Dan moet je in de dagen erna niet te dicht bij mensen in de buurt komenquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:27 schreef Euc- het volgende:
Knoflook als groente eten, eerst blancheren (koud opzetten) en dan sauteren? En is het nou te eten?
Was ook meer als een thuisexperiment bedoeld, maar ik ga het morgen zeker eens proberen dan!quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is zelfs lekker, Euc, maar wel ff opletten dat je daar mee weg kan komen op je werk.
Heerlijk ook, hele knoflookbollen in de oven doen tot lekker gaar en dan de puree er uit knijpen over gegrillled vlees
Weet je wat lekker is als toetje?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet je niet iets als een toetje?
Vino Santo en dan dippen met Cantucci di Toscanaquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is als toetje?
Een lekkere zoete desertwijn met aardbeien.
DIt is vooral lekker als je al veel gegeten hebt. en het is o zo simpel
Ik woon in zo een boerengat dat we niet eens een winkel hebben hier (bakker niet meegeteldquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
ff naar de winkel lopen en voor 2 euro een zeef halen, is de makkelijkste oplossing lijkt me.
Buiten de koelkast houden tot ie koud is, daarna eventueel in de koelkast zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef W1ZZ het volgende:
Piet, ik ben nu zelf verse kaas aan 't maken maar in 't (italiaanstalige) recept staat dat ik na de melk aan de kook gebracht te hebben en wat citroensap toegevoegd te hebben de melk koud moet laten worden en het daarna een nacht in een zak moet laten hangen. De vraag is: Koud laten worden in of buiten de koelkast? Alvast bedankt!
Een heel speenvarken?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Piet, ik wil een keer (niet nu) speenvarken maken, dat vind ik zo lekker.
Hoe zorg ik ervoor dat de binnenkant gaar is, maar wel sappig, en de spekkant lekker knapperig?
Formaggio fresco fai da te! (Verse kaas maak je zelf!)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Buiten de koelkast houden tot ie koud is, daarna eventueel in de koelkast zetten.
Laat weten hoe je het maakt en hoe het gaat, ben benieuwd.
Ik heb het een keer in een kookprogramma gezien maar weet ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:06 schreef pseudovlaming het volgende:
Ik heb laatst in n restaurant ontzettend lekkere gecarameliseerde witlof gegeten, was al een tijdje terug trouwens.. Heeft hier iemand en idee hoe ik t zlef kan maken? Op internet is er trouwens niets over te vinden..
Doe als je ze aan het bakken bent, voordat je de suiker erover doet er wat frambozenazijn bij. heer-lijk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:11 schreef pos het volgende:
...
Yummquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:11 schreef pos het volgende:
<receptje>
Mijn hele huis ligt/staat vol met boeken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Een man naar m'n hart....![]()
Kookboek naast het bed!![]()
Tada!!! Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:04 schreef karper het volgende:
piet waneer gaan we eens een glaasje wijn drinken?
oops geen slowchat
Als ik weer eens in het westen ben, neem ik wel ff contact op.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:04 schreef karper het volgende:
piet waneer gaan we eens een glaasje wijn drinken?
oops geen slowchat
Als je van grieks eten houd moet je dat eens lezenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, nee, niet dat ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |