Eigenlijk hetzelfde als de Irriducible Complexity theorie van meneer Behe, die gebruikt dan een muizenval om dit te 'bewijzen'. Als ik het goed heb begrepen is er van deze theorie niet veel meer over in de wetenschappelijke kringen. Zie ook http://www.talkorigins.org/faqs/behe.html.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:07 schreef Aegir het volgende:
hij is een wetenschapper en een theoloog!![]()
die heel simpel de evolutietheorie onderuit haalt, door bijv de knieschijf, deze bestaat uit 28 noodzakelijke onderdelen en kan daardoor dus niet zijn ontstaan door ontwikkeling, of bijv. dmv de vogel, de vogel is een geheel haal 1 onderdeel weg en het is geen vogel meer, kan dus niet geevolueerd zijn!![]()
nou atheisten ben zeer benieuwd wat jullie daar van maken![]()
Ff het puntje erachter weghalenquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:15 schreef Aegir het volgende:
sorry, maar die website bestaat niet?
http://www.talkorigins.org/faqs/behe.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:15 schreef Aegir het volgende:
sorry, maar die website bestaat niet?
je moet niet alles geloven wat ze schrijven...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef Aegir het volgende:
ok maar ik lees geen enkel tegenargument
en hoop en smoes vindt ik niet echt sterke tegen argumenten, met alle respect![]()
als je het boek leest, vindt ik de uiteenzetting van de knieschijf echt een yzersterk
argument voor ontwerp
ja dat denk ik, daar kan god toch niks mee te maken hebben??!quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:30 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
edit: elin dus aliens hebben mannen op de aarde gezet die sneller klaarkom dan 15 seconden?
Ben heerlijk vrijgezelquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Heb je een vrouw of een vriend(in) waar je heel veel van houd?
Dat is het probleem van veel mensen. Er te veel over na te denken dan er van te genieten. Accepteren is ook een kunst... En wat, als je zou weten hoe alles in elkaar zou steken? Of het heelal oneindig is, of er ander leven is buiten ons planetenstelsel, of dat er daadwerkeljk een god is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:30 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik ben zelf niet gelovig maar als je eens nadenkt over waarom alles bestaat. Bijvoorbeeld wat is er buiten het heelal en daarbuiten en daarbuiten en daarbuiten? Stopt het heelal ergens? Het is allemaal zo moeilijk te bevatten.
De stelling waar we op moeten reageren is zelf niet echt ijzersterk. Iets complex kan best evolueren, kijk maar naar de voorbeelden van het menselijk oog. Je begint met iets wat een beetje licht op kan vangen en dat wordt over een lange tijd steeds complexer. Als je dan (na het evolueren) een onderdeel weghaalt werkt het niet meer nee, maar dat is logisch. Op deze pagina staan wat voorbeelden: http://www.talkdesign.org/faqs/icdmyst/ICDmyst.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:27 schreef Aegir het volgende:
ok maar ik lees geen enkel tegenargument
en hoop en smoes vindt ik niet echt sterke tegen argumenten, met alle respect![]()
als je het boek leest, vindt ik de uiteenzetting van de knieschijf echt een yzersterk
argument voor ontwerp
Ik besta omdat ons pa en ons ma zo graag kinderen wilden hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:30 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik ben zelf niet gelovig maar als je eens nadenkt over waarom alles bestaat. Bijvoorbeeld wat is er buiten het heelal en daarbuiten en daarbuiten en daarbuiten? Stopt het heelal ergens? Het is allemaal zo moeilijk te bevatten.
edit: elin dus aliens hebben mannen op de aarde gezet die sneller klaarkom dan 15 seconden?
Eerst zien dan geloven...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |