Was een leuke vraagquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben nu dus al:
Saving private ryan
lola rennt
life of brian
holy grail
moulin rouge
scarface
Zatôichi
Ghost World
vertigo
seven samurai
yojimbo
das experiment
great dictator
amelie
the deer hunter
dopekoe +1
en bv. nog zo'n 20 andere kurosawa's bv.
maar in dit topic heb ik nog ergens gezegd dat ik meet the parents heb ook bv.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:24 schreef dolle_hond het volgende:
rashomon was ook goed geweest intre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: over the HauntingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Ket_Ais op 05-01-2005 16:40:56 ]I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:35 schreef Ket_Ais het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:40 schreef omegaproject het volgende:
FJ en die dude, omdat .... eh ze door die luikenop zolder naar buiten kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef Ket_Ais het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Komop, weet niemand dit of is er niemand meer
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Daar zit wat in inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de film niet gezien en om nou alle spoilers door te lezen, vinnik nie leuk
Ik kan je de film wel aanraden in ieder geval
Ik vind hem een toppertje
Eeuhhh ik ga zo richting huis, ik weet niet of iemand het antwoord nog weet anders bewaar ik deze vraag voor later en mag iemand anders een vraag stellen
Ik neem het wel even over:
Hieronder 6 paar lippen, noem mij de actrices bij wie ze horen én één film per persoon![]()
![]()
Plaatje 2 is afkomstig van de voorkant van een Playboy.
Plaatje 3 is van iemand die nu 3 achternamen heeft.
Plaatje 4 is van iemand met een gevaarlijk brein![]()
2 is #2 op mijn lijstje van Mooiste vrouwen ter wereldquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:13 schreef ranja het volgende:
2 doet me denken aan Tara Reid maar playboy
4 ken ik wel maar weet het even niet...Niet Tara Reid
Die hint van 4 was enigszins cryptisch.
De lippen op plaatje 3 horen bij de (mijns inziens) mooiste vrouw ter wereld
5 heeft een geschiedenis met seriemoordenaars
6 speelde in 2 ingewikkelde films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |