Ja zeg, ga even spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:11 schreef kastanova het volgende:
Sjezus, onder welke golf kom jij vandaan gekropen.
Ach man, je wordt toch overspoeld met flauwe grappen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:34 schreef boyv het volgende:
Veel mensen zullen dit shirt erg op prijs stellen....
Ik was alweer terug aan het scrollen naar het t-shirt voor ik lachtequote:Op woensdag 5 januari 2005 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach man, je wordt toch overspoeld met flauwe grappen.
In Phuket is echt geen reet aan de hand. Daar zijn 400 toeristen dood en de wereld heeft het alleen over die stad. Ga eens in Sri Lanka kijken ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Leuk shirt om aan te schaffen vlak voor je vakantie naar Phuket.
Wie weet laten ze genoeg van je heel om terug naar je ouders te sturen... in een envelop.
Duhquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:41 schreef Slarioux het volgende:
In Phuket is echt geen reet aan de hand. Daar zijn 400 toeristen dood en de wereld heeft het alleen over die stad. Ga eens in Sri Lanka kijken ofzo.
Nu niet meer nee. De hele dag pootje baden is geen reet aan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:42 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Duh
Maar naar sri lanka gaan geen toeristen, he.
eigen schuld wie gaat er nou in roze lopenquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik had niet zo'n golf van verontwaardigde reacties verwacht.
roze is idd not-donequote:Op woensdag 5 januari 2005 01:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
eigen schuld wie gaat er nou in roze lopen.
Het staat precies in het midden, wat zeik je nou?quote:
Haal die plaat dan van je hoofdquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik had niet zo'n golf van verontwaardigde reacties verwacht.
Rode onderbroekenquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan m natuurlijk meewassen met mijn rode onderbroek.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:44 schreef DJ-Maurits het volgende:
Máát, Sunchaser, niet kleur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |