Zo beter?quote:Deze test-lamineerfolie is door onze afdeling QS met uw lamineermachine getest:
Mocht u met de lamineerkwaliteit van uw lamineermachine niet tevreden zijn, let dan a.u.b. zowel op de temperatuurinstelling als ook op de opwarmtijd die in de bedieningshandleiding is aangegeven.
Telefoonnummer hotline +31 77-3219650
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
Van het Nederlands van TS raak ik anders ook niet onder de indruk
meot is gewoon een typoquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik zeg nixquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
Een Nederlandse handleiding zonder vlekken?quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:36 schreef DarkElf het volgende:
een vlekkeloze nederlandse handleiding
Het lijkt meer op een handleiding bij een broodje kebab ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:36 schreef DarkElf het volgende:
zeur niet, je koopt toch bij de Aldi omdat het goedkoop is niet omdat je een vlekkeloze nederlandse handleiding wilt?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een handleiding bij een broodje kebab ofzo
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:39 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een handleiding bij een broodje kebab ofzo
Hoeveel kost het meer om een handleiding fatsoenlijk te vertalen op een oplage van 150.000 apparatenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:05 schreef Martijn_77 het volgende:
soms zie je ook van die geautomiseerd vertaalde stukken tekst. Kromme zinnen / zinnen die nergens op slaan enzo.
Gewoon omdat er bezuinigd wordt op de handleiding.
quote:Alstublieft kopiër de uitgepakkten files op één bootkundig diskette.
Volgend leg de diskette in de station en start de PC nieuw.
De update woordt nu automatisch uitgevoert.
Aanwijzing:
Om de gedownloaded files uit te pakken, klikk a.u.b. op de button "Extract". Deze files worden nu in de folder uitgepakkt die U onder "Folder" aangegeven had. Als deze folder niet voorhanden is, woordt deze opgestellt.
Belangrijke Informatie:
Voor eventuele fouten, veroorzaakt door het uitvoeren van deze update, accepteren wij geen verantwoordelijkheid voor eventuele schade of het verliezen van data. De klant gaat accoord met deze voorwaarden bij het uitvoeren van deze update.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:25 schreef tazmanian het volgende:
Heb je wel een eens op de Medionsite gekeken bij drivers en support...als je dan echt wil lachen
http://www.medion.com
[..]
My wordsquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
"Een bedrijf wat...".
Thére, I said it...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:24 schreef sweex het volgende:
Als bedrijf moet je toch echt Nederlands kunnen, maar dat lukt niet altijd.
Koop ik bij de Aldi een Lamineermachine (ik heb niks tegen Aldi enzo) zit er een blaadje bij waar ze het presteren net zoveel spelfouten in 3 regels te donderen als de gemiddelde allochtoon die anderhalf week in Nederland is... (en ik heb ook al niks tegen allochtonen)
[afbeelding]
Ik ga echt niet beweren dat ik toppie ben en gymnasium heb gedaan op Nederlands maar dit is toch echt triest![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:24 schreef sweex het volgende:
Als bedrijf moet je toch echt Nederlands kunnen, maar dat lukt niet altijd.
Koop ik bij de Aldi een Lamineermachine (ik heb niks tegen Aldi enzo) zit er een blaadje bij waar ze het presteren net zoveel spelfouten in 3 regels te donderen als de gemiddelde allochtoon die anderhalf week in Nederland is... (en ik heb ook al niks tegen allochtonen)
[afbeelding]
Ik ga echt niet beweren dat ik toppie ben en gymnasium heb gedaan op Nederlands maar dit is toch echt triest![]()
Een bedrijf DAT geen Nederlands KENT.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:34 schreef nozem het volgende:
Een bedrijf DAT geen Nederlands kan. Betrekkelijke voornaamwoorden enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |