Nog zo 1 die niet snapt dat de gemeente alleen bijspringt indien nodig, wij hebben geen geld en wij krijgen ook niks van de gemeente. Wij zitten niet in de schulden, maar wel heel erg krap door de hypotheek op het PLS.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:33 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke dus jij ziet geen enkele logica in die citaat?
HAha.. een Joda supporter die anderen ervan beschuldigd het "hoog in de bol" te hebben
Jullie zeggen altijd zoveel over jezelf als jullie dit soort BS schrijven
Tja van Roda en de supporters hebben we nu al in geuren en kleuren gemerkt dat ze Fortuna liever niet meer zien voetballen... Dat zegt genoeg... en bevestigd wat altijd is gezegd.
Mongolen heb je overal, ook bij jouw 'club'quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:33 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke dus jij ziet geen enkele logica in die citaat?
HAha.. een Joda supporter die anderen ervan beschuldigd het "hoog in de bol" te hebben
Jullie zeggen altijd zoveel over jezelf als jullie dit soort BS schrijven
Tja van Roda en de supporters hebben we nu al in geuren en kleuren gemerkt dat ze Fortuna liever niet meer zien voetballen... Dat zegt genoeg... en bevestigd wat altijd is gezegd.
Beetje te groot stadion.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gemeente laat een dak erop gooien en gebruikt het stadion om te handballen.
Het was meer een onbezonnend actie van het bestuur destijds. Iedere club kreeg een nieuw groot stadion, dus moest Fortuna ook een nieuw groot stadion krijgen om te 'groeien'. Dit was in eerste instantie bazeerd op toeschouwersaantallen van ere-divisie wedstrijden. Dan ineens degradeert Fortuna en daardoor lopen ze weer inkomsten mis.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Beetje te groot stadion.
quote:Steun voor wachtende supporters Fortuna
GELEEN (ANP) - Honderden supporters verzamelen zich woensdag rond het raadhuis aan de Markt in Geleen, waar de gemeenteraad woensdagavond beslist over het lot van het onfortuinlijke Fortuna Sittard.
Ook tientallen fans van MVV, VVV en supporters uit Genk reizen naar Geleen af, liet een zegsman van de supporters van Fortuna woensdag weten. De zegsman, webmaster van de sinds enkele dagen zeer druk bezochte supporterspagina van de website van Fortuna, vindt het teleurstellend dat slechts acht fans toegang krijgen tot de publieke tribune in de raadszaal. Dat heeft de gemeente om veiligheidsredenen besloten.
Nog eens honderd supporters mogen in een aparte zaal van het raadhuis kijken naar een rechtstreekse tv-verbinding met de raadszaal. De anderen moeten buiten blijven. Net als dinsdag houdt de politie ook mobiele eenheid achter de hand om rellen in de kiem te smoren en zijn er strenge veiligheidsmaatregelen in en rond het gemeentehuis van Geleen getroffen. De politie wil niets zeggen over de veiligheidsmaatregelen.
Ja, wordt vanavond erg leuk....quote:
iedereen is welkom, mits ze zich positief gedragen. We kunnen op dit moment echt geen zeik erbij gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:28 schreef TheGHunter het volgende:
Denk je dat eventuele roda-supporters welkom zijn buiten in de menigte of wordt dat niet op prijs gesteld?
Ik lees anders genoeg over fortuna hoor.. nu staat heel de vi weer stampvol over fortuna, overal op internet/ teletekst/ kranten is genoeg te vinden over de club. Dat het minder aandacht dan een vitesse krijgt is logisch (onderin de GGD spelen of europees voetbal..)quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:14 schreef TheGHunter het volgende:
Toch wel triest eigenlijk dat de media er nauwelijks aandacht aan besteed (met name de NOS). In de tijd dat Vitesse en utrecht het moeilijk hadden werd elke scheet breed uitgemeten en waren er complete specials over de clubs in kwestie. Over hoe moeilijk ze het wel niet hadden, hoe onrechtwaardig de gemeente wel niet was en dat er zo snel mogelijk een plan gevonden moest worden om de club te redden.
Nu bij Fortuna, ze mogen blij zijn als je in het late sportjournaal hoort hoe het er nu eigenlijk mee gaat. Nu is al langer bekend dat de nationale media totaal geen band hebben met Limburg en wat er gebeurd, maar dat ze een club als Fortuna eigenlijk totaal negeren is niet meer dan absoluut schandalig te noemen!
Zien ze aan jouw gezicht dat jij voor Roda JC bent?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:28 schreef TheGHunter het volgende:
Denk je dat eventuele roda-supporters welkom zijn buiten in de menigte of wordt dat niet op prijs gesteld?
Wel aan mn sjaal omdat ik daarmee wil laten zien dat het niet altijd haat en nijd hoeft te zijn tussen twee rivaliserende clubs.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zien ze aan jouw gezicht dat jij voor Roda JC bent?
Daarom, ik wil geen klappen puur en alleen omdat ik het voor 1x eens ben met de Fortuna Supporters.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die sjaal zou niet als provocerend opgevat kunnen worden?
ik zal die sjaal maar thuis laten als ik jou wasquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Daarom, ik wil geen klappen puur en alleen omdat ik het voor 1x eens ben met de Fortuna Supporters.
ik heb voor hem nog wel een fortuna sjaal thuis liggenquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja idd, als je geen klappen wilt zou ik die sjaal maar niet al te opvallend dragen.
quote:Plan voor wijziging bestemmingsplan Fortuna lijkt het te halen
Het plan voor de wijziging van het bestemmingsplan rond het Fortuna-stadion in Sittard lijkt het te gaan halen.
Daarmee zou de noodlijdende club een kans krijgen zich te redden door het aantrekken van bedrijven rond het stadion. De gemeenteraad van Sittard-Geleen bespreekt op dit moment de wijziging van het bestemmingsplan. De coalitiepartijen zijn er voor, de oppositiepartijen zijn tegen. Daarmee zou een kleine meerderheid behaald kunnen worden. Maar twee raadsleden van de coalitiepartijen twijfelen nog over hun uiteindelijke stem. Rond 10 uur moest de ME ingrijpen toen een aantal supporters het raadhuis naar binnen wilden gaan.
2-2-2005 22:08
In het gastenboek van Fortunahome ontkracht men dat het mvv fans waren, daar heeft men het over eigen fans.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Supporters van MVV schijnen onrust te hebben veroorzaakt bij de vergadering,in dat geval;
De gemeente steekt er ook geen cent in. Ze veranderen het bestemmingsplan voor bedrijventerrein Fortuna. Plan wat al 3 jaar op tafel ligt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De gemeente Sittard-Geleen staat onder curatele. Dat houdt in volgens mij dat de provincie er nog een stukje voor kan steken en dat zullen ze ook zeker doen.
Men verkoopt grond. Men verkoopt het stadion....quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:20 schreef Freeflyer het volgende:
ok, dan is het bestemmingsplan gewijzigd...
waar halen ze dan het geld vandaan om oa de belastingdienst te betalen, dat stukje is mij nog niet duidelijk
Las op Fortunahome dat de opkomst matig was. Jij enige schatting van de opkomst in Geleen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:24 schreef meami het volgende:
Het wordt nog erg spannend... Het kan allemaal om 1 stem gaan...
Overigens willen hofland en van bommel Fortuna steun bieden, maar op welke manier is nog onbekend.. er zou met fortuna gesproken worden? (radio1)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik kon zelf helaas niet aanwezig zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Las op Fortunahome dat de opkomst matig was. Jij enige schatting van de opkomst in Geleen?
Ja, al was dat geld (voor zover ik weet) al 'gereserveerd' door schuldeisers.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Van Bommel was verkocht voor veel geld dan had Fortuna er toch nog wat van gekregen of niet?
daarmee is het korte termijn probleem wat belastingdienst heet niet opgelost natuurlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Men verkoopt grond. Men verkoopt het stadion....
Naar alle waarschijnlijkheid niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ai ai ai ai. Dan kunnen ze morgen naar de rechtbank. Zou de wedstrijd tegen Dordrecht nog worden gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |