quote:Over een tijdje komt er een vervolgstrip met hetzelfde onderwerp (crashende auto) Die duurt 24 dagen, ex de zondagen!
Op zondag 03 maart 2002 01:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die van vandaag (auto) is weer geweldig
Calvin: What could possibly go wrong?
Hobbes: Whenever you aks that, my tail gets all bushy.
ik heb alle 7 z/w albums.
kleur vind ik maar nix, en die zullen ook niet in mijn huis toegelaten worden. maar de openingsstrip is wel erg goed ja....
ik vind de laatste, met die snow goons, een te lange naam, en ik was eigenlijk al bang toen ik die zag dat het helemaal de verkeerde kant op zou gaan.. maar gelukkig stopte hij toen.
ah well.
quote:O.a. bij American Book Center in Den Haag en Amsterdam en de betere stripboekenwinkel, o.a. in Utrecht en Den Haag.
Op woensdag 06 maart 2002 11:17 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Waar koop je die stripboeken in het engels, kan ze echt nergens vinden.
quote:hey, dat is een goeie, was al bij waterstone in de kalverstraat geweest, maar dat was ff snel en had het niet kunnen vinden. Ga wel ff bij de abc kijken straks
Op woensdag 06 maart 2002 11:22 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
O.a. bij American Book Center in Den Haag en Amsterdam en de betere stripboekenwinkel, o.a. in Utrecht en Den Haag.
quote:Bij de verschillende stripwinkels in Haarlem.
quote:bij bol.com kun je ze ook kopen.
Btw, Fokke en Sukke mogen er ook zijn
quote:Hoe bedoel je?
Op zaterdag 30 maart 2002 12:23 schreef Reintje in Begin de dag met C&H - 2: I'm Psychokenitic! het volgende:
Calvobbes; zijn ze nu al op???
De schrijver is er inmiddels mee gestopt Maar met dat topic kan ik nog wel een een jaar of 9 doorgaan als ik elke dag 1 stripo plaats
quote:Ga door ga door!
Op zaterdag 30 maart 2002 12:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
De schrijver is er inmiddels mee gestopt
Maar met dat topic kan ik nog wel een een jaar of 9 doorgaan als ik elke dag 1 stripo plaats
Elke dag weer lekker lachen
BRILJANT!!!
* superrat gaat ook op zoek naar de Engels-talige albums
quote:Heb je Begin de dag met een C&H strip - deel 1 ook gelezen?
Op zaterdag 20 april 2002 18:47 schreef superrat het volgende:
Nou calvobbes, ik heb de eerste strips in Begin de dag met C&H - 2: I'm Psychokenitic!met opgetrokken wenkbrauwen gelezen.
quote:hmmm
Op zaterdag 20 april 2002 18:51 schreef calvobbes het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote:</font><hr>Op zaterdag 20 april 2002 18:47 schreef superrat het volgende:
Nou calvobbes, ik heb de eerste strips in Begin de dag met C&H - 2: I'm Psychokenitic! ook gelezen?
Maar goed , ontopic :
[sarcastic]
Nee natuurlijk lezen we jouw topics niet want daar zijn we principieel op tegen vanwege jouw illegale links naar strips die zoals we weten verwijderd worden net zoals MP3 links en warez.
[/sarcastic]
quote:Jaja, ben er nu mee bezig!
Heb je Begin de dag met een C&H strip - deel 1 ook gelezen?
BTW, ik krijg ook een hele rare soep als ik op de reguliere manier een quote wil aanhalen... Net zo wazig als Guus...
quote:See?
Op zaterdag 20 april 2002 18:51 schreef calvobbes het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, aial, helvetica">quote:</font><hr>Op zaterdag 20 april 2002 18:47 schreef superrat het volgende:
Nou calvobbes, ik heb de eerste strips in Begin de dag met C&H - 2: I'm Psychokenitic! ook gelezen?
quote:Scannuh!!!!
Op maandag 17 februari 2003 23:46 schreef Seborik in Begin de dag met C&H - 3: Another gruesome kill het volgende:
C&H zijn cool, staan ook een aantal stukjes in m'n studieboeken.
Dat wil ik dan wel eens een keer zien hoe ze dat gebruiken
quote:Ja die is over een paar dagen weer terug.
Op donderdag 6 maart 2003 01:39 schreef Seborik het volgende:Calvobbes, je muzieklink is weg.
Lees je trouwens ook Sigmund?
Ja soms. Niet zo actief als C&H
En waar blijven die scans van je Psychologieboeken
Casper and Hobbes rulez !
Ik heb trouwens 16 albums in het Frans :p
Ik heb ooit is een werk stuuk over C&H voor school moeten doen.....
Weten jullie waar de naam Calvin and hobbes vandaan komt ? :
Calvin een filosoph uit Genève
Hobbes een filosoph uit Duitsland
ze hadden allebij een heel ander standpunt....
Ik vind die met de Sneeuwmonsters echt grappig
quote:Het zou echt verraad zijn als dat toch zo is
Op vrijdag 21 maart 2003 14:00 schreef krasje het volgende:Er gaat juist al heel lang het gerucht rond dat de tekenaar van C&H in het geheim zelf bezig is met een traditionele animatiefilm rond C&H, heb ik zelfs ooit dingen over gelezen op ainitcoolnews.com
We zullen zien wat hiervan waar is...
Hij heeft zelf in het 10th anniversary book gezegd dat hij dat soort dingen juist niet wil. Dat iedereen zijn eigen ideeen over C&H's stemmen moet verzinnen en dat dat niet verpest moet worden door een tekenfilm. Ik hoop dan ook dat het er nooit van gaat komen!
quote:Tsk tsk
Op dinsdag 11 november 2003 15:45 schreef RonB het volgende:
eindelijk!
eindelijk heb ik ze dan alle 13 in het Nederlands compleet.
Nouja, in ieder geval beter dan helemaal geen C&H strip in huis
quote:dat wilde ik net zeggen!
Op dinsdag 11 november 2003 18:52 schreef calvobbes het volgende:
Tsk tskNouja, in ieder geval beter dan helemaal geen C&H strip in huis
quote:Dat valt best wel mee. Er zijn maar weinig grappen die alleen Amerikanen begrijpen.
Op dinsdag 11 november 2003 22:03 schreef RonB het volgende:ik geloof dat je in het Engels vele verwijzingen hebt naar bepaalde Amerikaanse zaken wat voor NLers misschien onduidelijk is zodat de clou weg is. lijkt mij tenminste!
Maar de nederlandse vertaling is wel erg goed gedaan hoor Er zijn ook maar weinig grappen die niet vertaal kunnen worden
nee, hij tekent C&H niet meer. ik meen dat deel 13 een soort van compilatie is met niet eerder verschenen gags, maar ik kan me vergissen. heb hem al een tijdje niet meer gelezenquote:Op maandag 3 mei 2004 10:39 schreef tha_dus het volgende:
Casper en hobbes zijn echt super kewl, vooral alssie in discussie gaat met de lerares of z'n vader haha!
maar nrtje 13 is toch in 2003 uitgebracht? issie weer begonnen ofzo met het schrijven van C&H ??
* vicz heeft hem inmiddels voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:36 schreef Paltos het volgende:
Eind augustus wordt "The complete Calvin and Hobbes" verwacht.
Check amazon..
Ik wil hem ook.quote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef vicz het volgende:
[..]
* vicz heeft hem inmiddels voor kerst gekregen![]()
Yup. Drie mooi gebonden boeken. Bij elkaar weegt het wel een beetje veel. Zie:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |