Yes, die roze knalt er lekker uit zag ik op de foto, kan haast niet wachten!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb ze dus binnenhelaas was ik te laat om post zegels te halen, enveloppe heb ik wel, ik heb er al een paar in gepakt maar ik heb nog wat grotere enveloppe nodig
morgen ben ik om 11 uur (sochtens :p ) thuis en ga ik ze gelijk inpakken en verzenden
![]()
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???quote:
Afwisschelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, ga ik me toch afvragen wat je met al die sokjes gaat doen...misschien een 'Red Hot Chilly Peppers'???![]()
Nou regent en sneeuwt het hier op het moment ook kopjes en schoteltjesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
de postbode is hier nog niet langsgeweest... spannend spannend
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:51 schreef Aventura het volgende:
Yay, hij is binnen!
Wat een fuss eigk over zo'n tini winy ienimienie frutseltjeMaar hij is evengoed leuk
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:24 schreef Furious het volgende:
Omdat je die roze TOCH maar niet gaat gebruiken even snel een pen in geflikkert zie ik?
Nee, alleen die P910 en die 6150. En die USBsticksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef lj_lightning het volgende:
[..]heb jij die allemaal dagelijks mee?
![]()
Ja bijna bij iedereen, behalve bij mij weer...snik snikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef lj_lightning het volgende:
[..]heb jij die allemaal dagelijks mee?
![]()
mooi dat ze bij (bijna?) iedereen zijn aangekomen![]()
Oh niet weerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Wat blauw op een foto is is paars in het echt
bij de overzichten staat ook "Donker blauw/paars"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:51 schreef Tkeldertje.nl het volgende:
Wat blauw op een foto is is paars in het echt
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:46 schreef Furious het volgende:
Trouwens, door de rare vorm, vind ik het meer op een iSlaapzak lijken.
Zo danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmmm kan het misschien beter op een witte achtergrond doen...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:52 schreef Stoke-City het volgende:
Na enige vertraging (door vergeetachtigheid LJ) is ie dan eindelijk binnen hoor--> de grijze iPod sok. Thanx
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:26 schreef Aventura het volgende:
Jammer, achteraf had ik nog wel een tweede Sock gewild, hij past nl. ook zo mooi om mijn Nokia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |