Ligt eraan hoe groot dat israelische leger wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:14 schreef 51cent het volgende:
Hoeveelste hands is ie? 3de 4de 5de?
¤55quote:Op maandag 10 januari 2005 12:10 schreef YoshiBignose het volgende:
om maar eens het 1e bod te doen van dit hele topic: ¤50,-
In ieder geval geen schroefdraad...quote:Op maandag 10 januari 2005 16:44 schreef Geqxon het volgende:
That's the spirit!
Om Jihad-Joe's vraag te beantwoorden: Er zit schroefdraad aan de onderkant, waardoor hij op een statief te monteren is. Ik weet niet wat voor soort montage op een kevlar helm zit?
Ruilen voor Gta San Andreas?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Haha, ja maar wat zoek ik nu.... momenteel een smartphone, gta - san andreas, pasieve/actieve subwoover, meer kan ik eigenlijk niet bedenken
Nachtkijker van het Isrealische leger + Jihad.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:10 schreef Jihad-Joe het volgende:
kan je dit ding monteren aan een kevlar helm?
http://www.opticsplanet.net/elf1.html hier kan ik hem goedkoper krijgen. :p
Ik zat zelf meer te denken aan een ruil tegen contant en Gta - San Andreasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ruilen voor Gta San Andreas?
Goed plan.
Ik heb wel intresse in zo'n blokje misschien.... Zijn dat die nieuwe typen ?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:46 schreef Dulk het volgende:
even kijken wat heb ik nog liggen,
15" lanzar subwoofer in kist (sub is kapot ofzo)
4 takt 125cc blokje
een mooie amd k6-2 550mhz en wat erbij hoort
..zoekt verder....
ruilen voor iets ??
is al een vrij oud blokjequote:Op donderdag 20 januari 2005 02:36 schreef matboy het volgende:
[..]
Ik heb wel intresse in zo'n blokje misschien.... Zijn dat die nieuwe typen ?
Eh ja, klopt. Toen ik die 'minstens 125 euro', dacht ik 'okee da's teveel' en heb 't verder laten zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
sigvard had anders wel nog een beetje hoger geboden hoor
Origineel 125 ? Hoeveel moet je er voor hebben ?quote:
Uhm kunnen wij eens contact hebben voor dat blokje ?quote:
ik zal er een foto van maken en de specs ff opzoeken het is dus wel een 4takt, alleen de koppakking is dus lek (heb ik nog wel)maar me msn/mail is dulkos@gmail.comquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:04 schreef matboy het volgende:
[..]
Uhm kunnen wij eens contact hebben voor dat blokje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |