Schelden?? ik reageer op jou niveau, als jij normaal reageert doe ik het ook. Je snapt de achterliggende gedachte niet eens, kijk eens naar je eerste post.... Ik onderbouw me mening genoeg, als je dat niet eens ziet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:06 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Anders probeer je es dingen te typen zonder te schelden veilig achter je beeldschermpje...wie is dan de zielepoot? bah bah
doe normaal ofzo...
En waarmee onderbouw jij je mening dan?? Ik heb je tot nu toe nog geen enkel nuttig argument horen zeggen... En blijkbaar is niemand het met je eens in dit topic...
Dus wat ben je nu aan het Bazelen?
Ik voel me idd aangevallen door jouw ultieme oppervlakkigheid qua muziek.... En dat dat " get a life" zegt meer over jezelf dan over anderen...
ooh ja... en ken je de betekenis uberhaupt wel van: "jezelf laten kennen"
Want als 1 iemand zichzelf hier laat kennen ben jij het wel... vooral met je OPsjongejonge
![]()
nee ik meen dat!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:08 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Is de reactie van jou nu ook met een vette knipoog bedoeld?
Het wordt nog verwarrend!
ja in de tijd van hún had je geen verschil tussen mensen die: Muziek voor de LOL en schoonheid maken.... en de mensen die muziek maken om zoveel mogelijk geld te verdienen en beroemd te worden...quote:Maar ach.....
com·mer·ci·eel (bn.)
1 betr. hebbend op de handel, het zakenleven => zakelijk
2 gebaseerd op het maken van winst
Zeg nu eerlijk... dat waren / zijn MIchael Jackson, Madonna, Elvis en U2 toch ook wel!
bron?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:58 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze al platina albums hadden toen MTV nog niet eens wist wie ze waren
Yow... hij reageert op mijn niveau... zeker... wat jij wil kees...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Schelden?? ik reageer op jou niveau, als jij normaal reageert doe ik het ook. Je snapt de achterliggende gedachte niet eens, kijk eens naar je eerste post.... Ik onderbouw me mening genoeg, als je dat niet eens ziet...
ok.. dit topic gaat over het gedrag van mensen die een bepaalde muzieksoort niet mooi vindt...quote:Ik ben niet oppervlakkig qua muziek, ik ben fan van U2 in hart en nieren. Dit topic gaat over bepaald gedrag mijn vriend, niet over mijn niveau want maak je je daar maar niet druk om. Misschien heb ik de OP wel zo getypt om juist reacties uit te lokken van de users die ik bedoel.
eensquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:27 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Oprotten met alle rock
![]()
Of mag ik dat nou niet zeggen.![]()
Als jij denkt dat je niet je mening mag geven over AliB begrijp je t nog steeds niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:28 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Yow... hij reageert op mijn niveau... zeker... wat jij wil kees...
De achterliggende gedachte? Onderbouw jij je mening? Wow... jij bent wel erg geheimzinnig zeg![]()
Ik zal het wel niet zien...zal wel aan mij liggen
[..]
ok.. dit topic gaat over het gedrag van mensen die een bepaalde muzieksoort niet mooi vindt...
Jij vindt dat gedrag ronduit asociaal en vervelend....
En omdat jij dat vindt... zou niemand zijn mening mogen geven over een Ali-B... Alleen jij mag dat... of alleen maar positieve meningen...
Tja sorry vriend.... maar dan maak ik me toch een beetje druk om jouw niveau... Want je zegt dat je de OP mischien zó hebt getypt om reacties uit te lokken van mensen die een andere mening over muziek hebben als jou? (mischien.... je weet het nieteens zeker ofwat?)
maar de vraag is: wat bereik je daar nu mee?
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
El-Rico is gewoon een fan kontneuker van Ali B, kan hij verder ook niks aan doen
Hoezo, zou dat ziekelijk zijn ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
El-Rico is gewoon fan van Ali B, kan hij verder ook niks aan doen
Vandaar dat je je zo druk maakt over mensen die ene Ali B afkrakenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:34 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Hoezo, zou dat ziekelijk zijn ofzo?
Nee ik ben geen fan van rap...
Nee ik begrijp jou ook niet.... maar "iets" zegt me dat ik niet de enige ben...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:32 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je niet je mening mag geven over AliB begrijp je t nog steeds niet.
Ga je post ff teruglezen en jezelf achter je oor krabben, graag wil ik ontopic blijven.
hmm, daar wordt een euro entree geheven en glazen tomatensap kosten er ¤0,50: ik vond ze beter toen ze nog niet zo commercieel waren.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:47 schreef rthls het volgende:
Hebben jullie al gehoord van die nieuwe death-metal band? Hij heet geloof ik Soul of the Dead Zombie Crusher, Fuck Jesus. Geweldige teksten! Ze treden binnenkort op in de kelder van een of andere vrouwloze sadist met schmink op.
Als ze maar niet commercieel zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:47 schreef rthls het volgende:
Hebben jullie al gehoord van die nieuwe death-metal band? Hij heet geloof ik Soul of the Dead Zombie Crusher, Fuck Jesus. Geweldige teksten! Ze treden binnenkort op in de kelder van een of andere vrouwloze sadist met schmink op.
Ja, nu zo'n 500 mensen ze kennen, moet ik ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmm, daar wordt een euro entree geheven en glazen tomatensap kosten er ¤0,50: ik vond ze beter toen ze nog niet zo commercieel waren.
Tis trouwens van de ouwe toetsenist van Death Throwing Skulls
op? vergeten?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:47 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Nee ik begrijp jou ook niet.... maar "iets" zegt me dat ik niet de enige ben...
Maar wat wil je nu eigenlijk? Spreek jezelf es uit....
Come with me was een heerlijk party nummerquote:
Ja man, ga t nu daar maar op gooien dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:32 schreef Darklight het volgende:
Die sig van ER is nog triester dan Ali B.
If u fuck with me, u fuck with the best.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:42 schreef Xebrozius het volgende:
Metallica is een 12 in een dozijn rockband die tenenkrommende ballads maakt die gretig aftrek vind bij pubers die nog niet weten wie ze zijn.
Het is de meest veilige muziek op trance en dance na....
de gemiddelde user post dingen alsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
vanwege z'n spraakgebrek denk ik.
erg he? als iemand gelijkt heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:36 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja man, ga t nu daar maar op gooien dan.
kling klang klong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |