_____O_____quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:15 schreef Nadientje het volgende:
denk dat roy gelijk heeftzo gaat het bij ons in ieder geval
Please Gijsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
Opzekers Queen,... of ze nu gelijk heeft of niet,.... puur omdat ik Noot een grote lul vind
Nootje
Opzeker QueenR... al is het alleen maar omdat Roy ooit heeft besloten bij de Mc te gaan werken... dat kan een slim iemand nooit doenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:51 schreef kepler het volgende:
Zal Roy of QueenR gelijk hebben
zet nu in
WHAHHA, dat is een goeie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Please GijsIk ben de reden dat je nog op FOK! komt.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Please GijsIk ben de reden dat je nog op FOK! komt.
Ga je hier in 2005 ook rondrollen ?quote:
Ja hequote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga je hier in 2005 ook rondrollen ?
Thanxquote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is waarJa en Rens
uiteraard..... !
mevrouw devil?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:24 schreef Nadientje het volgende:
het is nog steeds Nadineook in 2005... of zal ik er es iets anders van maken
nog recentelijk gevreeen Gijs ?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
dat gezeik met die fucking tering mobiele nummers
boeie
chocobo:[afbeelding]
Struikrover postquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
dat gezeik met die fucking tering mobiele nummers
boeie
chocobo:[afbeelding]
en een magneet post in 1quote:
Zegt mevrouw jpg97...quote:
pindaquote:
Beste grap van 2005,........................quote:
lichtelijk jaloers....quote:
Je hebt pukkels en roos op deze foto!!!quote:
leuk bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef Steve.Porter het volgende:
wat is dat toch altijd met die gijsjes topic? goddamn, het is maar een naam hoor, zie ik geen reden voor om met elkaar te verenigen
optievenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
leuk bedankt![]()
en nu opkankeren maar weer
Wij maken ook geen probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:42 schreef Steve.Porter het volgende:
wat is dat toch altijd met die gijsjes topic? goddamn, het is maar een naam hoor, zie ik geen reden voor om met elkaar te verenigen
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
leuk bedankt![]()
en nu opkankeren maar weer
Ja Gijs ik wacht er ook de hele dag al op !quote:
Doet Peter R nog steeds meequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs ik wacht er ook de hele dag al op !
Ja zo eerst Daan uit bad halenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:23 schreef silver-surfer het volgende:
Quinny.... vechten?
Met modderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:23 schreef silver-surfer het volgende:
Quinny.... vechten?
gelukkig , mijn dag is weer goed!quote:
Eet niet teveel, want ik heb hier nog een tortelli liggen voor je. Tenminste als je lief bentquote:
Wat is dat ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Eet niet teveel, want ik heb hier nog een tortelli liggen voor je. Tenminste als je lief bent
Wat is een Tortelli?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Eet niet teveel, want ik heb hier nog een tortelli liggen voor je. Tenminste als je lief bent
Nou, ik zou niet te veel eten... een hele Tortelliquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is dat ?Iets van jou
Dan ben ik voor
Dat zijn ravioliequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet te veel eten... een hele Tortelli
Dit is een heel bord vol:
[afbeelding]]
Eentje kan je volgens mij nooit op
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
[afbeelding]]
Ah, oh... maar Google zei dat het Tortelli warenquote:
Ribstersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:36 schreef Quinny het volgende:
Even Sjo misselijk maken
[afbeelding]
Het gaat om het vlees wat er ligt
Gadverdammme! Vind je die lekkerquote:
ik vind ze best lekker ja, maar ja smaken verschillenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gadverdammme! Vind je die lekker![]()
Sjo en ik gingen zowat over onze nek toen we er alleen al aan roken. Bij elk mora pak worden we gewoon herrinnerd aan die vieze dingen
wat zijn tortelli dan quinny? ik dacht ook dat het die dingen waren.. (ravioli, tortelli, tortellini allemaal een pot nat)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
[afbeelding]]
ow die dingen zijn dus echt goooooor!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow die dingen zijn dus echt goooooor!!!!!!!!![]()
![]()
Het zijn van die burrito achtige dingen maar dan anders samengesteld en met kaas eropquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat zijn tortelli dan quinny? ik dacht ook dat het die dingen waren.. (ravioli, tortelli, tortellini allemaal een pot nat)![]()
Volgens mij klopt het plaatje van ChOas wel, maar ik dacht in eerste instantie ook dat het ravioli heette. Tortellini zijn in ieder geval die pastaringetjes, en tortelloni zijn weer wat grotere ringen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:11 schreef QueenR het volgende:
wat zijn tortelli dan quinny? ik dacht ook dat het die dingen waren.. (ravioli, tortelli, tortellini allemaal een pot nat)![]()
Cannelloniquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zijn van die burrito achtige dingen maar dan anders samengesteld en met kaas erop
Who the fuck cares ?quote:
Ik weet het niet meer, maar ik noem ze altijd zo. Een burrito is een opgerolde pannekoek met grote stukken vlees erin. En een tortellini (of hoe het dan ook mag heten) is voor mijn een een dichtgevouwde pannekoek met gehakt erin. Alleen die ik nu voor sjo heb liggen is met kippegehaktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het plaatje van ChOas wel, maar ik dacht in eerste instantie ook dat het ravioli heette. Tortellini zijn in ieder geval die pastaringetjes, en tortelloni zijn weer wat grotere ringen.
Denk ik.
OOOHHHH tortillas!! Yum yum! nou heb ik hem. niet Italiaans maar Mexicaans. (persoonlijk ben ik gek op de tortillas de piccadillio )quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:31 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zijn van die burrito achtige dingen maar dan anders samengesteld en met kaas erop
Geen idee hoe ze echt heten, maar het was lekker in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
OOOHHHH tortillas!! Yum yum! nou heb ik hem. niet Italiaans maar Mexicaans. (persoonlijk ben ik gek op de tortillas de piccadillio )![]()
![]()
![]()
kan je dat bij jullie voor mensen kopen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, maar ik noem ze altijd zo. Een burrito is een opgerolde pannekoek met grote stukken vlees erin. En een tortellini (of hoe het dan ook mag heten) is voor mijn een een dichtgevouwde pannekoek met gehakt erin. Alleen die ik nu voor sjo heb liggen is met kippegehakt![]()
Wij hebben hier een poelier, waar je ze kant en klaar kan kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
kan je dat bij jullie voor mensen kopen dan?lol hier is dat alleen te krijgen voor de hond (zitten dan dus ook nog allemaal botjes in) Lijkt me anders wel lekker, kalkoengehakt is ook lekker
![]()
Is het zeker, een van mijn lievelingsgerechten!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze echt heten, maar het was lekker in ieder geval
Ow dus je hoeft eigenlijk alleen maar op te warmen? Makkelijk zeg. *werpt een blik in de keuken die nog volstaat met potten en pannen... moet ik toch ook eens proberenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij hebben hier een polier, waar je ze kant en klaar kan kopen
Zo eet ik morgen macaronie met kip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |