Tuurlijk niet, moslims doen zoiets niet, alleen het grote boze Amerika is overal schuldig aan, moslims zijn lief en aardigquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
dus als ik het goed begrijp mogen we straks de moslims verantwoordelijk houden voor de eerstvolgende aardbeving in amerika omdat het instorten van de twintowers een aardverschuiving hebben veroorzaakt?
De Amerikanen hebben er anders wel voor gezord dat jij in dit land je zakken kan vullen!! (Zoals je zelf al diverse malen aangaf)quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om nu gelijk te zeggen dat de Amerikanen in kwestie onder de noemer "mens" vallen gaat me toch echt net iets te ver
Da's Thailand, wel op blijven letten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Was het niet zo dat ze de aarbeving wel hebben opgemerkt en vervolgens dachten, Owww.. dat wordt toch geen tsunami, want die is er al 300 jaar niet meer geweest?? tenminste dat las ik laatst op de FP
inshallaquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
dus als ik het goed begrijp mogen we straks de moslims verantwoordelijk houden voor de eerstvolgende aardbeving in amerika omdat het instorten van de twintowers een aardverschuiving hebben veroorzaakt?
je bedoelt rond nieuwjaar toen ie van die grappen maakte die niet echt grappen waren....paar minutenquote:
, zie tabel boven, als je een 5 megaton waterstofbom een paar KM diep laat ontploffen, krijg je een aardbeving van 6.5quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:29 schreef EggsTC het volgende:
Met een kernbom kan je veel, maar niet de aardkorst beinvloeden.
Je hebt het verkeerd begrepen. Het waren extreme christenen die homo's ervan beschuldigden God's toorn te ontlokken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:
Het was toch de straf van god om militante moslims en allerlei ander ongelovig gespuis te straffen? Volgens mij is dat net zo'n uitspraak.........
Vul nou eens op de plaats van "amerikanen" "moslims". Oh, dan is het meteen een rascistische uitspraak! Zelfs op het fascistische af. Trek zelf maar je conclusies over de waarde van je eigen opmerking.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:21 schreef BullshitBoy het volgende:
[..]
Om nu gelijk te zeggen dat de Amerikanen in kwestie onder de noemer "mens" vallen gaat me toch echt net iets te ver
Je moet geen waarde hechten aan de uitspraken van BullshitBoy, die stammen nl uit het stenen tijdperk, net zoals dat sprookjesboek waar hij zn geloof op baseerdquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:38 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vul nou eens op de plaats van "amerikanen" "moslims". Oh, dan is het meteen een rascistische uitspraak! Zelfs op het fascistische af. Trek zelf maar je conclusies over de waarde van je eigen opmerking.
Ik zei toch duidelijk "de Amerikanen in kwestie", daarmee bedoel ik niet alle Amerikanen maar de Amerikanen die zogezegd een kernreactie hebben laten plaatsvinden op de zeebodem.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:38 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vul nou eens op de plaats van "amerikanen" "moslims". Oh, dan is het meteen een rascistische uitspraak! Zelfs op het fascistische af. Trek zelf maar je conclusies over de waarde van je eigen opmerking.
Jij geloofd dus dat het waar is?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zei toch duidelijk "de Amerikanen in kwestie", daarmee bedoel ik niet alle Amerikanen maar de Amerikanen die zogezegd een kernreactie hebben laten plaatsvinden op de zeebodem.
Waarom jij er dan vervolgens weer de Islam moet bijbetrekken is me een raadsel
Dat laat ik even in het midden, je kan tegenwoordig alles verwachten van de Amerikanen in kwestiequote:Op woensdag 5 januari 2005 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij geloofd dus dat het waar is?
Dit zegt niet veel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
, zie tabel boven, als je een 5 megaton waterstofbom een paar KM diep laat ontploffen, krijg je een aardbeving van 6.5
Een aardbeving van 8.5 heeft een 5.000 Megaton waterstof bom energie, en dat is een 150 keer de allerzwaarste bom die er ooit is gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |