begrijp ik...want dat zou echt zo afgezaagd zijn....zou de hele lijn met Claire die opgebouwt was in een keer gewoon vermoorden....quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef babette21 het volgende:
Als Niels met Iris aan de rol gaat stop ik met kijken......![]()
en voor Gyman regel ik wel even een OTS'je.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral de eerste zin ook....
don't give me that fucking bullshit
dan word ze zeker met volle maan Britney?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien is 't volle maan en komt het beest in haar los
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral de eerste zin ook....![]()
"Der Frank"
![]()
ben benieuwd wat het is....willen we dat eigenlijk weten...iets met de bierpullen van Tonnie?quote:
ah Deutsche schlagers..... Tollquote:JP en zijn vriend Helmut verheugen zich enorm op de verjaardag “Der Frank” .
misschien wordt Niels wel heel boos op Marnix en diens stomme opmerking,quote:Marnix ziet Niels en Iris samen en moedigt Niels aan om werk van haar te maken.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.date.demon.nl/onm_logo_12.jpg]afbeelding][/url]
Download HIER de nieuwe leader! (4,43MB)
maar voor hoe lang blijft Sabine Koningquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah Deutsche schlagers..... Toll
[..]
misschien wordt Niels wel heel boos op Marnix en diens stomme opmerking,
dat ie alleen van Claire houdt en van niemand anders en dat ie voorlopig echt geen ander moet....
en dat ie niet op mannen valt
... zeg ik hoopvol......
ze hebben Sabine er duidelijk alleen maar bijgezet omdat 't een 'grote' soapnaam isquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja.. erg slordig dat van Tara.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben Sabine er duidelijk alleen maar bijgezet omdat 't een 'grote' soapnaam is
[zeker voor zo'n klein meisje....], verder is er niks veranderd...
ze hadden deze gelegenheid wel even kunnen gebruiken om Tara een achternaam te geven
positief puntje: de twee schapen zijn niet aan de nieuwe leader toegevoegd!!
die indruk kreeg ik wel....quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
La Claire's laatste scène? (ONM, WO. 05-01-2005)
haha die had ik gemist.... wel grappigquote:[afbeelding]
Joosts grootste nachtmerrie... (ONM, WO. 05-01-2005)
Download deel 1 HIER.
Download deel 2 HIER.
Dit soort scènes mogen ze vaker doen!
Ik vond die scene echt niet grappig,het was weer echt Joost-van-Walsum.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef haagse_elfje het volgende:
dat haar van joost.....
Ik bedoelde 'meer van dit soort scènes'... in de zin van droom/fantasiescènes...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
haha die had ik gemist.... wel grappig
maar vaker, nee bedankt, liever gewoon geen Joost meer
als er toch gedroomd gaat worden, dan liever met wat leuke flashbacks...quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik bedoelde 'meer van dit soort scènes'... in de zin van droom/fantasiescènes...
Waarom gaan de beste acteurs altijd eruitquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
La Claire's laatste scène? (ONM, WO. 05-01-2005)
Deze Robert blijft!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:08 schreef Dizer het volgende:
Waarom gaan de beste acteurs altijd eruit
Laat me raden, de volgende is Robert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |