quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer van de X-Box...
wanneer komt de final beta nou?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef Darklight het volgende:
Op dit moment game ik ff niet, servers van WoW liggen eruit
Normaal bier/joint, en dan kan het weleens laat worden
Binnen enkele dagen, Closed Beta is nu afgelopen, daarom liggen de servers er nu ook uit.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef HesuS het volgende:
nou ik game altijd in mn eentje
ik dacht altijd dat gamers geen vrienden hadden
NERD
Ik ook niet, want dan ben ik toch de enige die komt, niemand wil gamen met mij.quote:
Kijk zo hoort het! PC en CAT5! En er geen leech-party van maken uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon, met een bult mensen in één ruimte gaan zitten met elk hun eigen PC mee. Zooitje CAT-5 naar een hub, 2 uur erover doen om alle netwerkinstellingen goed te krijgen en dan elkaar afknallen en van de baan afrossen. Met bier en versnaperingen. Tot een uur of 5 's ochtends meestal.
Ach, er zeilen wel eens wat filmpjes met schaarsgeklede dames in actie over en weer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Huta het volgende:
Kijk zo hoort het! PC en CAT5! En er geen leech-party van maken uiteraard.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer van de X-Box...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Huta het volgende:
[..]
En er geen leech-party van maken uiteraard.
Die ene dwaas heeft zijn pet scheef op zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:25 schreef Salvad0R het volgende:
hehehe
LAN !
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker chillen, 's avonds binnen, overdag buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De TS is volgens mij >10 jaar, dus jouw advies is niet geheel logisch...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef mordradead het volgende:
Neem de volgende keer wel een party console, want wat is couchgamen nou zonder mario party/mario kart/super monkey ball/smash brothers
Timesplitters 2quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef mordradead het volgende:
Neem de volgende keer wel een party console, want wat is couchgamen nou zonder mario party/mario kart/super monkey ball/smash brothers
ts 2 is ook erg vetquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:55 schreef jap85 het volgende:
[..]
Timesplitters 2om maar wat te noemen
Ken jij geen andere games dan games van nintendo ofzo![]()
Relaxte setting trouwens renz0r![]()
dat vind ik dan weer zo jammer, het begint met opruimen en het eindigt ermeequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:10 schreef RetepV het volgende:
Elke game-avond begint bij mij met rotzooi opruimen zodat er ruimte is voor de computers van mijn vrienden. Ben ik de enige die dat heeft?
Nintendo heeft niet al die games gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:55 schreef jap85 het volgende:
[..]
Timesplitters 2om maar wat te noemen
Ken jij geen andere games dan games van nintendo ofzo![]()
Relaxte setting trouwens renz0r![]()
Kokos.quote:
shuttup u Fuck .quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die ene dwaas heeft zijn pet scheef op zijn hoofd.
Ik las rummiknuppelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:49 schreef BrauN het volgende:
Game avondje is voor mij lekker met ooms en tantes rond de tafel zitten, pilsje erbij en gezellig Rummikuppen.
Ik ben er tegenwoordig vet goed in, ik speel ze onder de tafel. Naderhand vaak onenigheid, maar dat is de dag erop weer bijgelegd.
dat komt erg bekend voorquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:22 schreef piet_pelle het volgende:
Wij gaan altijd naar coffeshop Ronald. Dat is de kamer van een vriend genaamd Ronald die zijn kamer net als een coffeshop ingericht heeft.
Met voor iedereen een asbak en sindskort een breedbeeld tv. En dan is het blowen en gamen op de xbox. Zij drinken ijsthee (de mietjes) en ik meestal in m'n eentje bier.
Welke games?
Halo 2 coop
pro-evo 4 (sinds kort)
PGR2 (soms met 2 tv's dat is echt uber)
en tussendoor Soul calibur en Burnout 3 maar op deze games raken we snel uitgekeken omdat winnen voornamelijk op geluk gebaseerd is dan op daadwerkelijke skills.
En op zijn tv kijken we gedownloadde films via de pc. Zo ziet ons gameavondje eruit.
En zei ik al dat we de hele avond flink blowen? Meestal strompel ik uiteindelijk weer naar huis.
Ze leven dus nog!?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
En drie lijken aan die kant
Tijd voor een XBOX dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
En drie lijken aan die kant
2 uur? Dan doe je toch echt iets fout. Bij mij vaak minder dan een kwartier:quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon, met een bult mensen in één ruimte gaan zitten met elk hun eigen PC mee. Zooitje CAT-5 naar een hub, 2 uur erover doen om alle netwerkinstellingen goed te krijgen en dan elkaar afknallen en van de baan afrossen. Met bier en versnaperingen. Tot een uur of 5 's ochtends meestal.
Dit was de tweede nacht om half 7 's morgens die drie lijken waren al 44 uur wakker ofzo... en de X-box stond er al..quote:
Ok danquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit was de tweede nacht om half 7 's morgens die drie lijken waren al 44 uur wakker ofzo... en de X-box stond er al..
In die blow-grot daar hebben ze een SNES,Sega-megadrive,NES,N64,PSone,PS2 en een van die lijken had z'n xbox meegenomen...
Compleet debiel dus.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:22 schreef piet_pelle het volgende:
Wij gaan altijd naar coffeshop Ronald. Dat is de kamer van een vriend genaamd Ronald die zijn kamer net als een coffeshop ingericht heeft.
Met voor iedereen een asbak en sindskort een breedbeeld tv. En dan is het blowen en gamen op de xbox. Zij drinken ijsthee (de mietjes) en ik meestal in m'n eentje bier.
Welke games?
Halo 2 coop
pro-evo 4 (sinds kort)
PGR2 (soms met 2 tv's dat is echt uber)
en tussendoor Soul calibur en Burnout 3 maar op deze games raken we snel uitgekeken omdat winnen voornamelijk op geluk gebaseerd is dan op daadwerkelijke skills.
En op zijn tv kijken we gedownloadde films via de pc. Zo ziet ons gameavondje eruit.
En zei ik al dat we de hele avond flink blowen? Meestal strompel ik uiteindelijk weer naar huis.
Nou ja, enigszins overdreven uiteraard. Soms duurt het wat langer dan anders. Zeker vroegâh, toen we nog met coax, een server en zulks werktenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:33 schreef Geqxon het volgende:
2 uur? Dan doe je toch echt iets fout. Bij mij vaak minder dan een kwartier:
Stroomvoorziening: 3 minuten
Hub neerleggen: 1 minuut
Laptop's uitpakken en aansluiten (stroom, muis, netwerkkabel leggen): 5 minuten
Windows instellen: 2 minuten
11 minuten![]()
MSN smilies werken niet op FOKquote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef leejow het volgende:
Vrienden uitnodigen die drinken en eten hebben? :S?
Voor de niet msn-ers, de beste man is verward n.a.v het idee dat je ook vrienden kan hebben die eten en drinken meenemen naar een gameavond.quote:
Lijkt me erg coolquote:Op maandag 18 juli 2005 01:12 schreef Smots het volgende:
Benodigheden voor een avond waanzinnig sexy gamen:
- 2 exemplaren van Time Crisis 2 of 3 (maakt op zich niet uit welke)
- 2 TV's
- 2 lightguns
- 2 Playstations 2 (of 2 Playstation 2's)
Zijn het nieuwe PS2's dan heb je verder niks nodig, maar met oudere PS2's moet je ff een I-link kabeltje scoren.
En dan: knallen maar!
HOLIE FUCKING SHIT, wat is dat gaaf, zeg!
Neem maar van mij aan: dat is het ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |