![]()
Ipod Sokken IA2 !
Na groot succes van de vorige IA en veel Animo is er besloten een 2de Inkoop-actie op te zetten, er zullen 5pakken besteld worden dus voor elke kleur zijn er 5 beschikbaar, dit is het maximum dus op=op,
Er geld ook een regel die luid "wie het eerst komt die het eerst maalt" dat wil ook zeggen dat er niet gereserveerd kan worden, en als ze op zijn heb je pech
De kleuren die beschikbaar zijn: Groen, Grijs, Blauw, Licht blauw, Oranje en roze
![]()
De sokken zullen besteld worden bij de "online-Apple store" hun levertijd is ongeveer 3 werkdagen, de sokjes komen uit de US namelijk
De prijs:
Per sok: 6.40 Euro
Verzend en administratie kosten: 1,70 Euro
Hoe te bestellen:
je stuurt mij een mail met daarin:
Aantal sokken
Kleur
Adres gegevens
en je
nickname mijn mail adres:Bram . thuis @ gmail . com (zonder spaties
![]()
)
verder zal ik een schema posten met de nickname's + hun bestellingen daar komt ook in te staan of je betaald hebt of niet
In het
vorige topic bleek dat Roze niet echt een gewilde kleur was...maar ik hoop dat dit bij deze IA niet voor vertraging zorgt, en hoe sneler je besteld des te sneller komt hij bij jou op de deurmat
Als ik alle "bestellingen" vol heb of misschien wel eerder kan er beginnen met betalen, je krijgt van mij een bevestegings mail met daarin je bestelling en mijn gegevens waar je het geld naar over kan boeken.
Dr_flash de mod in dit leuke forumpje
![]()
besteld ook een doos mee (dit gaat niet van de aantallen hier in het topic af
![]()
er blijven dus gewoon 5 beschikbaar) maar dat maakt voor deze IA niet zo veel uit, en verder.. bestel ze!
nog wat plaatjes:
![]()
![]()
Topic van de 1e IA:
[INKOOPACTIE] Apple iPod-sokken [ Bericht 7% gewijzigd door lj_lightning op 04-01-2005 20:49:36 ]