En wat lezen wij vanochtend in het Utrechts Nieuwsblad:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:42 schreef BrauN het volgende:
Loop ik vandaag zo op straat, staat daar een Inca orkestje te spelen.
Ik gooi er zo een stoeptegel tegenaan. *BAF*
Ik denk dat dit mij niet in dank afgenomen gaat worden. Vrees ik. Zelfs.
![]()
Daarom, BrauN bedanktquote:Criminaliteit daalt 50 procent
Winkelhart van Utrecht veel veiliger
Het wordt steeds veiliger op en rond Hoog Cathrijne. In 2004 daalde het aantal incidenten en vergrijpen met de helft dankzij harde sancties tegen veelplegers. Het gaat ondermeer om drugshangel, (fietsen)diefstal, inbraken en overlast voor passanten.
hoeveel krijg je betaald voor het openen van dit topic?quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:13 schreef HuHu het volgende:
... voor het terugbrengen van de criminaliteit in Utrecht. In dit topic beschrijft BrauN hoe hij een Inca-orkestje neerhaalt met een stoeptegel:
[..]
En wat lezen wij vanochtend in het Utrechts Nieuwsblad:
[..]
Daarom, BrauN bedankt
vette avatar!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef DeLeider het volgende:
Bij de jumbo in brielle staat nog een dude meteen arcodeon ofzo, help me![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoeveel krijg je betaald voor het openen van dit topic?
Accordeonisten schakel je uit door er een 5 liter-emmer mayonaise tegenaan te slingeren, dat kun je zelf ook wel denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef King_Nothing het volgende:
BrauN? Wat is het tarief voor een accordeonist?
En voor het corrigeren van een geloofszieke schreeuwlelijk? (Krijg ik korting als het subject minder begaafd is?)
Reken je ook voorrijkosten?
Nee, die snol op het station van Zwolle.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Accordeonisten schakel je uit door er een 5 liter-emmer mayonaise tegenaan te slingeren, dat kun je zelf ook wel denk ik.
Geloofszieke schreeuwlelijks zijn tof... heb je het over Arnol uit Eindhoven, of die dwaas uit Den Bosch?
die snol die bij smulders altijd zitquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Nee, die snol op het station van Zwolle.. Takkewijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |