou juist het hele topic overquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef MrData het volgende:
[..]
Die kon natuurlijk niet ontbreken![]()
Klik eens verder dan de onzin over evolutie en je komt er achter dat het gewoon een christelijke zieltjes-winnen-website is.
[..]
Die snap ik ff niet. Je plaatst argumenten (allang weerlegd, maar vooruit), die je eigenlijk niet hebt, maar als iemand daarop reageert ga je daar niet op in?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef Aegir het volgende:
[..]
in het geval dat je het daadwerkelijk gelezen had, zou je gelezen hebben dat ik daar een opsomming van argumenten tegen de evolutietheorie plaatste op verzoek van MrData echter als je het ook echt gelezen zou hebben zou je tevens weten dat ik geen argumenten tegen de evolutietheorie heb, omdat ik ipv bijv. ene zekere 'doffy' nu eenmaal het antwoord niet weet en ga ik me dus met jouw bezwaren ook niet vermoeien,
echter LEZEN is een keuze, daarin sta je vrij, maar het kan best interessant zijn
omdat het niet mijn argumenten zijn, maar een verzameling anti-evolutie argumenten geplukt van het argument, ik ben alleen bereid mijn argumenten te verdedigen, maar dan beginnen we ons knie-gewrichten verhaal weer van voor af aan, want van alles wat er gezegd wordt ben ik nog telkens van mening dat dat argument fier overeind blijft staanquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef MrData het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet. Je plaatst argumenten (allang weerlegd, maar vooruit), die je eigenlijk niet hebt, maar als iemand daarop reageert ga je daar niet op in?
tja, alleen dat het binnen beide theorien past lijkt mijquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ahha, dus daar heb je die flauwekul vandaan. Hier, wat meer leesvoer: 15 Answers to Creationist Nonsense.
Heb je ook nog inhoudelijks iets te zeggen over dat Noorderlicht artikel?
Nogmaals, je hele verhaal over de knie is niet meer dan de Irreducible Complexity theorie:quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef Aegir het volgende:
[..]
omdat het niet mijn argumenten zijn, maar een verzameling anti-evolutie argumenten geplukt van het argument, ik ben alleen bereid mijn argumenten te verdedigen, maar dan beginnen we ons knie-gewrichten verhaal weer van voor af aan, want van alles wat er gezegd wordt ben ik nog telkens van mening dat dat argument fier overeind blijft staan![]()
Met andere woorden: omdat iets niet functioneert wanneer 1 onderdeel weg wordt gehaald, moet het wel ontworpen zijn ipv geevolueerd. Kijk nog 's naar die talkorigins.org link die ik al eerder gaf, die staat vol met verwijzingen naar waarom dit wel kan.quote:"By irreducible complexity I mean a single system which is composed of several interacting parts that contribute to the basic function, and where the removal of any one of the parts causes the system to effectively cease functioning. An irreducibly complex system cannot be produced gradually by slight, successive modifications of a precursor system, since any precursor to an irreducibly complex system is by definition nonfunctional." [Behe]
Voor jou altijd, Aliceyquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:01 schreef Alicey het volgende:
Zullen we allemaal lief doen en stoppen met flamen?
quote:ok als we het er dan over eens zijn dat evolutie lulkoek is, hebben we dat toch geelimineerd en kunnen we verder, de volgende stap lijkt mij dan als de conclusie ontwerp is, door wie
1 god, meerdere goden, een buitenaardse beschaving, enz.
de vraag te stellen is dan misschien als eerste, wat zou een doel kunnen zijn waarvoor wij zijn ontworpen?
Jij post die argumenten onder jouw naam, zonder een 'disclaimer'. Ik snap dan ook niet waarom je er niet verder op in wilt gaan, ook al zeg je dat je ze feitelijk 'gratuit' geplaatst hebt. Haal dan die hele post weg, of zet er bij dat het niet jouw argumenten zijn, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef Aegir het volgende:
omdat het niet mijn argumenten zijn, maar een verzameling anti-evolutie argumenten geplukt van het argument, ik ben alleen bereid mijn argumenten te verdedigen,
Ahha, het moving-target syndroom. Niet al te lang geleden waren het nog pauwen en ogen waaraan we god konden herkennen, maar nu daar keer op keer gehakt van is gedraaid (no pun intended), zijn plotseling wenkbrauwen en knie-gewrichten populair als hét teken van god. Nog los van het feit dat het vrij triest is als een god moet worden aangetoond met dit soort luizige details, slaan ook deze "argumenten" weer helemaal nergens op.quote:maar dan beginnen we ons knie-gewrichten verhaal weer van voor af aan, want van alles wat er gezegd wordt ben ik nog telkens van mening dat dat argument fier overeind blijft staan![]()
He, wat een frisse wind, intelligent design proberen te bewijzen door vermeende gaten in de evolutietheorie op te zoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef Aegir het volgende:
[..]
omdat het niet mijn argumenten zijn, maar een verzameling anti-evolutie argumenten geplukt van het argument, ik ben alleen bereid mijn argumenten te verdedigen, maar dan beginnen we ons knie-gewrichten verhaal weer van voor af aan, want van alles wat er gezegd wordt ben ik nog telkens van mening dat dat argument fier overeind blijft staan![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:37 schreef Doffy het volgende:[..]
[..]
Jij post die argumenten onder jouw naam, zonder een 'disclaimer'. Ik snap dan ook niet waarom je er niet verder op in wilt gaan, ook al zeg je dat je ze feitelijk 'gratuit' geplaatst hebt. Haal dan die hele post weg, of zet er bij dat het niet jouw argumenten zijn, etc.
[..]
tja dat was om het debat wat nuttiger te maken ipv telkens dezelfde onzin aan te moeten horen/lezen, maar ik zal voortaan website er bij plaatsen, bij dus m'n eerstvolgende onzinnige aktie![]()
[..]
Ahha, het moving-target syndroom. Niet al te lang geleden waren het nog pauwen en ogen waaraan we god konden herkennen, maar nu daar keer op keer gehakt van is gedraaid (no pun intended), zijn plotseling wenkbrauwen en knie-gewrichten populair als hét teken van god. Nog los van het feit dat het vrij triest is als een god moet worden aangetoond met dit soort luizige details, slaan ook deze "argumenten" weer helemaal nergens op.
[..]
tja als je het boek van stuart burgess leest hoofdstuk gewrichten is dat toch redelijk indrukwekkend, ik heb geprobeerd het uit te leggen, slaag daar volgens mij niet echt inmaar heb echt geen zin dat hele hoofdstuk hier neer te gaan zetten.
[..]
Ik heb van TS nog geen zinnig argument gezien op mijn twee eerdere links, noch op die van andere posters in dit topic. Niettemin heb ik er hier nog een: een hele mooie website van PBS over evolutie, compleet met filmpjes, grafiekjes, tekstjes enz enz enz. Het zou fijn zijn als TS nu wel eens de tijd en moeite zou nemen om werkelijk te discussieren.
[..]
dat klopt maar zo als jij reageert op de website's die ik hier geplaatst heb, kan ik dus ook reageren op de website die jij hier geplaatst hebt, het is gewoon het precies tegenovergestelde, een beetje als een aanval van michael moore op george bush, precies hetzelfde, alleen het tegenovergestelde roepen, maar deze laatste site ziet er interessant uit dus daar ga ik me vanavond eens doorheen spitten
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |