In mijn geval:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe duur is Kiddyl? En wat krijg je er allemaal voor?
Slaat nergens op. Kiddyl heeft geen actieve verkoop lopen.quote:
Dingen in- en verkopen moet gebeuren via V&A niet in GAMquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:06 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Kiddyl heeft geen actieve verkoop lopen.
Sorry hoor, maar er werd alleen de prijs gevraagd die ik betaald heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dingen in- en verkopen moet gebeuren via V&A niet in GAM
Het ging ook helemaal niet om jou post, maar om die van kiddyl zelf. Prima als hij PSP's wil verkopen, maar daar is V&A voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:25 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er werd alleen de prijs gevraagd die ik betaald heb.
Als je hieromtrent een topic wil in V&A, prima.......maar die wordt dan vanzelf weer gesloten.
Zie het al voor me
[TK]Wat hebben de mensen bij kiddyl betaald?
Ik blijf bij mijn standpunt. Slaat nergens op.
En weer ontopic.
Volgens mij was het gewoon Roy die effe lol wou trappen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:37 schreef Jebus het volgende:
Wie was die held met die anti DS topicsbiegt op
Ow.....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging ook helemaal niet om jou post, maar om die van kiddyl zelf. Prima als hij PSP's wil verkopen, maar daar is V&A voor.
quote:# Playstation Portable: 64,602 units sold
# Nintendo DS: 53,527 units sold
# Game Boy Advance SP: 18,289 units sold
# Game Boy Advance: 588 units sold
Mooi om die verkoopcijfers te zien, is alleen maar goed voor de markt als er concurrentie voor Nintendo isquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Iets waar de fanboys EINDELIJK is trots om kunnen zijn!
Verkoopcijfers Japan, Jan 10 - 16
[..]
dat de GBA nog verkocht wordquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Iets waar de fanboys EINDELIJK is trots om kunnen zijn!
Verkoopcijfers Japan, Jan 10 - 16
[..]
Dat zal ook niet veranderen denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus Nintendo verkoopt nog steeds meer apparaten
wat is precies lumines? (en hoe duur?:P)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:04 schreef Robhimself het volgende:
[..]
In mijn geval:
PSP standaard pack
Ridge Racer
Lumines
Protective case for PSP/ UMD
382 euro
Nummer 8 op de lijst van Most Wanted van GameSpy voor 2005quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:26 schreef reconnect het volgende:
[..]
wat is precies lumines? (en hoe duur?:P)
Grappig hoe mensen over Nintendo (consoles) lullen alsof ze Shigeru Miyamoto zelf zijn....quote:Dus Nintendo verkoopt nog steeds meer apparaten
Dat gaat mijn verstand ook te boven.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:48 schreef matthijst het volgende:
Tering man, waar maken jullie je druk om
IGN heeft waarschijnlijk gezegd dat de PSP allerlei toekomstige uitbreidingen zou kunnen krijgen, waaronder wellicht een belfunctie. Mijn logisch verstand zegt: Deze bulfunctie zal er niet komen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef rijkv het volgende:
Ik zag op IGN een artikel waarin staat dat de PSP ook een bel-functie krijgt.
Klopt dit?
Omdat het een totaal andere markt is. Wil je thuis spelen op een groot scherm of speel je veel mobiel? De PSP benadert de PS2 misschien wel aardig qua prestaties, de PS2 is nog altijd krachtiger... niet te vergeten de enorme spellenbibliotheek die al aanwezig is voor de PS2.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:09 schreef rijkv het volgende:
Maar..wie gaat er nog een pstwo (de kleine) kopen, als de PSP bijna dezelfde kracht heeft (noobtaal).
Dat was volgens mij (teh noob) niet zo'n hele slimme zet of wel?
Dus ik denk: zet het netjes weg op een spaarrekening en besteed het aan iets ècht nuttigs zoals je toekomstige studie ofzo...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef rijkv het volgende:
Ok, kut. Want ik heb namelijk net 5000 euro binnengehaald (sorry maar kon niks anders bedenken om het te beschrijven) met een erfenis. Ik moet het aan een nuttig iets uitgeven, ik dacht dus, een PSP cleverly disguised als mobieltje
Juh, maar een PSP'tje kan er wel vanaf. 5000 - 300 is 4700.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus ik denk: zet het netjes weg op een spaarrekening en besteed het aan iets ècht nuttigs zoals je toekomstige studie ofzo...
¤5000,- een jaartje op een internet plus spaarrekening zetten met 3,4% rente levert ook ¤170,- op en ik weet zeker dat jij over een jaartje voor ¤170,- in Nederland een PSP kunt kopen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:23 schreef rijkv het volgende:
Juh, maar een PSP'tje kan er wel vanaf. 5000 - 300 is 4700.
lijkt me moeilijk, aangezien het geen telefoon is. Dan zou het via WiFi moeten gaan, dat zou opzich nog wel kunnen. Kan je ook praten tijdens Multiplayer (alsof iemand dat gaat doen in de trein: kijk uit achter je!!! Schiet hem neer!!!! Klote-snipers!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef rijkv het volgende:
Ik zag op IGN een artikel waarin staat dat de PSP ook een bel-functie krijgt.
Klopt dit?
[heeeel erg offtopic]ja als je zo gaat denken kan je nooit meer leuke dingen kopen en alles gelijk op je spaarrekening zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus ik denk: zet het netjes weg op een spaarrekening en besteed het aan iets ècht nuttigs zoals je toekomstige studie ofzo...
lijkt me echt een compleet nutteloze add-onquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:54 schreef Max_Dark het volgende:
Op Engadget (niet dat dat heiligen zijn) stond dat een telefoon add-on was geconfirmed. WiFi hoeft helemaal niet want het is een hardware upgrade dus kunnen ze dat er bij hangen.
Ik kan me hélemaal niks bij een telefoon add-on voorstellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:54 schreef Max_Dark het volgende:
Op Engadget (niet dat dat heiligen zijn) stond dat een telefoon add-on was geconfirmed. WiFi hoeft helemaal niet want het is een hardware upgrade dus kunnen ze dat er bij hangen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:09 schreef rijkv het volgende:
Maar dat gelul met die batterijen. Kan je maar 7 uur spelen en moet je dan een nieuwe batterypack kopen voor 60 euro?
Nee, dan moet je opnieuw opladen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:09 schreef rijkv het volgende:
Maar dat gelul met die batterijen. Kan je maar 7 uur spelen en moet je dan een nieuwe batterypack kopen voor 60 euro?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan moet je opnieuw opladen.
Ik droomde vannacht trouwens dat ik een PSP gekocht had, en mijn DS voelde zich die dag achter gesteld. Toen ik ging slapen (in mijn droom ja) zag ik de DS en de PSP ruziemaken en de DS schoot toen de stylus door de PSP
Feeling is good, zei de DS zeker nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan moet je opnieuw opladen.
Ik droomde vannacht trouwens dat ik een PSP gekocht had, en mijn DS voelde zich die dag achter gesteld. Toen ik ging slapen (in mijn droom ja) zag ik de DS en de PSP ruziemaken en de DS schoot toen de stylus door de PSP
Nee, je zult een soort reisstekker moeten hebben en waarschijnlijk een soort transformator die van 220V naar 110V gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:24 schreef rijkv het volgende:
Ik kan hier niet vinden, maar. Als ik de PSP value pack koop, is de oplader dan ook geschikt voor een Europees stopcontact?
Nooit in Engeland geweest dus. En ik denk dat een 512MB stick zo'n vergelijk.nl/dixons.nl/elke andere electronica-site kost. Of Google.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:39 schreef rijkv het volgende:
Dat is goed kut.
Dan wacht ik maar tot de Europese release. We hebben hier toch wel overal hetzelfde stopcontact of niet?
Dus.. hoeveel denk je dat zon 512 stick kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |