ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
ja sorry ik ben old skool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
ISS??? niet beledigen hier he! is nog altijd het PES topic
jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:49 schreef StarGazer het volgende:
Is het trouwens zo dat als je telkens met dezelfde spelers speelt , op een gegeven moment de spelers vermoeit raken tijdens het seizoen? Want het lijkt wel of ze niet meer vooruit zijn te branden... passing is onzorgvuldig, doelgerichtheid is ook een drama geworden.
D'oh!! Dank... jah ik moet nog FF spelers kopen voor in de breedte...quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja
masterleague heb je het toch over? je ziet onder het groene balkje in formation settings ook een dunner grijs balkje, dit is de vermoeidheid. en als het groene balkje leeg is moet je ze ook wisselen he.
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul andersquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja ok, zo'n slecht spel was het dan ook weer niet... maar toch heeuul anders
En toch bewogen ze niet zo soepel als PES, wat ik juist heerlijk vind aan PES. En de graphics, maja PSX he... en Fifa is voor mij al afgeschreven sinds PES 1, dus daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar omquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou. de ISS'en voor de PSX zijn nog steeds super spellen die ik liever speel dan de nieuwe Fifa. ze lijken ook best veel op de PES spellen die we nu kennen, controls waren in ieder geval hetzelfde. als je speler had met 9 voor snelheid dan was die onhoudbaar en met spelers die een 9 hadden voor schieten kon je vanaf de middenlijn scoren (batistuta)toen had je trouwens ook al de masterleague.
Volgens gamefaqs.comquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja sorry ik ben old skool.
International Superstar Soccer Prorespect voor de oudjes.
http://www.pesmoves.com/quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:08 schreef taart het volgende:
weet iemand de trucjes van de de xbox versie?
ken alleen nog maar dat rondje met de right stick![]()
Have fun!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Hyper Soccer, die ken ik niet? was die al leuk? misschien wel leuk om naar te zoeken.
maar er zijn meerdere ISS'en op de playstation, je had eerst ISS, toen Pro volgens mij maar kan ook dat dat hetzelfde spel is, toen ISS '98, toen Pro, Pro 2 en Pro 3 als ik me niet vergis.
maar je kan niet sturen wannéer Owen begint te rennen tog?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
je scoorde met L1 en driehoekje? dat is dan toch gewoon geluk
maar ik bedoelde eigenlijk gewoon driehoekje, dus niet met L1. de dieptepass is het sterkste wapen in ISS. ff opletten wanneer Owen begint met rennen--> passen--> scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |