quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer van de X-Box...
wanneer komt de final beta nou?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef Darklight het volgende:
Op dit moment game ik ff niet, servers van WoW liggen eruit
Normaal bier/joint, en dan kan het weleens laat worden
Binnen enkele dagen, Closed Beta is nu afgelopen, daarom liggen de servers er nu ook uit.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:22 schreef HesuS het volgende:
nou ik game altijd in mn eentje
ik dacht altijd dat gamers geen vrienden hadden
NERD
Ik ook niet, want dan ben ik toch de enige die komt, niemand wil gamen met mij.quote:
Kijk zo hoort het! PC en CAT5! En er geen leech-party van maken uiteraard.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon, met een bult mensen in één ruimte gaan zitten met elk hun eigen PC mee. Zooitje CAT-5 naar een hub, 2 uur erover doen om alle netwerkinstellingen goed te krijgen en dan elkaar afknallen en van de baan afrossen. Met bier en versnaperingen. Tot een uur of 5 's ochtends meestal.
Ach, er zeilen wel eens wat filmpjes met schaarsgeklede dames in actie over en weer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Huta het volgende:
Kijk zo hoort het! PC en CAT5! En er geen leech-party van maken uiteraard.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:19 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Alleen een beetje jammer van de X-Box...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Huta het volgende:
[..]
En er geen leech-party van maken uiteraard.
Die ene dwaas heeft zijn pet scheef op zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 03:25 schreef Salvad0R het volgende:
hehehe
LAN !
[afbeelding]
[afbeelding]
lekker chillen, 's avonds binnen, overdag buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De TS is volgens mij >10 jaar, dus jouw advies is niet geheel logisch...quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef mordradead het volgende:
Neem de volgende keer wel een party console, want wat is couchgamen nou zonder mario party/mario kart/super monkey ball/smash brothers
Timesplitters 2quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:32 schreef mordradead het volgende:
Neem de volgende keer wel een party console, want wat is couchgamen nou zonder mario party/mario kart/super monkey ball/smash brothers
ts 2 is ook erg vetquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:55 schreef jap85 het volgende:
[..]
Timesplitters 2om maar wat te noemen
Ken jij geen andere games dan games van nintendo ofzo![]()
Relaxte setting trouwens renz0r![]()
dat vind ik dan weer zo jammer, het begint met opruimen en het eindigt ermeequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:10 schreef RetepV het volgende:
Elke game-avond begint bij mij met rotzooi opruimen zodat er ruimte is voor de computers van mijn vrienden. Ben ik de enige die dat heeft?
Nintendo heeft niet al die games gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:55 schreef jap85 het volgende:
[..]
Timesplitters 2om maar wat te noemen
Ken jij geen andere games dan games van nintendo ofzo![]()
Relaxte setting trouwens renz0r![]()
Kokos.quote:
shuttup u Fuck .quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die ene dwaas heeft zijn pet scheef op zijn hoofd.
Ik las rummiknuppelenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:49 schreef BrauN het volgende:
Game avondje is voor mij lekker met ooms en tantes rond de tafel zitten, pilsje erbij en gezellig Rummikuppen.
Ik ben er tegenwoordig vet goed in, ik speel ze onder de tafel. Naderhand vaak onenigheid, maar dat is de dag erop weer bijgelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |