Toen was er geen concurrent met miljoenen units voorsprongquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
En dat is helemaal geen slechte theorie, aangezien er ten tijde van de PS2-launch precies hetzelfde is gebeurd.
Hij hoort je niet, Roy.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen was er geen concurrent met miljoenen units voorsprong
quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom wordt Nintendo er nou alwéér bij betrokken?!? Daar gaat het mij helemaal niet om!!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij hoort je niet, Roy.
Hij hoort je niet...![]()
Volgens mij snap JIJ het niet hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:27 schreef Max_Dark het volgende:
Ach ja swets (je naam zegt het al) ik ga niet meer proberen het jou kleine hersentjes in te stampen om dit OT te houden, al helemaal niet als jij je tot "schelden" gaat verlagen, IGN fanboy. Lekker alles geloven van IGN jongen en het hele punt niet snappen is goed.
Ik zeg dus nergens dat ik denk dat dit de juiste scherm resolutie isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
3) Ik heb het nergens over de verhouding gehad, noch gesuggereerd dat dit de originele schermresolutie van beide schermen is. Dat is geheel en al op JOUW conto bij te schrijven.
Iedereen welke WERKELIJK computer kennis heeft ziet direkt dat de schermresoluties op de plaatjes niet kloppen. De plaatjes geven echter WEL een accurate voorstelling van het grotere grafische vermogen aan van de PSP tov de DS. Derhalve is deze head-to-head on topic en interessant voor liefhebbers van de PSP.
Dat JIJ je stoort aan het feit dat IGN de screen vergroot is toch echt jouw probleem cartridge boy.
Anyway, weet iemand wat de verkoopprijs is van de PSP in taiwan?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:18 schreef matthijst het volgende:
Sjezus Max Dark, ik hoop dat je niet echt zo dom bent als je nu overkomt. Lijkt me duidelijk dat gewoon bedoeld werd dat die screenshot zo rechtstreeks van IGN kwam... Tering....
Tuurlijk wel. Als er geen PSP in de winkel ligt, maar wel een DS dan kiezen ze toch eerder daarvoorquote:Op woensdag 19 januari 2005 16:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Waarom wordt Nintendo er nou alwéér bij betrokken?!? Daar gaat het mij helemaal niet om!!!
Toen de Gamecube op de markt kwam, zat de PS2 al in de tientallen miljoenen. En de Cube is er nog steeds. Waarom zou de PSP dat niet kunnen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar je haalt zelf de Cube al aan, die verkoopt lang niet zoveel als de Xbox en PS2. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:59 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Toen de Gamecube op de markt kwam, zat de PS2 al in de tientallen miljoenen. En de Cube is er nog steeds. Waarom zou de PSP dat niet kunnen?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
Kunnen we er dan nu a.u.b. over ophouden en het gewoon over de PSP hebben waar dit topic voor bedoeld is?
Dank u!
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij mogen allebei de handhelds op de markt komen en blijven. Het zijn allebei schitterende apparaten in hun eigen categorie
Yups, en concurrentie heerst. Ik zie de krantenkoppen alweer voor me: "Sony verlaagt prijs PSP", "Nintendo DS games voortaan 40% goedkoper"quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij mogen allebei de handhelds op de markt komen en blijven. Het zijn allebei schitterende apparaten in hun eigen categorie
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:32 schreef Kontiki het volgende:
krantenkoppen
In Taiwan is ie volgens mij nog niet te krijgen. Als je er 1 wilt tegen een scherpe prijs, moet je bij Kiddyl zijnquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Anyway, weet iemand wat de verkoopprijs is van de PSP in taiwan?
Probeer ik al 2x maargoed, ik zal 'm geen reply meer gunnenquote:
ik denk het niet...de ontwikkelaars zeiden eerst al dat gta daar neit geschikt voor was...maar ze zeiden ook dat dit een totaal nieuwe gta zal zijn...geen gta sa of vc dusquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:29 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Probeer ik al 2x maargoed, ik zal 'm geen reply meer gunnen.
Ik las gisteren op engadget dat GTA misschien al op 1 Maart uitkomt...en dus misschien launch voor de EU PSP...als dat spel multiplayer gaat wordt ik gek
Coolquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:49 schreef Robhimself het volgende:
Vandaag de PSP en de DS getest.
De PSP heeft mijn voorkeur, vanwege het grote scherm en het bedieningsgemak. Ridgeracer is cool!
De DS heeft echt niet zulke crappy graphics als dat het plaatje van Swets/IGN doet vermoeden. Ok, het kleurenpallet is minder en het polygonen aantal ligt lager...maar lelijk? EG NIE! Ik heb Wario Ware zitten spelen en de verkoper zat steeds mee te schreeuwen bij "Zoek de character" DAAR!, DAAR! Ja, hebbes!!
Was wel lachen.
De PSP ligt overigens ook lekkerder in de hand naar mijn mening.
Mijn PSP is betaald en zal volgende week in mn bezit zijnMaar de DS is zeker geen slecht ding.
Dr. Games in Utrechtquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CoolWaar heb je gespeeld?
Getest in Utrecht, gekocht via Kiddyl..hij zit ook op Tweakers en heeft al een kudde gelukkige klanten achter zn naam staanquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:03 schreef rammes het volgende:
waar heb je em getest en gekocht robhimself?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |