abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24691450
Als ik een PSP van Lik Sang bestel, is het menu enzo dan in het engels? En de handleiding, en de MPEG naar MEPG4 converter?
pi_24691463
Met jou zijn de PSP-topics in no-time vol , rijkv.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:17:57 #278
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_24691672
Stel nou niet allemaal vragen die allemaal lang en breed te vinden zijn in oude topics.
pi_24691752
Ik denk dat ik het beter kan vragen ipv dat ik een half uur door die topics ga lopen schijten.
pi_24691770
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:22 schreef rijkv het volgende:
Ik denk dat ik het beter kan vragen ipv dat ik een half uur door die topics ga lopen schijten.
En ik denk dat héél veel mensen daar anders over denken.
pi_24691789
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

En ik denk dat héél veel mensen daar anders over denken.
Dat denk ik ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24691920
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:22 schreef rijkv het volgende:
ik denk dat je geen antwoord gaat krijgen
pi_24691978
Sorry, mensen.

Als ik nog een laatste vraag mag stellen:

De mensen die de PSP al hebben incl. game, waar hebben jullie deze gekocht?
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:38 schreef rijkv het volgende:
Ik vraag inderdaad een beetje veel. Maar toen ik de prijs van de PSP zag, raakte ik opgewonden en begon ik te gillen als een net ontmaagd schoolmeisje. Dus raakte ik in een soort PSP-rage.

Het spijt me, sorry, sorry, sorry. Duizendmaal sorry

[ Bericht 62% gewijzigd door Tain op 22-01-2005 18:48:28 ]
pi_24692182
Onzin reacties weggehaald
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24692243
Wat een onzin, jullie mogen toch je mening geven over mijn gelul? :s
pi_24692277
Ok, maar het spijt me dus. Heeft iedereen me intussen vergeven?

Edit:

Ok, kijk ik gebruik de editknop!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:54:43 #287
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24692320
.

Gebruik de edit knop!!!! Je doet steeds 2 reacties onder elkaar!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24692560
rijkv plaats meerdere vragen in 1 reactie..dat is ook iets makkelijker voor ons en gebruik google..krigj je sneller antwoord dan in zo'n topic
pi_24692653
Ok, zal ik doen.
pi_24694003
quote:
Uit monde van Ken Kutaragi heeft Sony bekend gemaakt dat het aantal PlayStation Portables dat in Japan uitgeleverd is aan de detailhandel de 800.000 heeft bereikt. Hij gaf daarbij aan dat de productie vanaf april verhoogd zal worden om de productlancering van de PSP in de VS en Europa mogelijk te maken, daar het de bedoeling is om de PSP eind maart in beide regio's uit te brengen. Hiertoe zal de maandelijkse productie opgehoogd worden met 100.000 eenheden, waardoor de totale maandelijkse productie uit zal komen op 1 miljoen eenheden per maand.

Gedurende de rest van het jaar zal de productie verder opgehoogd worden, waarbij men de doelstelling van 2 miljoen eenheden per maand in de zomer hanteert, en 3 miljoen eenheden per maand tegen kerstmis 2005.

Bij het bespreken van de lage uitleveringsaantallen gaf Kutaragi toe dat de verkoopcijfers (de verkopen aan consumenten) teleurstellend zijn, maar hij gaf aan dat dit kwam door een gebrek aan aanbod en niet door een gebrek aan vraag. Of dit werkelijk zo is, blijft de vraag, daar Sony ervoor gekozen heeft om niet bekend te maken of de 800.000 uitgeleverde eenheden in de winkels uitverkocht zijn.

Wat hij wel liet weten was dat Sony in de nabije toekomst GSM-technologie en communicatiefuncties hoopt toe te kunnen voegen aan de PSP. Hij gaf bovendien aan dat ook een webbrowser onderweg is. Het gerucht dat er een tekstverwerker en een spreadsheetprogramma aan zitten te komen werd echter ontkracht, aangezien dit soort programma's te moeilijk te bedienen zijn op een draagbare console.
Bron
pi_24694306
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:24 schreef Vagere_Hein het volgende:
Bron
Ik heb het gelezen, ja... als zie ik nog steeds geen heil in GSM-functies. En een browser is leuk, maar een resolutie van 480x272 is toch behoorlijk laag om mee te internetten.
pi_24694351
Opera heeft ook een goede browser voor telefoons gemaakt, die schermpjes zijn nog kleiner

http://www.opera.com/products/mobile/

screenshots: http://www.opera.com/products/mobile/smallscreen/
pi_24694386
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:40 schreef A.l.e.x het volgende:
Opera heeft ook een goede browser voor telefoons gemaakt, die schermpjes zijn nog kleiner
Hmmm... het is maar hoe je "goed" definieert. Feit is dat vele websites tegenwoordig niet zijn gebouwd om weergegeven te worden op resoluties lager dan 800x600.
pi_24694423
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... het is maar hoe je "goed" definieert. Feit is dat vele websites tegenwoordig niet zijn gebouwd om weergegeven te worden op resoluties lager dan 800x600.
Internetten op mijn telefoon gaat prima en dat is een stuk kleiner scherm dan een PSP
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24694451
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Tain het volgende:
Internetten op mijn telefoon gaat prima en dat is een stuk kleiner scherm dan een PSP
En kun jij bijv. het Fok!-forum fatsoenlijk weergeven op je telefoontje?
pi_24694497
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Daar heeft Opera dus Small Screen Rendering voor bedacht:

op een breed scherm kan het alleen maar beter worden
pi_24694522
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

En kun jij bijv. het Fok!-forum fatsoenlijk weergeven op je telefoontje?
Iemand met Opera op z'n PC zou er een screenshot van kunnen maken, moet tie alleen ff Shift+F11 doen
pi_24694555
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:47 schreef A.l.e.x het volgende:
Daar heeft Opera dus Small Screen Rendering voor bedacht:

[afbeelding] [afbeelding]

op een breed scherm kan het alleen maar beter worden
Nou, ja... het zal wel werken. Maar toch denk ik dat de lay-out van veel websites enigszins verkr... uh verpest zal worden.
pi_24694601
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou, ja... het zal wel werken. Maar toch denk ik dat de lay-out van veel websites enigszins verkr... uh verpest zal worden.
de meeste grote sites houden steeds meer rekening met mobile devices, Opera geeft zelf ook tips hoe je je site compatible kan maken: http://www.opera.com/products/mobile/dev/

pi_24694647
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:52 schreef A.l.e.x het volgende:
de meeste grote sites houden steeds meer rekening met mobile devices, Opera geeft zelf ook tips hoe je je site compatible kan maken: http://www.opera.com/products/mobile/dev/

Gelukkig maar... dat moet haast ook wel! Houdt Fok! voortaan ook rekening met "mobile devices"? Zou wel fijn zijn als ik in de toekomst kan Fok!ken op m'n PSP. Als de browser een beetje fatsoenlijk wordt (zou best kunnen dat Sony Opera gaat gebruiken), dan heeft dat toch weer toegevoegde waarde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')