Er is nauwelijks ruimte voor Arend Jansen en voor andere critici binnen het CDA, dat is het punt sjun. Hoe kom je er bij dat hij echt ruimte krijgt? Hij wordt zoet gehouden, dat is het.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:13 schreef sjun het volgende:
Ik schreef over het binnenkomen van verschillende werkelijkheidsbelevingen. Arend Jansen krijgt ook gewoon de ruimte voor zijn publicatie. Vervolgens besluit men al dan niet tot een koers in de richting van Arend Jansen. Als jij een koers in wat andere richting tegenwerking noemt heb je gelijk.
Waarom zou Arend niet gewoon proberen om meer mensen te overtuigen tot soortgelijke standpunten door neveneffecten ervan van een onderbouwde ondervanging te voorzien?
Gaarne verhelder ik wat zaken. Ik schrijf dat Arend Jansen de ruimte krijgt voor zijn publicatie. Het bewijs daarvan staat op de website van het CDA. Zou jouw verhaal kloppen dan werd Arend jansen ook daar gecensureerd en dat gebeurt niet. Verviolgens geef ik jou en anderen de voorzet dat het de bieden van deze ruimte niet op voorhand betekent dat een koers gevaren wordt die Arend Jansen voorstaat. Je lijkt bewust misbaar te willen maken door een uitdrukking als de ruimte krijgen te gebruiken waarme bedoeld zou kunnen zijn dat iemand koersbepalend is terwijl ik zeer helder slechts schrijf over de ruimte geboden worden tot publicatie. Het verschil in betekenis is voor een beetje onderlegd lezer eenvoudig te onderscheiden terwijl diagonale lezers daarmee al vlot vatbaar worden voor entamering van een heuse rel door het trekken van bijvoorbeeld een slachtofferkaart.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is nauwelijks ruimte voor Arend Jansen en voor andere critici binnen het CDA, dat is het punt sjun. Hoe kom je er bij dat hij echt ruimte krijgt? Hij wordt zoet gehouden, dat is het.
Ik meen het verschil in opvatting aangaande de ruimte krijgen voldoende verhelderd te hebben.quote:Maar daar trap jij in blijkbaar.
Verhagen zou het ook binnen de PvdA niet slecht doen als spreker, zij het dat hij dan verplicht zou worden wat meer aan zijn mediagenieke uitstraling te werken door middel van daartoe binnen de PvdA aan het kader aangeboden mediatrainingen.quote:De regenteske houding van het CDA is zo doorzichtig, Verhagen voorop
dat ik nu zo nu en dan eens wat minder fraaie kanten van de Partij van de Arbeid belicht wil toch niet meteen impliceren dat ik een PvdA-basher zou zijn?quote:, dat het onvoorstelbaar is dat jij als PvdA-basher daar geen hekel aan hebt en het niet doorhebt.
Nou, laat het ons eens weten hoe Arend Jansen wordt tegengewerkt binnen het CDA.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
Tsja, als je wist hoe Arend Jansen wordt tegengewerkt binnen het CDA sjun, dan valt het met de ruimte voor die verschillende werkelijkheidsbelevingen wel mee.
Joehoe!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:18 schreef thabit het volgende:
Het CDA is een groep wereldvreemde snuiters
Hij wordt er doodgeknuffeld en zodoende monddood gemaakt. Juist door te doen alsof je mensen de ruimte laat, hou je ze aan het lijntje. Daar is het CDA heel erg goed in.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:23 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nou, laat het ons eens weten hoe Arend Jansen wordt tegengewerkt binnen het CDA.
Krijgen allochtone politici binnen de PvdA soortgelijke ruimte of benoem je dat anders?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt er doodgeknuffeld en zodoende monddood gemaakt. Juist door te doen alsof je mensen de ruimte laat, hou je ze aan het lijntje. Daar is het CDA heel erg goed in.
quote:Op zondag 9 januari 2005 11:36 schreef sjun het volgende:
[..]
Krijgen allochtone politici binnen de PvdA soortgelijke ruimte of benoem je dat anders?
Ik heb het over de integratie van een deel van het electoraat in de sociaal-democratische leef- en ideeënwereld door volksvertegenwoordigers als Hannah Belliot te benoemen tot stadsbestuurders.quote:
Ach, je kan het niet verkroppen dat de gekleurde medemens op hogere plaatsen terecht komt. Tuurlijk, zal pijn doen, wen er maar aan.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:57 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik heb het over de integratie van een deel van het electoraat in de sociaal-democratische leef- en ideeënwereld door volksvertegenwoordigers als Hannah Belliot te benoemen tot stadsbestuurders en stadsdeelbestuurders als Mohammed El Yakoubi de hand boven het hoofd te houden.
Je was weer zeer vlot met je reactie SCH. Nu schrijf je mij dan weer een jaloezie toe jegens gekleurde medemensen om op deze wijze een discussie oneigenlijk in je voordeel te laten kantelen. Voor jouw informatie: Ik heb geen enkele moeite met het plaatsen van talentrijke mensen op verantwoordelijke plaatsen, ongeacht hun huidskleur of culturele eigenheden zolang deze eigenheden niet indruisen tegen de nederlandse wet en daaruit afgeleide mores.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je kan het niet verkroppen dat de gekleurde medemens op hogere plaatsen terecht komt. Tuurlijk, zal pijn doen, wen er maar aan.
Van sommigen, die wat meer hebben mag ook wat meer gevraagd worden, van anderen daarentegen weet je dus gewoon dat ze niet(s) anders kunnen...quote:Op zondag 9 januari 2005 12:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Je was weer zeer vlot met je reactie SCH. Nu schrijf je mij dan weer een jaloezie toe jegens gekleurde medemensen om op deze wijze een discussie oneigenlijk in je voordeel te laten kantelen. Voor jouw informatie: Ik heb geen enkele moeite met het plaatsen van talentrijke mensen op verantwoordelijke plaatsen, ongeacht hun huidskleur of culturele eigenheden zolang deze eigenheden niet indruisen tegen de nederlandse wet en daaruit afgeleide mores.
Ik kaart hier slechts aan dat je met twee maten lijkt te meten. De ruimte die Jansen binnen het CDA krijgt noem je aan het lijntje houden,... terwijl bevraging van iets soortgelijks binnen de PvdA ineens door jou wordt benoemd tot jaloezie van mijn kant.
Jammer dat je het nodig lijkt te hebben om lasterlijk op de man te gaan spelen. Waarom zou je je geen andere discussievaardigheden eigen maken om je punt te bepleiten?
Uhh.. ja... het is grappig hoe je je uit elke positie wilt wurmen.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt er doodgeknuffeld en zodoende monddood gemaakt. Juist door te doen alsof je mensen de ruimte laat, hou je ze aan het lijntje. Daar is het CDA heel erg goed in.
Jij neemt een dubieuze stelling in dat mensen die veel ruimte krijgen zouden worden doodgeknuffeld en dus uiteindelijk niks te zeggen hebben. Dan wordt er gevraagt of dat misschien ook zo bij de allochtonen politici van de PvdA aan de hand is, gezien zie ook meer ruimte krijgen/ doodgeknuffeld worden volgens sommige. Daarop gooi jij het weer op racisme...quote:Op zondag 9 januari 2005 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je kan het niet verkroppen dat de gekleurde medemens op hogere plaatsen terecht komt. Tuurlijk, zal pijn doen, wen er maar aan.
" In gelul kun je niet wonen." {Jan Schaefer PvdA). Vandaar die oorverdovende stilte van links.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:46 schreef accelerator het volgende:
SCH opent ook niet zo sterk. Het enige wat hij kan zeggen is dat het een kutpartij is.
Als rechts links er weer eens van langs geeft zijn daar altijd goeie redenen voor.
We hebben het over het CDA en jij haalt je stokpaardjes: de PvdA en allochtonen er weer bij. Wat kan mij het nou verdommen wat voor huidskleur mensen hebben, daar gaat het toch helemaal niet over. Je wordt met de dag zieliger en van dat soort domme racistische posts zijn we op Fok niet gediend. Als jij voortdurend in huidskleur wilt denken, zoek je je heil maar ergens anders.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Je was weer zeer vlot met je reactie SCH. Nu schrijf je mij dan weer een jaloezie toe jegens gekleurde medemensen om op deze wijze een discussie oneigenlijk in je voordeel te laten kantelen. Voor jouw informatie: Ik heb geen enkele moeite met het plaatsen van talentrijke mensen op verantwoordelijke plaatsen, ongeacht hun huidskleur of culturele eigenheden zolang deze eigenheden niet indruisen tegen de nederlandse wet en daaruit afgeleide mores.
Ik kaart hier slechts aan dat je met twee maten lijkt te meten. De ruimte die Jansen binnen het CDA krijgt noem je aan het lijntje houden,... terwijl bevraging van iets soortgelijks binnen de PvdA ineens door jou wordt benoemd tot jaloezie van mijn kant.
Jammer dat je het nodig lijkt te hebben om lasterlijk op de man te gaan spelen. Waarom zou je je geen andere discussievaardigheden eigen maken om je punt te bepleiten?
Zelfkennis is de eerste stap naar verdere ontplooiingquote:Op zondag 9 januari 2005 14:38 schreef Pracissor het volgende:
Niet dat ik geweldig ben in discussieren
Idd, iets wat jij duidelijk mist!quote:Op zondag 9 januari 2005 15:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfkennis is de eerste stap naar verdere ontplooiing![]()
Even de ontsporing helder:quote:Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben het over het CDA en jij haalt je stokpaardjes: de PvdA en allochtonen er weer bij.
Begin er dan niet over SCHquote:Wat kan mij het nou verdommen wat voor huidskleur mensen hebben, daar gaat het toch helemaal niet over.
Van jouw toeschrijvingen van racisme ben ik evenmin gediend SCH. Ik spreek overigens slechts namens mezelf.quote:Je wordt met de dag zieliger en van dat soort domme racistische posts zijn we op Fok niet gediend.
Met dit soort lasterlijke toeschrijvingen maak je het mensen niet eenvoudig om je berichtgeving serieus te blijven nemen. Gelukkig laat je ook anderssoortige berichten los.quote:Als jij voortdurend in huidskleur wilt denken, zoek je je heil maar ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |